Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Vůle ventilů


gembi

Recommended Posts

Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: gembi

Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje.

čeče, nevim jestli víš o čem mluvíš, páč tohle mi přijde jakoby jsi chtěl seřizovat škodofku

Link to comment
Share on other sites

když to bereš od rozvodů válce 1,2,3,4

Pokud stříhají ventily 4. válce seřizujeme ventili 1.válce

Pokud stříhají ventily 3. válce seřizujeme ventili 2.válce

Pokud stříhají ventili 2. válce seřizujeme ventili 3.válce

Pokud stříhají ventili 1. válce seřizujeme ventili 4.válce

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: starter

Původně zaslal: gembi

Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje.

čeče, nevim jestli víš o čem mluvíš, páč tohle mi přijde jakoby jsi chtěl seřizovat škodofku

¨

A myslíš si že 106 se zásadně liší od Favorita, pokud jde o konstrukci hlavy? Pravda je, že je to naprosto stejné - vahadla na ventilech , seřizované závitem....

Link to comment
Share on other sites

Taky si myslím, že by v tom neměl být oproti škodovce zásadní rozdíl, teda až na to, že tady je vačková hřídel přímo v hlavě:cool:

Už jsem to našel postup je následející: Otáčíme klikovým hřídelem po směru hod. ručiček a první válec je braný ten u převodovky:

OTEVŘENÝ VENTIL.................SEŘIZUJ VENTIL

1-výfukový...........................3.sací a 4.výfukový

3-výfukový...........................4.sací a 2.výfukový

4-výfukový...........................2.sací a 1.výfukový

2-výfukový...........................1.sací a 3.výfukový

Včera jsem to vyzkoušel a opravdu se ty ventily takhle střídají, vůle seřízena na 0,2 u sacího a 0,4 u výfukového a motor si jen šeptá:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...