matos Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 Ahojte.Pomozte, poradte mi prosim. Mam 405 MI 16 v zime alebo v horucom lete sa mi rucicka na budiku teploty motora nepohne skoro vobec ani o milimeter pri jazde, ale ked auto zastavim a postoji asi 5min tak teplota stupne na cca 70 C° a zapne sa ventylator. tak neviem je OK alebo nie. mam spotrebu ako tank 12l:o tak skusam co sa daa dik za kazdu radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 Původně zaslal: matos Ahojte.Pomozte, poradte mi prosim. Mam 405 MI 16 v zime alebo v horucom lete sa mi rucicka na budiku teploty motora nepohne skoro vobec ani o milimeter pri jazde, ale ked auto zastavim a postoji asi 5min tak teplota stupne na cca 70 C° a zapne sa ventylator. tak neviem je OK alebo nie. mam spotrebu ako tank 12l:o tak skusam co sa daa dik za kazdu radu. neviem isto ale asi máš v prdeli ukazovateľ alebo snímač teploty pri motore. Ak ti už zapne ventilátor to znamená že máš prehriaty motor, či nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matos Odesláno 26. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 ked mi zapne ventilator, na budiku mi ukazuje asi 70C° tak neviem ci je prehriaty:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 Nejjednodušší je ten termostat vyndat a vyzkoušet ho v kastrolu s vodou a teploměrem. Potom uvidíš, co je špatně. Vzhledem k tomu, že ti budík ukazuje málo (a asi i špatně, když při jeho 70°C spustí větrák) a máš vyšší spotřebu, řekl bych, že termostat je furt otevřenej a proto to víc žere (jede jakoby na sytič dlouhou dobu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 27. listopad 2006 Sdílet Odesláno 27. listopad 2006 I když je termostat stále otevřený, je to špatně. Motor pracuje pod svou normální teplotou a poškozuje se, takže termostat vyměň, pokud při ohřívání v kastrólu zjistíš, že je na prd. Čidlo teploty motoru - spoj to tam s kostrou a pokud ručka vylítne nahoru, je jasné, že čidlo je v háji. Takže taky vyměnit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.