Marlin Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 vubec nevim jak to pojmenovat... no stalo se mi tohle, kdyz jsem najizdel rano na dalnici, na ctverku, tak me motor nechtel pusti pres 4000 rpm, proste se to kouslo, jako by byl omezovac, tak jsem to vyresil zarazenim petky, ale to samy... pak ve stoupani byla nahla ztrata vykonu, resp. pomalu klesaly otacky, a kdyz jsem seslapl plny plyn, tak se nic nedelo, jen o kousek stouply otacky o cca 200 - 300rpm a pak se to zaseklo a spadly jeste niz. Nakonec to dopadlo tak, ze motor chcipnul uplne. Napoprve jsem to nenastartoval, ale az napodruhe a prislo mi, jako by to jelo chvilku na dva valce... pak to bylo v pohode, a nezlobilo to. Pak uplne to same se mi stalo vecer cestou domu, na krizovatce to chciplo, chytlo az na podruhe, a jelo to v poho, par km a pak se to zase zacalo sekat, ale nechciplo to. Dela to jen pod zatezi, kdyz zkusim plyn na neutral, tak se to chova v pohode. Volnobech drzi a nejake jine zpazvuky, co by tam nemely delat neslysim. Jen je trosku hlasitejsi sani.... Nechci byt pesimisticky, ale tipoval bych to na striky.... ale doufam ze ne.... Nemate nekdo nejake jine reseni? Edit, je to 1.4 55kw a ctyrbodovy strik [upravil dne 22/11/06 Marlin] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dundee Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Nemá náhodou tenhle motor něco jako obohacovač plného zatížení nebo zátěžovej regulátor? Podle popisu by to mohlo být něco takovýho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlin Posted November 22, 2006 Author Share Posted November 22, 2006 ¨joo, tak to vubec ani nevim, co to je natoz abych tusil jestli to tam mam, nebo ne ja si myslim, ze to je treba nejaka ochrana, kvuli necemu... a jeste jeden postreh, zda se mi, ze nepatrne stoupla spotreba... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlin Posted November 22, 2006 Author Share Posted November 22, 2006 no nic, tak jsem hledal, a neco nasel.... par info, dela to jen pri zahratem motoru, olej, vduchovy a olejovy filtr tam ma od zari, palivovy tak cca 3 tydny, v tom to urcite neni. Mozna to skutecne vypada na tn spatny Epron, nebo kroka, ja vazne nevim. Mam strach, abych kvuli tomu nekde nezustal viset, nebo se mi to nestalo pri predjizdeni. Zajimave je, ze mi to zacne delat az po 80km jizdy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Nebo lambda. Ale jak to popisuješ tak to vypadá na elektriku (po vypnutí a nastartování se chvili chová normálně). Zkus klasickou první věc, něchat odpojenou baterku nějakých 15 minut. Kontrolka diagnostiky nebliká že? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlin Posted November 23, 2006 Author Share Posted November 23, 2006 neblika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hnusoba Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Zapalovanie je v poriadku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 civka ? neni proslehla ? podobnou zkusenost jsem mel u 405 a tam byla lehce proslehla civka u konektoru, pekne to v ni uvnitr jiskrilo a auto se chovalo v podstate podobne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajven Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 tipujem to na elektriku. Bud rozdelovač, keď mu to išlo akokeby na 2 valce. Alebo kondenzátor na rozdeľovači. Možno aj palec v rozdeľovači. Alebo ninečo podobné, ak to niečo takéto ešte má ako na starších autách. Radšej by som sa poradil s dobrým automechanikom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hnusoba Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Ja by som to skusil tipnut na modul zapalovania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlin Posted November 23, 2006 Author Share Posted November 23, 2006 no, tak to jsou nazory, presto diky jeden zajimavy poznatek, rano jsem bral plnou nadrz a dneska to vubec nezazlobilo..... vypada to, ze to zlobi az kdyz je pul nadrze a min.... takze ted jsem z toho opravdu jelen.... stejne s tim sjedu do Peugeota na pocitac... navic to stejne dela jen podle nalady, kdyz to zacne zlobit, tak to restartuju a pak v poho... tak elektrika.. hmmm, no nevim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
durino81 Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Tiez ma najskor napadla ta elektrika (zapalovanie-cievka, kable, zapalovaci modul), ale este ma napadla jedna teoreticka moznost - prasknuta hadica s benzinom a prisava si to vzduch, takze palivo nema dostatocny tlak na vstrekovani... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlin Posted November 23, 2006 Author Share Posted November 23, 2006 ale to by delalo porad, a ne po 80 km jizdy..... a ne kdyz je plna nadrz napadl me jeste bordel v nadrzi, ale nevim nevim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
four.stroke Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Čus,jsem na foru novej a muzu pomoct jestli jseš z Prahy a maš zájem.Můžu ti to zdiagnostikovat.Co že je to 306 a rok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlin Posted November 24, 2006 Author Share Posted November 24, 2006 je to 106, rok 98 jinak, dnes jsem dojezdil, rano jsem vovlal do pezotu a objednal se na utery.. no a cestou zprace mi to chciplo a uz jsem to nenahodil..... takze me pekne tahald omu 206ka z Melnika (cca 80km) zajimavy je, ze jsem doma v garazi nahodil, kdyz byl studeny motor.... takze teplota ma na to vliv jeste neco, jak poznam, ze jsu v haji vstrikovaci trysky??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 to vypada fakt na tu civku nebo modul zapalovani, zvlast ten modul se projevuje tak, ze auto cuka, ztraci vykon, obcas chcipne uplne a nejde treba pet deset minut nastartovat a pak najednou zase jo a jede treba dva dny zase uplne normalne nez se to projevi znovu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozefsv Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Původně zaslal: ajven tipujem to na elektriku. Bud rozdelovač, keď mu to išlo akokeby na 2 valce. Alebo kondenzátor na rozdeľovači. Možno aj palec v rozdeľovači. Alebo ninečo podobné, ak to niečo takéto ešte má ako na starších autách. Radšej by som sa poradil s dobrým automechanikom. si uz videl auto ist na 2 valce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommys Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Jasný walburka nebo tráboše:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.mycTD Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 wartas ma 3valce:P , jinak uz jsem jednou dojizdel domu asi 30km na 2 valce a jelo to asi jako S105 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlin Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 tak je to teda asi nalomeny kabel na lambde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.