Alesssek Odesláno 6. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 Zdravim, opet pisu dotaz. prosim Vas, opravil jsem lambda sondu a bylo mi receno, ze mi klesne spotreb z 12l/100km na puvodnich 7,5l/100km, ale misto toho se jeste zvysila na 18l/100km. muzete mi nekdo prosim poradit cim to je a co s tim? podotykam, ze mam spatne cidlo otacek motoru a prutokomeru (PS. kdybyste nekdo vedeli, kde bych mohl tyto dve soucastky sehnat, byl bych rad, kdybyste mi to napsali). Jinak diky moc za odpovedi. Jo a jinak mam peugeota 405 16tku GRi, rv 1987. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 6. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 Moje 405 1.9 SRi žere kolem 11l.. Moc (vůbec) se v tom nevyznám, ptal jsem se automechanika jak to je s katalyzátorem a lambdou, jestli to není tím.. Bylo mi řečeno, že to má ještě neřízený katalyzátor a tudíž ani nemá lambdu.. Tak jak to je?! Kde to je? Lambda by měla být někde na svodech, ne? (nic tam určitě není..) Snímač otáček je u rozdělovače? Pak tam už jen snímač škrticí klapky a ta váha vzduchu, nebo jak se tomu říká.. Co má největší vliv na spotřebu? (a jak zjistit co je vadné ??) [upravil dne 6.12.06 C.J.] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 6. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 SRi - nemá tenhle motor okolo 92 kW - a nedával se náhodou do 205 GTI ... pak by i spotřeba seděla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 6. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 SRI má motor 88 kWatovej. Řekl bych to obráceně, dával se do SRI, GTI ho maj samozřejmě taky. Lambda je u mýho GTIčka vidět v pohodě a je kousek před katem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 6. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 Původně zaslal: vix SRi - nemá tenhle motor okolo 92 kW - a nedával se náhodou do 205 GTI ... pak by i spotřeba seděla. 92kW SRi jsme meli my...je to akorat navic 16V...podle me stejny jako Mi ale ma jinou jednotku (mel napr. i stejny predni naraznik jako Mi) [upravil dne 6/12/2006 rimmer] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 6. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 já mám 88kW a jen 8mi ventil.. Je tam teda lambda?? Bohatost směsi se původně ještě seřizovala na škrticí klapě, takže ji ECU nemohla ovlivňovat.. si myslím.. zajímavé je, že to žere pořád stejně, ať jezdím do 2tis ot. nebo točím 5tis.. (teď mám navíc problém s termostatem, motor se nezahřeje ani na 75st.. asi se sekl v otevřené poloze.. ) ale i před tím, když se zahřál na 90st během 3 minut, to žralo 11l, výměna vzduch. filtru a svíček nepomohla.. Takže co určuje bohatost směsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 6. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 no a nemas tam svod z modelu s karbem? Protoze pokud mas i jednoduchy vstrik, tak ma lambdu (viz muj motor, atd)... Je mozne, ze byla vadna, tak ji nekdo vyhodil (bezna praxe kutilu ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 7. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2006 mám 4 bodové vstřikování.. Lambda /dle mě/ by měla být našroubováná někde mezi motorem a katalyzatorem, ne? Tzn. buď ve výfukovém svodu 4-1 (tam ale ani není kde ji našrobovat) nebo potom až v tom výfukovém koleně mezi svody a katalyzatorem.. Ale tam taky nic neni - tím myslím, že tam ani není zaslepená díra.. (ale výfuk určitě je x-krát měněn..) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eljan Odesláno 7. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2006 Mam taky SRI z roku 1989, čtyřbodové vstřikování. Lambdu mám před katalyzátorem skoro dole pod autem. Kousek od ní má ještě konektor, tuším 4 dráty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 7. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2006 Spis koukni na kod motoru, SRI muze byt cokoliv. Podle tech 88kW by to mohl byt jeden z tech dvou s Jetronicem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 7. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2006 měl bych mít motor D6A (XU9J2) ..a možná začínám tušit odkud vítr vane.. Nevíte někdo z hlavy jaký kabelů s jakým konektorem na konciů vede vede k lambdě?? Visí mi tam jeden takový hrubý (cca 6mm) světlé šedé (původně možná bílé) barvy, s širším konektorem cca 2,5cm na konci.. (Myslím že má 3 kontakty) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 7. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2006 Mam jen takoví malí dotazek ma na spotřebu vliv povolený vyfuk?(No povolený spíš když my tam chyběl jeden šroub:mad: ) Už teda nechybí ale mamině se zdalo že to žere jak tank:P [upravil dne 7/12/06 Mišak] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 7. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2006 no mi výfuk netěsní určitě.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 8. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2006 Lambda by mela mit 2 dvoudratove konektory -myslim modry a sedy. U toho vyfuku zalezi na tom, kde je ta dira. Pred lambdou mosi byt urcite tesny, jinak lambda ukazuje nasmysly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.