prokop Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 Zdravím ,mám volhu s motorem 505,jaké máte zkušenosti s tímto motorem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 Jó - Volha s Piškotomotorem - to byl sen mého mládí ZÁVIDÍM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 27. listopad 2006 Sdílet Odesláno 27. listopad 2006 Dotaz: Ten motor je vyroben bez turba nebo je Turbo sundáno? Všude se totiž uvádí, že 2,3 je jedině s Turbem. Vstřikovací čerpadlo je Bosh, Rotodiesel či něco jiného? Jinak tyhle motory jsou fakt dost kvalitní, jeden chlapík u nás v ulici měl 505 s motorem 2,3 D (myslím že právě Turbo) a s tím najel milion kilometrů. Hlavně se ten motor nesmí nechat přehřívat, protože předpokládám, že máš ještě tu prvotní (nezesílenou) hlavu. Oni ty hlavy pak rády praskají, ale když se s tím slušně zachází, tak je to bez problémů. Hlavně zkontroluj Termostat, zda správně funguje. Seřídit ventily a mít správné víčko na expanzku a zvolit vhodnou chladící kapalinu. Pokud to má najeto půl milionu, začal bych se shánět po rozvodovém řetězu. Byť to možná zní divně, tak mi někdo říkal, že se u těch starších motorů někdy (málokdy) stane, že se při nastartování řetěz přetrhne (a pak se motor potká). Ale to asi platí hlavně pro motor dlouho nestartované. Jinak kdyby bylo fotky, byl bych moc rád. Chtěl bych vidět, jak je tam motor usazen apod. Protože to mě fakt zajímá. A hlavně do toho motoru dávej normální naftu, ne nějakou řepku, nebo nějakou takovou podobnou srágoru! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 27. listopad 2006 Sdílet Odesláno 27. listopad 2006 Marceli - Volhu jsem s turbem fakt neviděl Jinak dle mých informací se tato úprava prováděla oficiálně v Belgii a psak se Volhy Diesel s pežotím motorem prodávaly v západní Evropě (poznávací znamení - na blatnících nebyl nápis Volha azbukou, ale normálně latinkou) To Prokop - existuje i GAZ klub, možná, že by Ti tam někdo byl schopen poradit, pro většinu z nás jsou to příliš stará železa http://www.gazklub.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 27. listopad 2006 Sdílet Odesláno 27. listopad 2006 http://www.volha24.webgarden.cz/technicka-data/gaz-24-56-volha-export-anglie-2.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prokop Odesláno 28. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 28. listopad 2006 Motor je vyroben bez turba,čerpadlo je rotodiesel. Jinak chladič,expanzka,převodovka,lamela je z volhy, startér je z avie.Žhavím ručně 30s,olej mám 15W40 minerální.Fotky vyrobím až dám motor trochu do pucu.Hodil by se mi nějaký manuál k motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 4. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2006 Původně zaslal: Medvěd http://www.volha24.webgarden.cz/technicka-data/gaz-24-56-volha-export-anglie-2.html No ale Medvěde, zde popisuje 2,1 TD a TD znamená přeci... Původně zaslal: prokop Motor je vyroben bez turba,čerpadlo je rotodiesel. Jinak chladič,expanzka,převodovka,lamela je z volhy, startér je z avie.Žhavím ručně 30s,olej mám 15W40 minerální.Fotky vyrobím až dám motor trochu do pucu.Hodil by se mi nějaký manuál k motoru. Jestli je to motor 2,3, tak ty se dávali do P604 a P505 jedině s turbem a čerpadlem Bosh. Takže Roto u motoru bez Turba je na místě. S tím olejem - dle manuálu k 505 se do dieselů dával olej Esso 15W-40 a nebo Shell 15W-30. Ale nevím, co patří do tohoto - jak je typově označen? Protože na tom odkazu co sem dal Medvěd je typ XDP, což neznám. Nikdy jsem totiž neviděl v 505 motor 2,1 či 2,0. Manuál k motoru - mrkni na http://techbooks.shop4you.cz/, kde mají tuto příručku: Peugeot 2,0l/2,1l/2,3l/2,5l Diesel Engines (74-90) Vydavatel: Haynes Publishing; angličtina; slovníček zdarma Kód: 185010607x Servisní manuál, váz., 288 str., 356 obr., fot., 18 tab. Manuál popisuje vznětové motory (včetně turbo) použité v typech 504/505 1948/2112/2304/ 2498 ccm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prokop Odesláno 10. