gembi Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
starter Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Původně zaslal: gembi Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje. čeče, nevim jestli víš o čem mluvíš, páč tohle mi přijde jakoby jsi chtěl seřizovat škodofku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommys Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 když to bereš od rozvodů válce 1,2,3,4 Pokud stříhají ventily 4. válce seřizujeme ventili 1.válce Pokud stříhají ventily 3. válce seřizujeme ventili 2.válce Pokud stříhají ventili 2. válce seřizujeme ventili 3.válce Pokud stříhají ventili 1. válce seřizujeme ventili 4.válce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebik Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Původně zaslal: starter Původně zaslal: gembi Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje. čeče, nevim jestli víš o čem mluvíš, páč tohle mi přijde jakoby jsi chtěl seřizovat škodofku ¨ A myslíš si že 106 se zásadně liší od Favorita, pokud jde o konstrukci hlavy? Pravda je, že je to naprosto stejné - vahadla na ventilech , seřizované závitem.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gembi Posted November 27, 2006 Author Share Posted November 27, 2006 Taky si myslím, že by v tom neměl být oproti škodovce zásadní rozdíl, teda až na to, že tady je vačková hřídel přímo v hlavě Už jsem to našel postup je následející: Otáčíme klikovým hřídelem po směru hod. ručiček a první válec je braný ten u převodovky: OTEVŘENÝ VENTIL.................SEŘIZUJ VENTIL 1-výfukový...........................3.sací a 4.výfukový 3-výfukový...........................4.sací a 2.výfukový 4-výfukový...........................2.sací a 1.výfukový 2-výfukový...........................1.sací a 3.výfukový Včera jsem to vyzkoušel a opravdu se ty ventily takhle střídají, vůle seřízena na 0,2 u sacího a 0,4 u výfukového a motor si jen šeptá Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.