gembi Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Mám drobný dotaz. Mám P106 motor 1.0 a na jaře sem si nechal měnit těsnění pod hlavou, kvůli oleji ve vodě. Asi před měsícem se mi na víčku plnění oleje začala tvořit bílá emulze a pár kapiček vody. Na měrce žádnou emulzi ani pěnu nepozoruji, olej je černý a nepřibývá a rovněž se zdá, že za posledních 1000 km neubyla chladící kapalina. Když jsem se ptal v servisu kde mi to dělali, řekli mi, že to je v zimním období normální, pokud se jezdí na kratší trasy (jezdím trasy cca 20 km). Tak by mě zajímalo, zda mě tam nelakují a je to opravdu tak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Původně zaslal: gembi Mám drobný dotaz. Mám P106 motor 1.0 a na jaře sem si nechal měnit těsnění pod hlavou, kvůli oleji ve vodě. Asi před měsícem se mi na víčku plnění oleje začala tvořit bílá emulze a pár kapiček vody. Na měrce žádnou emulzi ani pěnu nepozoruji, olej je černý a nepřibývá a rovněž se zdá, že za posledních 1000 km neubyla chladící kapalina. Když jsem se ptal v servisu kde mi to dělali, řekli mi, že to je v zimním období normální, pokud se jezdí na kratší trasy (jezdím trasy cca 20 km). Tak by mě zajímalo, zda mě tam nelakují a je to opravdu tak. Pokud jezdíš jen krátký trasy tak se sráží vlhkost ze vzduchu, servis má pravdu, zkus to projet tak 50km, pokud to zmizí tak je to ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Potvrzuju, mě to taky dělá celou zimu protože jezdím krátký trasy. Nad 15° (venk. teplota) by to dělat nemělo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 no ja mel podobny problem,ja me tu emulzi v nadrzce!nechal jsem menit tesneni a uz je to pohoda!jenze kdyz jsem mel vyndanej chladic a proplachoval jsem od ty emulze,vypadla z nej nejaka mala pulkruhova zarazka a uz sem neprisel od kud je!nakonec jsem ji tam nedal,tyden uz jezdim,nikde nic ani voda netece tak nevim!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.mycTD Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 gembi: taky jsem to nedanvo resil a presvedcili me, ze pri mem solichani po meste je to ted v zime normalni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vix Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Sražená atmosférická vlhkost v oleji - teď, když jsou plískanice zcela normální ... Pokud je všechno ostatní OK (těsnění pod hlavou apod., stačí zahřát olej delší jízdou - voda se vypaří a je klid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gembi Posted November 23, 2006 Author Share Posted November 23, 2006 Díky všem za odpovědi, nebudu to řešit. Ostatně, pokud se mi za těch pár tisíc kilometrů co přes zimu najedu žádná voda z nádržky neztratí, tak to opravdu asi jen vlhkost z atmosféry. To oni: No v nádržce chladící kapaliny jsem měl olej právě na jaře a tam je to celkem jasný, že je nětěsnost mezi hlavou a blokem olej ze vzduchu do vody těžko zkondenzuje:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajven Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 servus, môžeš byť v klidku dovtedy dokiaľ ti moc neuniká voda v nádržke. Stávalo sa na starých škodovkách, že keď netesnilo tesnenie pod hlavou tak uchodila voda do oleja a tá potom vytvárala emulziu s olejom na víčku. Takže u teba je to len tými kratkými trasami. čaues. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raspa Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Původně zaslal: .mycTD gembi: taky jsem to nedanvo resil a presvedcili me, ze pri mem solichani po meste je to ted v zime normalni ano při krátkých jízdách se to opravdu stává Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oliver Riedel Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Nic si z toho nedělej,mě se to stává taky,protože taky víc jak 10 km nejezdim:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomy106 Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Původně zaslal: gembi Mám drobný dotaz. Mám P106 motor 1.0 a na jaře sem si nechal měnit těsnění pod hlavou, kvůli oleji ve vodě. Asi před měsícem se mi na víčku plnění oleje začala tvořit bílá emulze a pár kapiček vody. Na měrce žádnou emulzi ani pěnu nepozoruji, olej je černý a nepřibývá a rovněž se zdá, že za posledních 1000 km neubyla chladící kapalina. Když jsem se ptal v servisu kde mi to dělali, řekli mi, že to je v zimním období normální, pokud se jezdí na kratší trasy (jezdím trasy cca 20 km). Tak by mě zajímalo, zda mě tam nelakují a je to opravdu tak. Zdravim, Ja mam 106 1,1i sport a mam v tomhle rocnim obdobi ten samej problem uz druhym rokem a vse se zda byt stale ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
C.J. Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Mi to dělalo taky a už nedělá... Je pravda že výpary se nahoře ve víčku kondenzují, jenže to nemají.. Mají být vsány do sacího potrubí.. tenkou hadičkou která vede ke škrticí klapce.. Klapy mám dvě a obě měly onu dírku na odsavání ucpanou (jednu se mi ani nepodařilo vyčistit..) Dírka v klapě má průměr cca 1mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.