Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

306 lpg versus těsnění pod hlavou


orlando1

Recommended Posts

Zdravím všechny příznivce LPG. Chci se zeptat, jestli je nějakká souvislost mezi ježděním na lpg a fouklým těsněním pod hlavou. Od minulé opravy (nové těsnění pod hlavu z důvodu výměny gufer kolem ventilů) jsem na benzin-plyn ujel asi 30 000 km. Je taky možné, že to v tom minulém servisu neudělali pořádně. Jaké jsou Vaše zkušenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: orlando1

taky si myslím, že by to mělo vydržet mnohem více, motor je 1,6-ka 8v a sekvenční vstřikování plynu, ještě jeden dotaz, jak často jezdíte na seřízení plynu u sekv. vstrikování?

ja mam DGi, coz je system pred SGi a jezdim jen na kazdy rok predepsane zkousky tesnosti, zadnou jinou udrzbu jsem na tom zatim nepotreboval delat, ma to najeto asi 60 000km a jezdi jako vino

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

takže těsnění pod hlavou je vyměněno, hlava srovnána, nový termostat, už to netlakuje do chlad. okruhu, nikde žádná emulze, ale pořád to není ok. Při vyšších rychlostech a otáčkách leze teplota i přes 95, zítra jedu pro nový chladič, tak se uvidí. Napadlo mě, jestli by to třeba nemohlo být čidlem teploty? Už jsem z toho zoufalý:mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...