Romero Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 Mám taký problém.Moj peugeot-ík(306 1.4B)má asi prasknutú hlavu valcov.Asi pred pol rokom mi pustilo tesnenie,motor sa prehrieval,chladiaca kvapalina mi inikala do motora až prestal ísť.V servise mi povedali,že mi pokrútilo hlavu valcov.Museli ju výbrúsiť.Chvíľu to fungovalo(asi 1000 km)No zas mi unika voda z chladiča do motora (asi 1dl na 200km) a robí sa mi emúzia.Zrejme je tam niekde mikro trhlina.Tak Vás prosím o radu.Ako zabrániť úniku vody do motora?Za odpoveď vopred Ďakujem. Romero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest brouk Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 nech tu hlavu otlakovat a uvidíš jestli je to opravitelne,pokud bude hlava ok tak maš asi zkroucený blok,jestli se nepletu ,ma motor 1.4 vložky valcu,tyto vložky mají předepsaný přesah,da se to zjistit v manualu 306 popř 106,309....uvidíš jak se to rozděká,je tam více možností závady,přeju pevné nervy...pokud budeš potřebovat,mam nějaké díly z 309 1.4 i......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr.snake Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 kup radsej novy aregat za par korun z nejakej buracky a nedavaj opravovat...aj tak sa ti to bude srat a stat ta kopu penazi...ta hlava je choroba francuzov...kamos to mal na 306 a dal za opravu 40000sk...zozes dajaky novy motor a prehod za pol dba tak sa s tym budes len trapit a vysledok nemusi stat za to Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Zkus telefonicky vrakace Bystročice 00420 606 750 353, Nedvězí 00420 602 567 205, abys vedel, jaka je cena prumerne jeteho celeho (odstrojeneho) motoru. Mam silny dojem, ze se to neoplati opravovat, ale vymenit. [upravil dne 3.12.2006 P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dundee Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Výměna bude asi nejlevnější řešení. Kolega takhle do motoru (1.8TD) nasypal za 3 roky skoro 70 tisíc. Nejdřív nová hlava, pak rupla- oprava, pak zjistili zkorodovaný blok (propouštělo to tamtudy vodu) a další a další věci.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladis Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Může být i skřivený blok motoru. Je to sice masivní díl, ovšem i ten je dobré kontrolovat na rovinu, pokud je hlava dole. Detektivka samozřejmně nekončí, praskliny v bloku motoru (bodové i trhliny) u jednotlivých válců vlastní vložky pístů. Mně už jednou prorezla vložka válců, kolegovi rupl blok u jednoho válce - vodorovná prasklina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.