petrHJ Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Zdravím vás, mám 406, r.v.2002, najeto 280tisíc, typ převodovky AL4. Před rokem jsem měl s převodovkou první vážný problém, začala často přehazovat do nouzového režimu a asi po měsíci auto přestalo jet, ačkoliv byl před tím olej kontrolován a diagnostika nic neodhalila, po otevření převodovky v servisu zjistily, že byla celá spálená. Podařilo se mě na vrakovišti sehnat celou převodovku a ve specializovaném servisu dali převodovku dohromady. Ale letos v létě opět začalo auto padat do nouzového režimu, až přestalo jet. V tom samém servisu po otevření převodovky zjistily, že je spálená jen dvě lamely, vyměnili i EMC Solanoid... Jenže auto po opravení jelo jen asi tři dny a opět přestalo.. To v servisu usoudili, že je třeba vyměnit hydroměnič, kupil jsme ho tedy u Peugeota, měnič nainstalovali, ale po týdnu auto opět začíná při přeřazování na nejvyšší rychlost padat no nouz.režimu. Jsem už z toho docela zdecimovanej a začínám přemýšlet o tom, zda by byla reálná přestavba na manuál. Auto je jinak naprosto ve špičkovém stavu. Nemáte někdo s tímto zkušenost nebo případně nevíte, jestli je to vůbec reálné. Případně v jakých cenových relacích by se přestavba mohla pohybovat? Díky moc za jakoukoliv informaci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Přestavba nereálná, pak i problémy s tech. průkazem. Zkus ještě vrakáč, kup jinou. Zkus pak jiný servis, to přece nemůže být takový problém. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svobik Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Nechal jsem to před pár lety udělat u 405 a jsem spokojený. Stálo mě to 6 000 + cena manuálu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vector Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Původně zaslal: svobik Nechal jsem to před pár lety udělat u 405 a jsem spokojený. Stálo mě to 6 000 + cena manuálu Hele nejsem si jistej, ale tahle informace podle mě neni relevantní protože ta 405 měla jednoduchou řídící jednotku motoru, nebo kdo ví co a vůbec je to uplně jiný auto. Mělil si poloosy, nebo šly do té manuální převodovky z automatu. Třeba u 306 to většinou co já vím nejde. Sou s tím hrozný problémy s legalizací taky... Copak sakra neni pořádnej servis na převodovky, nebo se nedá koupit jiná ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladis Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Složitý to není, třeba se na to lehce vyzbrojit, pokud má automat jinačí uložení v držácích a pod. Pak mít do interiéru ty všechny plastové a kovové prvky co patří na kvedlačku. Mechanicky tam nacpat převodovku, nechat přehrát soft (pokud to jde, budou vědět v servise) nebo dát klasickou ŘJ. Známej to dělal, neznám vyslověně všechny detaily, ale dá se to udělat (nebo lépe řečeno až 90% doma + doladění na dílně). Lehnout pod klasickou převodovku a porovnat rozdíly s automatem, mít materiál po ruce. Pak už je to jenom práce s golou. Za dva dny to bylo v kupě, funkční. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.