Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Spotreba


Alesssek

Recommended Posts

Zdravim, opet pisu dotaz. prosim Vas, opravil jsem lambda sondu a bylo mi receno, ze mi klesne spotreb z 12l/100km na puvodnich 7,5l/100km, ale misto toho se jeste zvysila na 18l/100km. muzete mi nekdo prosim poradit cim to je a co s tim? podotykam, ze mam spatne cidlo otacek motoru a prutokomeru (PS. kdybyste nekdo vedeli, kde bych mohl tyto dve soucastky sehnat, byl bych rad, kdybyste mi to napsali). Jinak diky moc za odpovedi. Jo a jinak mam peugeota 405 16tku GRi, rv 1987.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje 405 1.9 SRi žere kolem 11l.. :myslim Moc (vůbec) se v tom nevyznám, ptal jsem se automechanika jak to je s katalyzátorem a lambdou, jestli to není tím.. Bylo mi řečeno, že to má ještě neřízený katalyzátor a tudíž ani nemá lambdu.. :myslim Tak jak to je?! Kde to je?

Lambda by měla být někde na svodech, ne? (nic tam určitě není..)

Snímač otáček je u rozdělovače?

Pak tam už jen snímač škrticí klapky a ta váha vzduchu, nebo jak se tomu říká..

Co má největší vliv na spotřebu? (a jak zjistit co je vadné ??)

[upravil dne 6.12.06 C.J.]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

SRi - nemá tenhle motor okolo 92 kW - a nedával se náhodou do 205 GTI ... pak by i spotřeba seděla.

92kW SRi jsme meli my...je to akorat navic 16V...podle me stejny jako Mi ale ma jinou jednotku (mel napr. i stejny predni naraznik jako Mi)

[upravil dne 6/12/2006 rimmer]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám 88kW a jen 8mi ventil.. Je tam teda lambda?? Bohatost směsi se původně ještě seřizovala na škrticí klapě, takže ji ECU nemohla ovlivňovat.. si myslím.. :myslim

zajímavé je, že to žere pořád stejně, ať jezdím do 2tis ot. nebo točím 5tis.. (teď mám navíc problém s termostatem, motor se nezahřeje ani na 75st.. asi se sekl v otevřené poloze.. :nevim) ale i před tím, když se zahřál na 90st během 3 minut, to žralo 11l, výměna vzduch. filtru a svíček nepomohla.. Takže co určuje bohatost směsi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám 4 bodové vstřikování.. Lambda /dle mě/ by měla být našroubováná někde mezi motorem a katalyzatorem, ne? Tzn. buď ve výfukovém svodu 4-1 (tam ale ani není kde ji našrobovat) nebo potom až v tom výfukovém koleně mezi svody a katalyzatorem.. Ale tam taky nic neni - tím myslím, že tam ani není zaslepená díra.. (ale výfuk určitě je x-krát měněn..)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl bych mít motor D6A (XU9J2)

..a možná začínám tušit odkud vítr vane.. Nevíte někdo z hlavy jaký kabelů s jakým konektorem na konciů vede vede k lambdě?? Visí mi tam jeden takový hrubý (cca 6mm) světlé šedé (původně možná bílé) barvy, s širším konektorem cca 2,5cm na konci.. (Myslím že má 3 kontakty)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...