Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Přestavba automatické převodovky na manuální u 406


petrHJ

Recommended Posts

Zdravím vás,

mám 406, r.v.2002, najeto 280tisíc, typ převodovky AL4. Před rokem jsem měl s převodovkou první vážný problém, začala často přehazovat do nouzového režimu a asi po měsíci auto přestalo jet, ačkoliv byl před tím olej kontrolován a diagnostika nic neodhalila, po otevření převodovky v servisu zjistily, že byla celá spálená. Podařilo se mě na vrakovišti sehnat celou převodovku a ve specializovaném servisu dali převodovku dohromady. Ale letos v létě opět začalo auto padat do nouzového režimu, až přestalo jet. V tom samém servisu po otevření převodovky zjistily, že je spálená jen dvě lamely, vyměnili i EMC Solanoid... Jenže auto po opravení jelo jen asi tři dny a opět přestalo.. To v servisu usoudili, že je třeba vyměnit hydroměnič, kupil jsme ho tedy u Peugeota, měnič nainstalovali, ale po týdnu auto opět začíná při přeřazování na nejvyšší rychlost padat no nouz.režimu. Jsem už z toho docela zdecimovanej a začínám přemýšlet o tom, zda by byla reálná přestavba na manuál. Auto je jinak naprosto ve špičkovém stavu. Nemáte někdo s tímto zkušenost nebo případně nevíte, jestli je to vůbec reálné. Případně v jakých cenových relacích by se přestavba mohla pohybovat?

Díky moc za jakoukoliv informaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: svobik

Nechal jsem to před pár lety udělat u 405 a jsem spokojený. Stálo mě to 6 000 + cena manuálu :cool:

Hele nejsem si jistej, ale tahle informace podle mě neni relevantní protože ta 405 měla jednoduchou řídící jednotku motoru, nebo kdo ví co a vůbec je to uplně jiný auto.

Mělil si poloosy, nebo šly do té manuální převodovky z automatu. Třeba u 306 to většinou co já vím nejde.

Sou s tím hrozný problémy s legalizací taky...

Copak sakra neni pořádnej servis na převodovky, nebo se nedá koupit jiná ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Složitý to není, třeba se na to lehce vyzbrojit, pokud má automat jinačí uložení v držácích a pod.

Pak mít do interiéru ty všechny plastové a kovové prvky co patří na kvedlačku.

Mechanicky tam nacpat převodovku, nechat přehrát soft (pokud to jde, budou vědět v servise) nebo dát klasickou ŘJ.

Známej to dělal, neznám vyslověně všechny detaily, ale dá se to udělat (nebo lépe řečeno až 90% doma + doladění na dílně).

Lehnout pod klasickou převodovku a porovnat rozdíly s automatem, mít materiál po ruce.

Pak už je to jenom práce s golou. Za dva dny to bylo v kupě, funkční.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...