Pája Rybišár Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Ahoj lidi,ted jsem se vratil z Německa s new car P405MI16 X4.Bezva kara,ALE sundali jsme ji z vleku a že ji uklidim na parkoviště jenže pri rozjedu je naprava tvrda jako beton(jakoby sedela na dorazech)nevite co stim muze byt??Svetla vyska je normoš.....:nevim:nevim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted December 7, 2006 Author Share Posted December 7, 2006 Help:bojim:roll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medion Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 s tim sem měl taky problém.....koukni jestli tam máš dost hydraul.oleje(má i kontrolku na palubce) a jestli ti náhodou neprdla pojistka.protože pokavaď ti to de na tvrdo tak náprava neni zvedlá ve správný výšce a sedí na dorazech.proto to jde na tvrdo stejně jako když si zadek zvedneš(hydraulikou) pokuď seš bez oleje tak dolejt a odvzdušnit.taky se mě to na bejvalej 405 posr*lo.a ta hydraulika jen drží zadek ve stejný výšce ať tam sedíš sám nebo 10 lidí,jinak tlumiče sou nahrazený zkapalněnym dusíkem přez kterej je odpružená zadní náprava. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted December 7, 2006 Author Share Posted December 7, 2006 Díky a nemas k tomu nejaky dalsi info,treba jak odvzdusnit??Jo a ted me prestalo jit to zvedat i pres ten spinac v kufru...:(prosim o pomoc,jsem z toho hotovej.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted December 7, 2006 Author Share Posted December 7, 2006 A co ta ŘJ nemohlo by to delat ona? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medion Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 ne řídící jednotka ne ten odvzdušňovák je zespoda u nápravy.je to taková hliníková krabička do který vedou trobičky a na ní(krabičce)je ventilek na odvzdušnění.a když zmáčkneš ten čudl na zvednutí,je slyšet že vrčí čerpadlo nebo ne.jestli to třeba neni jen ta pojistka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhaus65 Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Jestli Ti můžu poradit, tak se toho HONEM zbav. Problemy se zadní hydraulikou jsou to menší zlo. Jak se ti protočí hřídele mezi převodovkama tak to máš na náhradní díly. Ale alespoň dvě rady. Nejčastěji klekne tlaková nádoba. Druhá potíž bývá s elektrikou, nechodí ovládání, trochu zručný mechanik na to přijde. Elektriku opravuje člověk, který to zná půl dne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted December 7, 2006 Author Share Posted December 7, 2006 Díky,kde se ty pojistky na elektroniku nacházej?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medion Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 pojistka je ve předu pod kapotou v kastlíku co je ŘJ je tam jedna jediná. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BobyD Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 ajajaj to zamrzi privezt a hned reparichtung Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted December 7, 2006 Author Share Posted December 7, 2006 To:BodyD No ale v bazaru to chodilo jak novy,a rano to bylo v..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Nekde se tady psalo asi loni na podzim, ze jsou tam tri relatka, umistena nekde vzadu na boku kufru a jeste pak potenciometr - snimac polohy nekde pod autem. Asi jsou tam nejake ventilky - solenoidy, ktere pri otevreno pousteji ten tlak nekam jinam. A jeste vypinac nebo prepinac toho celeho, vzadu vlevo na boku kufru. Myslim, ze solenoidy nedostavaji napeti, proto jsou trvale zavrene. Nekde se to asi prerusilo v konektoru - fastonu, anebo se povysunulo relatko. Takze zkus najit ten vypinac a ta relatka, zmer voltmetrem, jestli je na nich napeti. Zacni asi tim, ze bys nasel ten prispevek, kde se to psalo. PS: o 405 4x4 nic nevim, ale elektrika me zajima. Edit: Psalo se o tom tady a tady [upravil dne 8.12.2006 P607Olda] [upravil dne 8.12.2006 P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted December 8, 2006 Author Share Posted December 8, 2006 Díky,:superty relatka vím kde jsou,ale jak zjistit ře jsou KO??proměřit?Každopadně dneska pod to vlezu a nevylezu dokuď to nepofacha;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted December 8, 2006 Author Share Posted December 8, 2006 Každopadně proveřim všechny ele.spoje a juknu na ř.j.Ta je umistěna na tuhé časti napravnice a je vní potencionmetr a od ni vede paka....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Takova \"nahla smrt\" to bude jenom kontakt. Rele samo neodejde, ale muze se povysunout. Prostrikej taky kontoxem, nebo co uznas za vhodne. Mer to i voltmetrem, abys zjistil, ze napr. do nektere casti vubec nejde napeti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barenst Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Urcite nejaky kontakt na nejake kostre ono je to vse vedeno v kostrach , tak doporusuju nejakeho dobreho mechanika a hledat . Ale plati najdes jodu vec obevi se dalsi tak kdyz to funkuje tak do toho moc nerypat . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted December 10, 2006 Author Share Posted December 10, 2006 No asi ano,protoze to v bazaru chodilo a doma už nee.Nemá prosím vás někdo elektrické schéma řízení toho hydraulického odpružení...???:)Dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.