Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Spotreba


Alesssek

Recommended Posts

Zdravim, opet pisu dotaz. prosim Vas, opravil jsem lambda sondu a bylo mi receno, ze mi klesne spotreb z 12l/100km na puvodnich 7,5l/100km, ale misto toho se jeste zvysila na 18l/100km. muzete mi nekdo prosim poradit cim to je a co s tim? podotykam, ze mam spatne cidlo otacek motoru a prutokomeru (PS. kdybyste nekdo vedeli, kde bych mohl tyto dve soucastky sehnat, byl bych rad, kdybyste mi to napsali). Jinak diky moc za odpovedi. Jo a jinak mam peugeota 405 16tku GRi, rv 1987.

Link to comment
Share on other sites

Moje 405 1.9 SRi žere kolem 11l.. :myslim Moc (vůbec) se v tom nevyznám, ptal jsem se automechanika jak to je s katalyzátorem a lambdou, jestli to není tím.. Bylo mi řečeno, že to má ještě neřízený katalyzátor a tudíž ani nemá lambdu.. :myslim Tak jak to je?! Kde to je?

Lambda by měla být někde na svodech, ne? (nic tam určitě není..)

Snímač otáček je u rozdělovače?

Pak tam už jen snímač škrticí klapky a ta váha vzduchu, nebo jak se tomu říká..

Co má největší vliv na spotřebu? (a jak zjistit co je vadné ??)

[upravil dne 6.12.06 C.J.]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: vix

SRi - nemá tenhle motor okolo 92 kW - a nedával se náhodou do 205 GTI ... pak by i spotřeba seděla.

92kW SRi jsme meli my...je to akorat navic 16V...podle me stejny jako Mi ale ma jinou jednotku (mel napr. i stejny predni naraznik jako Mi)

[upravil dne 6/12/2006 rimmer]

Link to comment
Share on other sites

já mám 88kW a jen 8mi ventil.. Je tam teda lambda?? Bohatost směsi se původně ještě seřizovala na škrticí klapě, takže ji ECU nemohla ovlivňovat.. si myslím.. :myslim

zajímavé je, že to žere pořád stejně, ať jezdím do 2tis ot. nebo točím 5tis.. (teď mám navíc problém s termostatem, motor se nezahřeje ani na 75st.. asi se sekl v otevřené poloze.. :nevim) ale i před tím, když se zahřál na 90st během 3 minut, to žralo 11l, výměna vzduch. filtru a svíček nepomohla.. Takže co určuje bohatost směsi?

Link to comment
Share on other sites

mám 4 bodové vstřikování.. Lambda /dle mě/ by měla být našroubováná někde mezi motorem a katalyzatorem, ne? Tzn. buď ve výfukovém svodu 4-1 (tam ale ani není kde ji našrobovat) nebo potom až v tom výfukovém koleně mezi svody a katalyzatorem.. Ale tam taky nic neni - tím myslím, že tam ani není zaslepená díra.. (ale výfuk určitě je x-krát měněn..)

Link to comment
Share on other sites

měl bych mít motor D6A (XU9J2)

..a možná začínám tušit odkud vítr vane.. Nevíte někdo z hlavy jaký kabelů s jakým konektorem na konciů vede vede k lambdě?? Visí mi tam jeden takový hrubý (cca 6mm) světlé šedé (původně možná bílé) barvy, s širším konektorem cca 2,5cm na konci.. (Myslím že má 3 kontakty)

Link to comment
Share on other sites

Mam jen takoví malí dotazek ma na spotřebu vliv povolený vyfuk?(No povolený spíš když my tam chyběl jeden šroub:mad: ) Už teda nechybí ale mamině se zdalo že to žere jak tank:P

[upravil dne 7/12/06 Mišak]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...