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2006 Na hlavě je odlito XD2 7940101701 P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 11. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2006 Původně zaslal: prokop Na hlavě je odlito XD2 7940101701 P OK. Takhle se značili. Já mám myslím XD3 Ale co je to číslo, to nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mdp Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 ahoj mam to samý auto a mam problem s motorem, nedrží otáčky volnoběhu a nejde nastartovat - jenom roztáhnout. Ty otáčky kolísaji jako kdzbych slapal střídave na plyn nekdy drží hrozne vysoko jindy to zase chcípe. nevíte nekdo prosim co stím? dik za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 30. červenec 2007 Sdílet Odesláno 30. červenec 2007 Tak zaprvé bych to roztáhnutím už nestartoval ani náhodou, až ti prdne řetěz, tak máš po motoru. A vůbec bych diesely nestartoval roztáhnutím. Teda já už bych nestartoval roztáhnutím nic... Jaký máš dým z výfuku? Není to čerpadlo uvolněné? Nejlepší by bylo zajet do Bosch servisu aby se ti na to mrkli. Jaké máš čerpadlo? Je to s Turbem? Je možné, že máš uvolněné šrouby, kterými se čerpadlo dá malinko pootáčet. Mrkni na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mdp Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 dým byl když to normálně startovalo lehce namodralej ted je bezbarvý na ty šrouby kouknu a kdyžtak se ještě ozvu. jinak moc dik za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mdp Odesláno 2. srpen 2007 Sdílet Odesláno 2. srpen 2007 po dnešním pobytu v garáži : čerpadlo drží, šrouby povolrný nebyly je to rotodiesel. Ještě jsem překontroloval žhaviče, ty jsou taky ok. Turbo tam není ale to sem věděl už dřív . Ze servisu sem byl vyhozen - prý mají dovolenou. Co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Původně zaslal: mdp po dnešním pobytu v garáži : čerpadlo drží, šrouby povolrný nebyly je to rotodiesel. Ještě jsem překontroloval žhaviče, ty jsou taky ok. Turbo tam není ale to sem věděl už dřív . Ze servisu sem byl vyhozen - prý mají dovolenou. Co s tím? Do servisu to nedávej, pokud ho neznáš dobře. Akorát by tomu ublížili. Napadá mě moc možností, třeba že to někde brutálně přisává vzduch a nebo že je tam horší nafta. Ale zatím bych se přikláněl k nějaké hadici, která je už zpuchřelá. Zkus kouknout na to a taky na trubky který vedou palivo (zespoda auta). Odkud jsi? Kde to auto nyní je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 3. srpen 2007 Sdílet Odesláno 3. srpen 2007 Hlavně ten motor netrap a neroztahuj, nebo ho vážně poškodíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mdp Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 auto je ted v Blnsku a já taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 Původně zaslal: mdp auto je ted v Blnsku a já taky. Které Blansko? Ono jich je víc. Jestli to u Boskovic, tak mám v Olomouci známého a jezdí často do Boskovic, tak bych ti na něj poslal tel. a třeba by pomohl, já to mám z ruky, pokud je to to Blansko na Moravě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mdp Odesláno 10. srpen 2007 Sdílet Odesláno 10. srpen 2007 jo jo na Moravě prave sem nechal udelat vstřiky a na kontrole se zjistilo že 2 jsou v py...tli a až je dem do kupy tak se uvidí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 10. srpen 2007 Sdílet Odesláno 10. srpen 2007 No vidíš to, když se dají sehnat starší... Ozvi se, kdybys je nemohl sehnat, protože vím, že jen ty jehly do toho stáli asi 1000Kč/kus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mdp Odesláno 11. srpen 2007 Sdílet Odesláno 11. srpen 2007 mam ještě 4 náhradní co sem dostal kdyz sem to auto koupil ale nevim v jakym sou stavu, tak az je necham vyzkoušet tak se uvidí určitě se ozvu jak sem dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.