Ferin007 Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 http://auto.idnes.cz/nemate-radi-benzinky-kupte-si-francouzsky-diesel-fbh-/automoto.asp?c=A061120_164217_automoto_fdv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Musím se spokojit s tím co mám 2.0i 16V SV r.v.1996 najeto 262223 km.:(:( [upravil dne 3/12/06 OK406] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PINGUÍ Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Původně zaslal: komisar to pak budu jezdit jednou za 2 měsíce k benzině Záleží kolik najedeš, ja najedu na nádrž tak 900 Km a tankuju každý týden někdy i dvakrat:( Když jsem jezdil a 307/ 1,4 Hdi tak jsem běžně na nádrž 60 L najel 1300 km a při úsporné jízdě i 1450 - ukazovala průměr 4,4 l/100km, ale je fakt že se dalo do nádrže nacpat i 65 litrů nafty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Já se držím na dlouhodobém průměru 5,4 l, takže na obvyklých 74 l najedu 1350 km, rekord mám asi 1450 km. (Chlubit se nemá, ale sám jsem z toho velice překvapen). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajdamek Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Na třetí místo v žebříčku aut s největším jízdním dosahem skončil další francouzský vůz, Peugeot 607 2.0 HDI. Tento koráb silnic najede na jeden zátah až 1311 kilometrů, za což vděčí vedle šetřivého motoru také nádrži na 80 litrů nafty. Jsem nevěděl, že se dával do 607 2.0HDI. to olda: to máš cihlu pod plynem, táta s ní jezdí za 8? To jezdíš hlavně dálnice co? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Původně zaslal: Ajdamek Na třetí místo v žebříčku aut s největším jízdním dosahem skončil další francouzský vůz, Peugeot 607 2.0 HDI. Tento koráb silnic najede na jeden zátah až 1311 kilometrů, za což vděčí vedle šetřivého motoru také nádrži na 80 litrů nafty. Jsem nevěděl, že se dával do 607 2.0HDI. to olda: to máš cihlu pod plynem, táta s ní jezdí za 8? To jezdíš hlavně dálnice co? Dálnice ne, tam je vyšší spotřeba - tam nelze uplatnit jakoukoli snahu o šetření (jedině jezdit pomalu). Když jsem to auto kupoval, tak na počítači byla dlouhodobá spotřeba 8,8 - asi můj předchůdce jezdil jinak... [upravil dne 25.11.2006 P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rct206 Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 ja mam 2.0 Hdi 206ku a spotrebu mavam okolo 6L. A jazdim snou ako treba (urcite vsak nie podla vymyslenych predpisov 8,8 ??? to ako sa niekomu podari? ked uz sadne do auta, tak ide na 4tis otacok a ide to hnat na 200km/h ??? ja chodim tak do 140... a upne v pohooooooo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelKa Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Ahoj, s 307 2.0 HDi 100 kW FAP jezdím v kombinaci Praha - dálnice D1 + 10% okresek dlouhodobě za 7,1 L. Mě to připadne velmi dobrý. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mares Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 P 307 Break 1,6 HDI 66kW letní průměr 4,9 l.Zimní (zimní pneu PIRELI) 5,4 l.Nyní najeto 17 250 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukáš.t Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 spotřeba 6,1 l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 6.5 - 7, na nadrz mezi 1250 -1300, jednou jsem se dostal na 1350, 70% dalnice se spotrebou 6.5L coz bylo nejmin co jsem mel. To bylo tesne po novem silnicnim zakonu...po dalnici jen a pouze 130 za to ale muze velka 80 l nadrz, ktera ma realny objem cca 89 litru [upravil dne 3/1/2007 rimmer] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drtikoll Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 Ahoj! Moje spotřeba je ted´ v zimě 6,6 a v létě 5,4 ( 2.0 HDi, 66 kW ) a to s tím jezdím jako starej děděk a šetřím to.To auto nezná 3000 ot/min.Jsem z toho trochu zklamaný. Jinak auto chodí pravidelně na servisní prohlídky do Peugeotu a já mu věnuji maximální péči.Ale NEMĚNIL bych za nic na světě !