gembi Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starter Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 Původně zaslal: gembi Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje. čeče, nevim jestli víš o čem mluvíš, páč tohle mi přijde jakoby jsi chtěl seřizovat škodofku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 když to bereš od rozvodů válce 1,2,3,4 Pokud stříhají ventily 4. válce seřizujeme ventili 1.válce Pokud stříhají ventily 3. válce seřizujeme ventili 2.válce Pokud stříhají ventili 2. válce seřizujeme ventili 3.válce Pokud stříhají ventili 1. válce seřizujeme ventili 4.válce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 Původně zaslal: starter Původně zaslal: gembi Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje. čeče, nevim jestli víš o čem mluvíš, páč tohle mi přijde jakoby jsi chtěl seřizovat škodofku ¨ A myslíš si že 106 se zásadně liší od Favorita, pokud jde o konstrukci hlavy? Pravda je, že je to naprosto stejné - vahadla na ventilech , seřizované závitem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gembi Odesláno 27. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2006 Taky si myslím, že by v tom neměl být oproti škodovce zásadní rozdíl, teda až na to, že tady je vačková hřídel přímo v hlavě Už jsem to našel postup je následející: Otáčíme klikovým hřídelem po směru hod. ručiček a první válec je braný ten u převodovky: OTEVŘENÝ VENTIL.................SEŘIZUJ VENTIL 1-výfukový...........................3.sací a 4.výfukový 3-výfukový...........................4.sací a 2.výfukový 4-výfukový...........................2.sací a 1.výfukový 2-výfukový...........................1.sací a 3.výfukový Včera jsem to vyzkoušel a opravdu se ty ventily takhle střídají, vůle seřízena na 0,2 u sacího a 0,4 u výfukového a motor si jen šeptá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.