f3Rd@ Odesláno 4. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2006 Ahoj, predem se omlouvam, pokud se to tu uz resilo, ale nejsem ve stavu kdy bych byl schopen hledat. Prave jsem se vratil ze servisu a dozvedel jsem se, ze moje turbo uz to nejak nedava. Prej ovladaci mechanismus turba, pridira se nejaka tycinka... (kod zavady P0246). Vite nekdo o dobre a cenove prijatelne firme, ktera dela repas turba?? Nebo ma cenu kupovat starsi?? Nebo pripadne cely motor?? Ten muj uz bude mit 200 000... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 4. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2006 tak jsem zatim nasel firmu special turbo www.turbodmychadla.cz Ma nekdo nejake zkusenosti?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 4. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2006 particka namachrovancu... Jinak jestli neni chyba primo v rotorove casti, tak bych to dal urcite opravit, to zase takova palba nebude, ale oni ti asi reknou neco jineho. Kdyztak to dela jeste nejaka firma v Praglu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 4. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2006 Urcite to robi turbo? Nebude to elektromag. ventil ovladania turba? Ten kod zavady moze byt aj to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 4. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2006 Původně zaslal: .mycTD particka namachrovancu... Jinak jestli neni chyba primo v rotorove casti, tak bych to dal urcite opravit, to zase takova palba nebude, ale oni ti asi reknou neco jineho. Kdyztak to dela jeste nejaka firma v Praglu nj, ale aby mi opravili jen to co potrebuju a ne cely... ta firma co sem nasel to dela vymenou, takze zaplatim asi cely repas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 4. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2006 f3Rd@: jj, presne o tom mluvim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2006 Těch firem je víc, např. Rema. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 4. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2006 Původně zaslal: oddie Těch firem je víc, např. Rema. ta je trosku z ruky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 5. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2006 Mno jestli ti řekli že se přidírá nějaká \"tyčinka\" tak bych to tak černě neviděl. Nejspíš se jedná o podtlakový balónek s táhlem, který ovládá klapku by-passu. Takže žádný repas turba, ale pouze rozhýbání této klapky, která bude nejspíš zanesená a přidřená díky karbonu, popřípadě výměna toho ovládacího balonku a pro ten bych klidně jel na vrakáč, protože to není věc co by se nějak často porouchávala. Bohužel nepíšeš odkud jsi, abych tě někam nasměroval. Jinak má 2.1TD má najeto 350.000km a pohoda. Takže těch km bych se nebál. Akorát jsem neměl kupovat turbo na inzerát, bo baští olej a v tom případě mi repas nemine...agrrrr. [upravil dne 5.12.06 Kenduch] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 5. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2006 Jsem z Hodoniska - takze hodne jizni morava. Vrakace jsem prave objizdel vcera - hledal jsem tlacitko na vyhrivani sedacky a nasel jsem jednu 406, kopletne rozebranou, takze zase nic... A kde by mi tu tycku opravili?? Myslis ze tam jak delaji repas, nebo normalne v servisu. Mozna bych se do toho pustol i sam, ale mam z toho docela vitr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 5. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2006 Mno ta ovládací klapka a případně ten ovládací balónek s tím táhlem-tyčkou v podstatě ani není součást turba jako taková. Takže pokud je problém opravdu pouze v tomto ovládání turba měl by to zmáknout jakýkoliv šikovný automechanik. Pokud by byl problém v samotném turbu (ložiska, těsnící kroužky, lopatkové kolo apod) tak už je to problém, protože by se to po setavení mělo vyvážit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 6. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 Takze podtrhnuto a shrnuto: Oprava (vymena) ovladaciho mechanismu 3500Kč! Nove turbo asi 22 000Kč! No, myslim že nejdřív zkusím tu opravu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenduch Odesláno 6. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 Mno já bych nejdřív zkusil změnit servis, protože za 3500kč mi to přijde dost.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.