orlando1 Odesláno 5. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2006 Zdravím všechny příznivce LPG. Chci se zeptat, jestli je nějakká souvislost mezi ježděním na lpg a fouklým těsněním pod hlavou. Od minulé opravy (nové těsnění pod hlavu z důvodu výměny gufer kolem ventilů) jsem na benzin-plyn ujel asi 30 000 km. Je taky možné, že to v tom minulém servisu neudělali pořádně. Jaké jsou Vaše zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 5. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2006 moje zkusenost na 406 1.8 16v po 250 000 km provozu na LPG vsechno OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2006 Jestli je to 1,4, tak klidně může být, tenhle motor je obecně na vylítlé těsnění pod hlavou náchylnější, a to LPG tomu jen dodá. Ale je možné i nějaké zanedbání ze strany servisu - např., dávali nové šrouby, nebo použili staré? Atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2006 Také myslím, že to nesouvisí s LPG, prostě těsnění někdy nevydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 5. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2006 Mno a byl jsi na přetažení hlavy? Nebo to prostě utáhli a od té doby jen jezdíš? Viděl bych to buď na vadu materiálu v tom těsnění nebo na vadu práce. 30.000km je totiž na těsnění hodně málo, pokud jsi to někde brutálně neuvařil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 5. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2006 Jestžli před výměnou těsnění auto vařilo, bylo bez vody....musí se hlava srovnat!!!jinak je to zbytečná práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlando1 Odesláno 5. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2006 taky si myslím, že by to mělo vydržet mnohem více, motor je 1,6-ka 8v a sekvenční vstřikování plynu, ještě jeden dotaz, jak často jezdíte na seřízení plynu u sekv. vstrikování? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 6. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 asi to udelali blbe ale je fakt ze s lpg je to castejsi zavada nemusi bejt ale stava se to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 Původně zaslal: orlando1 taky si myslím, že by to mělo vydržet mnohem více, motor je 1,6-ka 8v a sekvenční vstřikování plynu, ještě jeden dotaz, jak často jezdíte na seřízení plynu u sekv. vstrikování? ja mam DGi, coz je system pred SGi a jezdim jen na kazdy rok predepsane zkousky tesnosti, zadnou jinou udrzbu jsem na tom zatim nepotreboval delat, ma to najeto asi 60 000km a jezdi jako vino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlando1 Odesláno 14. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 takže těsnění pod hlavou je vyměněno, hlava srovnána, nový termostat, už to netlakuje do chlad. okruhu, nikde žádná emulze, ale pořád to není ok. Při vyšších rychlostech a otáčkách leze teplota i přes 95, zítra jedu pro nový chladič, tak se uvidí. Napadlo mě, jestli by to třeba nemohlo být čidlem teploty? Už jsem z toho zoufalý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlando1 Odesláno 19. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. prosinec 2006 chladič je nový, motor se hřeje dál, při zatížení jde přes 90, už fakt nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.