Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Šetřivost motorů HDi


Ferin007

Recommended Posts

Původně zaslal: komisar

to pak budu jezdit jednou za 2 měsíce k benzině:papa

Záleží kolik najedeš, ja najedu na nádrž tak 900 Km a tankuju každý týden někdy i dvakrat:(

Když jsem jezdil a 307/ 1,4 Hdi tak jsem běžně na nádrž 60 L najel 1300 km a při úsporné jízdě i 1450 - ukazovala průměr 4,4 l/100km, ale je fakt že se dalo do nádrže nacpat i 65 litrů nafty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na třetí místo v žebříčku aut s největším jízdním dosahem skončil další francouzský vůz, Peugeot 607 2.0 HDI. Tento koráb silnic najede na jeden zátah až 1311 kilometrů, za což vděčí vedle šetřivého motoru také nádrži na 80 litrů nafty.

Jsem nevěděl, že se dával do 607 2.0HDI.

to olda: to máš cihlu pod plynem, táta s ní jezdí za 8? To jezdíš hlavně dálnice co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ajdamek

Na třetí místo v žebříčku aut s největším jízdním dosahem skončil další francouzský vůz, Peugeot 607 2.0 HDI. Tento koráb silnic najede na jeden zátah až 1311 kilometrů, za což vděčí vedle šetřivého motoru také nádrži na 80 litrů nafty.

Jsem nevěděl, že se dával do 607 2.0HDI.

to olda: to máš cihlu pod plynem, táta s ní jezdí za 8? To jezdíš hlavně dálnice co?

Dálnice ne, tam je vyšší spotřeba - tam nelze uplatnit jakoukoli snahu o šetření (jedině jezdit pomalu).

Když jsem to auto kupoval, tak na počítači byla dlouhodobá spotřeba 8,8 - asi můj předchůdce jezdil jinak...

[upravil dne 25.11.2006 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam 2.0 Hdi 206ku a spotrebu mavam okolo 6L. A jazdim snou ako treba (urcite vsak nie podla vymyslenych predpisov :super

8,8 ??? to ako sa niekomu podari? ked uz sadne do auta, tak ide na 4tis otacok a ide to hnat na 200km/h ??? :myslim

ja chodim tak do 140... a upne v pohooooooo :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

6.5 - 7, na nadrz mezi 1250 -1300, jednou jsem se dostal na 1350, 70% dalnice se spotrebou 6.5L coz bylo nejmin co jsem mel. To bylo tesne po novem silnicnim zakonu...po dalnici jen a pouze 130 :mrk

za to ale muze velka 80 l nadrz, ktera ma realny objem cca 89 litru

[upravil dne 3/1/2007 rimmer]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj!

Moje spotřeba je ted´ v zimě 6,6 a v létě 5,4 ( 2.0 HDi, 66 kW ) a to s tím jezdím jako starej děděk a šetřím to.To auto nezná 3000 ot/min.Jsem z toho trochu zklamaný.

Jinak auto chodí pravidelně na servisní prohlídky do Peugeotu a já mu věnuji maximální péči.Ale NEMĚNIL bych za nic na světě !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O setrivosti 1,6HDi jsem dlouho premyslel jestli je to realne , nedavno jsem mel pujcenou C5 kombi s timto motorem a spotreba byla na ceste Ostrava Brno Ostrava nejakych 5,4 , ja to jezdim stejnym stylem za 7,2 (2,2 HDi ) :super

Jinak muzu rict ze nejsetrnejsi jsem mel 106 s motorem 1,5D ta dokazala na 48 l ujet 1250Km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám spotřebu ve městě (v 95% jezdím město) asi tak kolem 8 l teď v zimě:grr a to vůbec nehoním,mám tak 1300 otáček,ono to víc ani nejde,když nechci jezdit jenom na 2,ale jsou to fakt jenom popojížďky,jinak vedlejší tak 4,8 l a dálnice 5,8 l/100km.S tím městem jsem docela zklamán !!!!!!!:(

307 2,0HDi 110FAP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám vypozorováno, že u HDI více záleží na vlídném zacházení s akcelerátorem než u TDI. Současně s P jezdím také koktou 80kW a při sledování palubního PC na okamžitou spotřebu při kick-down se jde na údaj TDI ještě dívat, údaje na P jsou skoro dvojnásobné.To pak se průměrná spotřeba dělá při soustavně dynamické jízdě špatně, určitě hůře než u kokty.Druhou stránkou náhledu, je pak skutečný efekt zrychlení a využívání plného kroutícího momentu nebo ?výkonu?, tedy odezva.Sledováno u mého P307 HB.Mimo město 70% na našich silnicích 30% město 5,2 l - v létě, 5,6l v zimě.Město / ne Praha/ 100% 6,2-6,5l léto, do 7l zima. Dálnice ve smíšeném provozu různě / zácpa, objezdy měst, omezení rychlosti, ale také co to dá/ 110-130-150 km/hod do Francie a zpět 3000 km s průměrem 5,4l - léto a v plném naložení.S ohledem na váhu vozidla bych neřekl, že je to špatné.Kick-down nepoužívám, i když jsem to vyzkoušel.Tvrdil bych, že není optimem zrychlení a spotřeby.

[upravil dne 4.1.07 toro]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: zaza

já mám spotřebu ve městě (v 95% jezdím město) asi tak kolem 8 l teď v zimě:grr a to vůbec nehoním,mám tak 1300 otáček,ono to víc ani nejde,když nechci jezdit jenom na 2,ale jsou to fakt jenom popojížďky,jinak vedlejší tak 4,8 l a dálnice 5,8 l/100km.S tím městem jsem docela zklamán !!!!!!!:(

307 2,0HDi 110FAP

Ve městě se to těžko definuje, je furt studený motor, couvání, atd.

Se studeným motorem jsem byl překvapem - od domu sjíždím z kopce, kdy brzdím motorem na trojku, to zastudena bralo 7 litrů! (Fabia 1,4 benzín, teplota okolo 0 stupňu C.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0 HDi 80kW Citroen Evasion (P806) 6l/100km priemer od leta do decembra. Jazdim prevazne hlavne cesty a dialnice (otacky 2500-2800) - nejazdim podla rychlomera, po meste najazdim tak 10% vacsinou v meste nestiham zaradit 5.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: toro

Mám vypozorováno, že u HDI více záleží na vlídném zacházení s akcelerátorem než u TDI. Současně s P jezdím také koktou 80kW a při sledování palubního PC na okamžitou spotřebu při kick-down se jde na údaj TDI ještě dívat, údaje na P jsou skoro dvojnásobné.To pak se průměrná spotřeba dělá při soustavně dynamické jízdě špatně, určitě hůře než u kokty.Druhou stránkou náhledu, je pak skutečný efekt zrychlení a využívání plného kroutícího momentu nebo ?výkonu?, tedy odezva.Sledováno u mého P307 HB.Mimo město 70% na našich silnicích 30% město 5,2 l - v létě, 5,6l v zimě.Město / ne Praha/ 100% 6,2-6,5l léto, do 7l zima. Dálnice ve smíšeném provozu různě / zácpa, objezdy měst, omezení rychlosti, ale také co to dá/ 110-130-150 km/hod do Francie a zpět 3000 km s průměrem 5,4l - léto a v plném naložení.S ohledem na váhu vozidla bych neřekl, že je to špatné.Kick-down nepoužívám, i když jsem to vyzkoušel.Tvrdil bych, že není optimem zrychlení a spotřeby.

[upravil dne 4.1.07 toro]

co je to kick-down ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...