4ever Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 P406kombi, 2.0HDi 110, 2001 Neviete mi poradit ci je nejake cidlo alebo co v zapalovani okolo kluca alebo nikde pri volante, lebo niekedy po nastartovani sa mi vobec nezapne respektive neda zapnut fukar na klimu alebo kurenie do kabiny auta. Skumal som to kedy sa to deje a tak a dospel som k zaveru ze je to nieco okolo zapalovania pretoze ked sa nezapne a kluc trocha posuniem smerom k sebe rozfuci sa, takisto sa mi stavalo ze ked som nohou mierne posunul klucik v zapalovani tak sa fukar vypol, tym sposobom som prisiel k tomu ze to bude niekde bud nejaky kontakt alebo co okolo kluca. Ono niekedy ked sa nezapne uz nepomoze ani posunutie toho kluca po nastartovani. Viete mi poradit ako to tam je zapojene a ci som schopny to zmaknut pred domom? Pripadne pridat nejaky obrazok ak ste to uz niekto robil. PS: aj sa mi to tam trocha chybe ten zamok cely. chcelo by to mozno aj upevnit [upravil dne 2.12.06 4ever] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4ever Posted December 5, 2006 Author Share Posted December 5, 2006 viete teda niekto poradit co s tym? HELP uz ma to zacina stvat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Asi tam bude zlý kontakt, alebo zlé uzemnenie. Poradiť na diaľku sa dá len pri typických závadách, ktoré sa pri určitom type auta pravidelne vyskytujú. [upravil dne 5.12.2006 P607Olda] [upravil dne 5.12.2006 P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Původně zaslal: 4ever viete teda niekto poradit co s tym? HELP uz ma to zacina stvat no jestli pomaha pohnuti klickem zapalovani , tak to vypada na chybu kontaktu ve spinaci skrince. Zkus si stahnout schemata ZDE v sekci navody a zkus to promerit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4ever Posted December 6, 2006 Author Share Posted December 6, 2006 dik, skusim kuknut tu schemu, len mi slo o to ci ste s tym nemali niekto podobny problem ci to nepokazim este viac a nepojde to vobec:roll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pradzr Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 to máš v pohodě mě zase nejde vypnout je to jenom peugeot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Původně zaslal: pradzr to máš v pohodě mě zase nejde vypnout je to jenom peugeot jestli nejde vypnout a bezi na maximalni vykon, mas spalenej vykonovej regulacni tranzistor, dej si nahore pres hledani vyhledat slovo Motorola a najdes ekvivalentni nahrady, staci pak jen koupit v krame s elektrosoucastkama a prepajet na telese ventilatoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
otec Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Je třeba vyměnit spínací skříňku, kontakty v ní to mají již za sebou. Dá se to vyměnit kdekoliv, třeba i na ulici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4ever Posted December 10, 2006 Author Share Posted December 10, 2006 co to stoji priblezne ta spinacia skrinka? som laik, nemusi sa tam menit aj zamok, teda kluc, to je potom myslim dost vela financii.... tento vikend som bol mimo ale mne sa to vidi len na nejaky kontakt, pretoze vsetko ine ide bezproblemov, len niekedy ten fukar nejde [upravil dne 10.12.06 4ever] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.