robull Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Mam 406 2.0i 16V,r.v. 1996 LPG. Pri startovani na benzin nechce niekedy vobec nastartovat, pricom na LPG nastartuje. Stalo sa ze pocas jazdy pri prepnuti z LPG na B motor nesiel, ale na druhy den uz isiel. Myslim ze to je dopravne palivove cerpadlo v nadrzi, lebo obcas pri zvrtnuti klucika divne zavrci. Cerpadlo ma v sebe asi aj regulator tlaku,moze byt chybny aj on. Je moj usudok spravny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.mycTD Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 nechci kecat, pac 406ku neznam, ale regulator tlaku paliva byva spis nekde v motorovem prostoru. Uz jen proto, ze je efektivnejsi regulovat az skutecny tlak ve vstrikovacich a neresit pripadne netesnosti ve vedeni od nadrze apod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vix Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Regulátor tlaku může být i v nádrži - teda, bavíme se o regulaci tlaku paliva po vstřikovací jednotku (toho paliva, co teče z nádrže) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vector Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Původně zaslal: robull Mam 406 2.0i 16V,r.v. 1996 LPG. Pri startovani na benzin nechce niekedy vobec nastartovat, pricom na LPG nastartuje. Stalo sa ze pocas jazdy pri prepnuti z LPG na B motor nesiel, ale na druhy den uz isiel. Myslim ze to je dopravne palivove cerpadlo v nadrzi, lebo obcas pri zvrtnuti klucika divne zavrci. Cerpadlo ma v sebe asi aj regulator tlaku,moze byt chybny aj on. Je moj usudok spravny? No možná by pomohlo, kdyby si napsal, jakou přesně sadu LPG máš v autě zamontovanou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robull Posted December 1, 2006 Author Share Posted December 1, 2006 Tak som to nasiel, ten regulator je ta 4. Vcera som cely den v pohode nastartoval na B, no dnes rano mi to chytilo, ale hned zhaslo. Uz ani to cerpadlo tak nehuci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robull Posted December 1, 2006 Author Share Posted December 1, 2006 Este ten obrazok, pred tym bol velmi velky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.mycTD Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Původně zaslal: vix Regulátor tlaku může být i v nádrži - teda, bavíme se o regulaci tlaku paliva po vstřikovací jednotku (toho paliva, co teče z nádrže) oraveze v tom hraje roli i to palivo, co tece zpatky do nadrze, pac ten ventil musi prebitecnej tlak nekam vypoustet, asi nemuze jen tak priskrtit hadici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vix Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 záleží taky na tom, jestli palivo se vrací nebo nevrací - třeba pří nevratném je ten ventil žádoucí, při vratném palivu do nádrže tam ten ventil klidně být nemusí. - ne hadici nepřiškrcuje - to snad ani nejde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robull Posted December 4, 2006 Author Share Posted December 4, 2006 palivo sa vracia do nadrze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.mycTD Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 podle me je regulator tlaku ta 4ka. Jinak cerpadlo proveris tak, ze odpojis hadici, sepnes cerpadlo a odmeris, kolik paliva precerpalo za urcitou dobu. Moje cerpadlo napr. ma dat 540ccm/15sec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robull Posted December 5, 2006 Author Share Posted December 5, 2006 tak to vyzera na to cerpadlo, od vcera ho zase vobec nepocut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Nemas ucpanej palivovej filtr - nachazi se pred pravym zadnim kolem ? Taky by to mohly byt uhliky na tom palivovem cerpadle v nadrzi, kdyz pises ze neni slyset po otoceni klicku. Pod zadnim sedakem je k nemu pristup, musis povolit dve maticky na kazde strane zadniho sedaku v prostoru u nohou ( jsou prikryty plastovou cepickou ) pak vyhaknout ze sroubu a sedak vyskubnout z takovych plastovych trnu v mistech pod zadkem ( jsou tam dva na kazde strane jeden a jde to celkem blbe, je treba poradne zabrat ) Kdyz pak sedacku vyndas z auta, na prave strane najdes velkou plastovou matici. odpojis konektor cerpadla, odpojis hadicky ( pozor, muzou byt jeste pod tlakem benzinu ! ) , nezapomen si poznacit ktera byla na kterem vyvodu ( jedna je dopredna k motoru a druha zpatecka od tlakoveho regulatoru, tak nezamenit pri zpetne montazi ) Povolis tu velkou matici a pak uz bys mel vyndat z nadrze komplet palivove cerpadlo s plovakem Uhliky by se mely nechat vymenit za vhodny typ napriklad z vysavace a sezenes je v nejake elektre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robull Posted December 7, 2006 Author Share Posted December 7, 2006 Vcera som sa s tym trochu hral, takze su to urcite tie uhliky. Akurat mi tvrdil elektrikar, ze sa to neda vymenit.Chcel by som sa spytat Ferryho ci ich uz menil,mam to iste cerpadlo v aute ako ty? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.