pois Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 306 1.4 i r.v.99 mám problém: pokud jedu trochu rychleji do ostřejší krátké, nebo táhlejší dlouhé zatáčky pak mi zhruba do 200m auto přestane cca na 2-8 vteřin jet a táhnout (jako kdyby čerpdlo nechtělo dávat benzín). Čeradlo jsem měl už rozdělaný sítka jsou čistý, čerpadlo jede jak má, žádný hučení apod. Vložení čerpadla jsem dal jak bylo původně a pořád ten samý problém. Jde do výše uvedeného typu motoru přehodit lambda sondu z jinných typů??? např 106 1.1i, ...... Borec mi měnil rozvodový řemen na 306 1.9d r.v.99 ale kladku nechal původní. Po výměně řemenu se začlo ozývat hučení z prostoru řemenu. Pravděpodobně přidřený ložisko? Nevím. Chlapi díky za každou radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajsik Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 no to co popisuješ vypadá že ti pumpa přestane tlačit, kámošovi to dělalo na Saxu VTS 16V, jakmile střihl zatáčku tak hotovo, čerpadlo taky vypadalo vizuálně ok ale nakonec došel k závěru že při tom přetížení přestane tlačit, je možné že se už jednou přidřelo ... každopádně ho vyměnil a měl klid... no a k tomu dieselu ... nám v peugeotu vyměnili rozvody bez vodní pumpy (čekali jsme že to logicky vymění komplet cena pumpy je v rozvodech pakatel...) a po 40tkm se ozvala s hučením a rachtáním vodní pumpa ... myslím že pokud nevyměnil kladku a hlavně u bazarového auta tak to bude právě ona ... ty díly mají +/- nějakou životnost nad předepsané hodnoty ale nejsou nekonečné ... [upravil dne 6/12/06 ajsik] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebik Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Původně zaslal: pois 306 1.4 i r.v.99 mám problém: pokud jedu trochu rychleji do ostřejší krátké, nebo táhlejší dlouhé zatáčky pak mi zhruba do 200m auto přestane cca na 2-8 vteřin jet a táhnout (jako kdyby čerpdlo nechtělo dávat benzín). Čeradlo jsem měl už rozdělaný sítka jsou čistý, čerpadlo jede jak má, žádný hučení apod. Vložení čerpadla jsem dal jak bylo původně a pořád ten samý problém. Jde do výše uvedeného typu motoru přehodit lambda sondu z jinných typů??? např 106 1.1i, ...... Borec mi měnil rozvodový řemen na 306 1.9d r.v.99 ale kladku nechal původní. Po výměně řemenu se začlo ozývat hučení z prostoru řemenu. Pravděpodobně přidřený ložisko? Nevím. Chlapi díky za každou radu. Čerpadlo je možná varianta, předpokládám, že je to verze s plovákem, je pravda, že některá odcházela, chtělo by to jiné na odzkoušení, ale je to raketa, zkus na test najít solidní servis, nehledě na to, že ten může změřit tlak paliva. Lamdbu nevím, přehodit půjde, ale o hodnotách bych to už netvrdil. Rozvody, resp. hučení může způsobovat kladka (trval bych na výměně - jsou tam dvě), ale i přepnutý řemen, obojí znamená, že mechanik je debil...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Měnit u těhle dieselů jen řemen bez kladek, to mu říkáš borec??? Já bych měl pro něj jiné označení... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pois Posted December 6, 2006 Author Share Posted December 6, 2006 Já vím, říkal jsem mu ať to všechno udělá jedním vrzem i kladku, nic není věčný. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.