Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Palivove cerpadlo


robull

Recommended Posts

Mam 406 2.0i 16V,r.v. 1996 LPG. Pri startovani na benzin nechce niekedy vobec nastartovat, pricom na LPG nastartuje. Stalo sa ze pocas jazdy pri prepnuti z LPG na B motor nesiel, ale na druhy den uz isiel. Myslim ze to je dopravne palivove cerpadlo v nadrzi, lebo obcas pri zvrtnuti klucika divne zavrci. Cerpadlo ma v sebe asi aj regulator tlaku,moze byt chybny aj on. Je moj usudok spravny?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: robull

Mam 406 2.0i 16V,r.v. 1996 LPG. Pri startovani na benzin nechce niekedy vobec nastartovat, pricom na LPG nastartuje. Stalo sa ze pocas jazdy pri prepnuti z LPG na B motor nesiel, ale na druhy den uz isiel. Myslim ze to je dopravne palivove cerpadlo v nadrzi, lebo obcas pri zvrtnuti klucika divne zavrci. Cerpadlo ma v sebe asi aj regulator tlaku,moze byt chybny aj on. Je moj usudok spravny?

No možná by pomohlo, kdyby si napsal, jakou přesně sadu LPG máš v autě zamontovanou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

Regulátor tlaku může být i v nádrži - teda, bavíme se o regulaci tlaku paliva po vstřikovací jednotku (toho paliva, co teče z nádrže)

oraveze v tom hraje roli i to palivo, co tece zpatky do nadrze, pac ten ventil musi prebitecnej tlak nekam vypoustet, asi nemuze jen tak priskrtit hadici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemas ucpanej palivovej filtr - nachazi se pred pravym zadnim kolem ? Taky by to mohly byt uhliky na tom palivovem cerpadle v nadrzi, kdyz pises ze neni slyset po otoceni klicku.

Pod zadnim sedakem je k nemu pristup, musis povolit dve maticky na kazde strane zadniho sedaku v prostoru u nohou ( jsou prikryty plastovou cepickou ) pak vyhaknout ze sroubu a sedak vyskubnout z takovych plastovych trnu v mistech pod zadkem ( jsou tam dva na kazde strane jeden a jde to celkem blbe, je treba poradne zabrat ) Kdyz pak sedacku vyndas z auta, na prave strane najdes velkou plastovou matici. odpojis konektor cerpadla, odpojis hadicky ( pozor, muzou byt jeste pod tlakem benzinu ! ) , nezapomen si poznacit ktera byla na kterem vyvodu ( jedna je dopredna k motoru a druha zpatecka od tlakoveho regulatoru, tak nezamenit pri zpetne montazi ) Povolis tu velkou matici a pak uz bys mel vyndat z nadrze komplet palivove cerpadlo s plovakem Uhliky by se mely nechat vymenit za vhodny typ napriklad z vysavace a sezenes je v nejake elektre

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...