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barenst Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 O setrivosti 1,6HDi jsem dlouho premyslel jestli je to realne , nedavno jsem mel pujcenou C5 kombi s timto motorem a spotreba byla na ceste Ostrava Brno Ostrava nejakych 5,4 , ja to jezdim stejnym stylem za 7,2 (2,2 HDi ) Jinak muzu rict ze nejsetrnejsi jsem mel 106 s motorem 1,5D ta dokazala na 48 l ujet 1250Km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaza Posted January 3, 2007 Share Posted January 3, 2007 já mám spotřebu ve městě (v 95% jezdím město) asi tak kolem 8 l teď v zimě a to vůbec nehoním,mám tak 1300 otáček,ono to víc ani nejde,když nechci jezdit jenom na 2,ale jsou to fakt jenom popojížďky,jinak vedlejší tak 4,8 l a dálnice 5,8 l/100km.S tím městem jsem docela zklamán !!!!!!! 307 2,0HDi 110FAP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toro Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Mám vypozorováno, že u HDI více záleží na vlídném zacházení s akcelerátorem než u TDI. Současně s P jezdím také koktou 80kW a při sledování palubního PC na okamžitou spotřebu při kick-down se jde na údaj TDI ještě dívat, údaje na P jsou skoro dvojnásobné.To pak se průměrná spotřeba dělá při soustavně dynamické jízdě špatně, určitě hůře než u kokty.Druhou stránkou náhledu, je pak skutečný efekt zrychlení a využívání plného kroutícího momentu nebo ?výkonu?, tedy odezva.Sledováno u mého P307 HB.Mimo město 70% na našich silnicích 30% město 5,2 l - v létě, 5,6l v zimě.Město / ne Praha/ 100% 6,2-6,5l léto, do 7l zima. Dálnice ve smíšeném provozu různě / zácpa, objezdy měst, omezení rychlosti, ale také co to dá/ 110-130-150 km/hod do Francie a zpět 3000 km s průměrem 5,4l - léto a v plném naložení.S ohledem na váhu vozidla bych neřekl, že je to špatné.Kick-down nepoužívám, i když jsem to vyzkoušel.Tvrdil bych, že není optimem zrychlení a spotřeby. [upravil dne 4.1.07 toro] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Původně zaslal: zaza já mám spotřebu ve městě (v 95% jezdím město) asi tak kolem 8 l teď v zimě a to vůbec nehoním,mám tak 1300 otáček,ono to víc ani nejde,když nechci jezdit jenom na 2,ale jsou to fakt jenom popojížďky,jinak vedlejší tak 4,8 l a dálnice 5,8 l/100km.S tím městem jsem docela zklamán !!!!!!! 307 2,0HDi 110FAP Ve městě se to těžko definuje, je furt studený motor, couvání, atd. Se studeným motorem jsem byl překvapem - od domu sjíždím z kopce, kdy brzdím motorem na trojku, to zastudena bralo 7 litrů! (Fabia 1,4 benzín, teplota okolo 0 stupňu C.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rejza Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Zdravim, 1.6 HDI 80 KW průměr 6.3 l 75% město 25% dálnice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavex Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 2.0 HDi 80kW Citroen Evasion (P806) 6l/100km priemer od leta do decembra. Jazdim prevazne hlavne cesty a dialnice (otacky 2500-2800) - nejazdim podla rychlomera, po meste najazdim tak 10% vacsinou v meste nestiham zaradit 5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamancha Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 Původně zaslal: toro Mám vypozorováno, že u HDI více záleží na vlídném zacházení s akcelerátorem než u TDI. Současně s P jezdím také koktou 80kW a při sledování palubního PC na okamžitou spotřebu při kick-down se jde na údaj TDI ještě dívat, údaje na P jsou skoro dvojnásobné.To pak se průměrná spotřeba dělá při soustavně dynamické jízdě špatně, určitě hůře než u kokty.Druhou stránkou náhledu, je pak skutečný efekt zrychlení a využívání plného kroutícího momentu nebo ?výkonu?, tedy odezva.Sledováno u mého P307 HB.Mimo město 70% na našich silnicích 30% město 5,2 l - v létě, 5,6l v zimě.Město / ne Praha/ 100% 6,2-6,5l léto, do 7l zima. Dálnice ve smíšeném provozu různě / zácpa, objezdy měst, omezení rychlosti, ale také co to dá/ 110-130-150 km/hod do Francie a zpět 3000 km s průměrem 5,4l - léto a v plném naložení.S ohledem na váhu vozidla bych neřekl, že je to špatné.Kick-down nepoužívám, i když jsem to vyzkoušel.Tvrdil bych, že není optimem zrychlení a spotřeby. [upravil dne 4.1.07 toro] co je to kick-down ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dundee Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 Původně zaslal: lamancha co je to kick-down ? Úplné sešlápnutí pedálu akcelerátoru (prostě mu dupneš na krk:D) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.