Ladiczech Odesláno 28. listopad 2006 Sdílet Odesláno 28. listopad 2006 Zdravím. Koupil jsem náhradní klíč, dálka, imobilizer, k P 206 v domnění, že to půjde sladit s autem. A podle servisu to nepůjde, jak byl klíč už sladěný s jiným autem, tak to nejde přeladit na jiný. Máte s tím nějaký zkušenosti ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rct206 Odesláno 28. listopad 2006 Sdílet Odesláno 28. listopad 2006 Původně zaslal: Ladiczech Zdravím. Koupil jsem náhradní klíč, dálka, imobilizer, k P 206 v domnění, že to půjde sladit s autem. A podle servisu to nepůjde, jak byl klíč už sladěný s jiným autem, tak to nejde přeladit na jiný. Máte s tím nějaký zkušenosti ?? skusenosti nemam, ale skusal si ten key zresetovat?? vybrat baterku?? -mozno je to totalna blbost, ale tak to robime v inych ovladacoch... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladiczech Odesláno 28. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 28. listopad 2006 to už jsem zkoušel... nic.... tam je problém asi s frekvencí. Už to bylo sladěné na jiné auto a teď mi říkají, že to na jiné nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 28. listopad 2006 Sdílet Odesláno 28. listopad 2006 Klíč nejde zresetovat. Pokud máš v ruce z klíče jen plastovou část bez železa tak není problem ho naučit v jiném autě. Včetně centrálu. Musíš mít modrou kartu s kodem co byla k autu a diagnostiku v servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 29. listopad 2006 Sdílet Odesláno 29. listopad 2006 Ked si objednas kluc pride ti cisty, nenahraty na ziadne auto. Ak uz imobilizer raz nahrajes na nejake konkretne auto budes ho moct potom dalej pouzivat a nahravat len na toto auto, imobilizer nebudes vediet nahrat na ine. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 29. listopad 2006 Sdílet Odesláno 29. listopad 2006 To hnusoba : nemáš pravdu. U 206 si objednám plastových částí klíčů do zásoby kolik chci a nikdy mě nezajímalo na jaké to bude VIN. Když ten plast rozloupneš tak z nej vypadne taková malá černá kostička=transporder , který má svůj kod (plovoucí ale z určitým šifrovacím klíčem, to nebudu teď vysvětlovat). Železnou část si můžu objednat čistou na vybroušení nebo vybroušenou dle VIN z francie na konkretní auto. Pak se ty 2 části dají dohromady, vezme se karta s kodem diagnostika a BSI se řekne, že toto auto bude mít 2 klíče. Max 4. BSI VŽDY všechny klíče v sobě smaže a načítají se znouvu všechny klíče i ty z kterýma to auto přijelo. Veř mi. Staré typy , třeba 306 byly chráněny bud klávesnici nebo imobilizerem. Tam se i plast objednává na VIN a kod , který je v klíči a v v přijimači na oranžovém štítku ,se musí zadat do objednávky a klíč přijde už udělaný na konkretní auto a nelze ho použit jinde. [upravil dne 29.11.06 Milhaus65] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 29. listopad 2006 Sdílet Odesláno 29. listopad 2006 Původně zaslal: Milhaus65 To hnusoba : nemáš pravdu. U 206 si objednám plastových částí klíčů do zásoby kolik chci a nikdy mě nezajímalo na jaké to bude VIN. Když ten plast rozloupneš tak z nej vypadne taková malá černá kostička=transporder , který má svůj kod (plovoucí ale z určitým šifrovacím klíčem, to nebudu teď vysvětlovat). Železnou část si můžu objednat čistou na vybroušení nebo vybroušenou dle VIN z francie na konkretní auto. Pak se ty 2 části dají dohromady, vezme se karta s kodem diagnostika a BSI se řekne, že toto auto bude mít 2 klíče. Max 4. BSI VŽDY všechny klíče v sobě smaže a načítají se znouvu všechny klíče i ty z kterýma to auto přijelo. Veř mi. Staré typy , třeba 306 byly chráněny bud klávesnici nebo imobilizerem. Tam se i plast objednává na VIN a kod , který je v klíči a v v přijimači na oranžovém štítku ,se musí zadat do objednávky a klíč přijde už udělaný na konkretní auto a nelze ho použit jinde. [upravil dne 29.11.06 Milhaus65] Ja som to myslel trosku inak. Totiz ze ten transponder v tom obale sa da nacitat len na jedno auto, na dalsie ho uz nenacitas. Napriklad nacitam ho na auto c. 1 ale uz ho nebudem vediet nacitat na auto c. 2. Iba ho znovu nacitat na auto c. 1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 29. listopad 2006 Sdílet Odesláno 29. listopad 2006 Je to uplně jedno na kolik aut ho načteš. Třeba na padesát. Nic se nikam nezapisuje, neodesílá jen se řekne autu, že tento klíč-kod je ten na který se nastartuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladiczech Odesláno 30. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2006 Díky. Takže je naděje, že to půjde. Nemůže se stát, že tím přijdu i oba ? Tedy i o ten originální co byl k autu? Tak, že by nešlo pak nic ? Původně zaslal: Milhaus65 To hnusoba : nemáš pravdu. U 206 si objednám plastových částí klíčů do zásoby kolik chci a nikdy mě nezajímalo na jaké to bude VIN. Když ten plast rozloupneš tak z nej vypadne taková malá černá kostička=transporder , který má svůj kod (plovoucí ale z určitým šifrovacím klíčem, to nebudu teď vysvětlovat). Železnou část si můžu objednat čistou na vybroušení nebo vybroušenou dle VIN z francie na konkretní auto. Pak se ty 2 části dají dohromady, vezme se karta s kodem diagnostika a BSI se řekne, že toto auto bude mít 2 klíče. Max 4. BSI VŽDY všechny klíče v sobě smaže a načítají se znouvu všechny klíče i ty z kterýma to auto přijelo. Veř mi. Staré typy , třeba 306 byly chráněny bud klávesnici nebo imobilizerem. Tam se i plast objednává na VIN a kod , který je v klíči a v v přijimači na oranžovém štítku ,se musí zadat do objednávky a klíč přijde už udělaný na konkretní auto a nelze ho použit jinde. [upravil dne 29.11.06 Milhaus65] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.