jardas Odesláno 22. listopad 2006 Sdílet Odesláno 22. listopad 2006 Nesetkal jste se někdo náhodou s drnčením (vypadá to jako v prostoru odkládací schránky u spolujezdce) při cca. 1800 otáčkách motoru, ale jen když motor není v tahu (jízda z kopce při zařazené rychlosti nebo bez rychlosti jen vytočení motoru na těch 1800). Dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prco Odesláno 23. listopad 2006 Sdílet Odesláno 23. listopad 2006 Mne robí presne to isté, ale už som si na to zvykol a radšej si dám hlasnejšie rádio. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 23. listopad 2006 Sdílet Odesláno 23. listopad 2006 Drnčí ti to pouze při určitých otáčkách motoru tjz. 1800? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 23. listopad 2006 Sdílet Odesláno 23. listopad 2006 Skús pritlačiť kryt displeja od rádia, ktorý je nad palubnou doskou. Je to bežná závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardas Odesláno 24. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. listopad 2006 Původně zaslal: Martinsk Skús pritlačiť kryt displeja od rádia, ktorý je nad palubnou doskou. Je to bežná závada. jo, to bych zkusit mohl, jestli jsem to už ale nezkoušel jestli to pomůže, tak dám určitě vědět. Tobě to taky dělalo? Jestli jo, tak jak jsi to odstranil. to OK406: drnčí to pouze kolem těch 1800 a navíc jen když je teplota pod cca. 7°C a pokud motor není v tahu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 24. listopad 2006 Sdílet Odesláno 24. listopad 2006 Mě to drnčelo při otáčkách 2200 ot/min. a to ze předu. Když jsem přidal plyn, tak to ustalo. Nejdříve jsem myslel, že je to výfuk, ale ten byl v pořádku. Nakonec jsem na to přišel. Byl to horní silentblok v motoru na straně spolujezdce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardas Odesláno 24. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. listopad 2006 Původně zaslal: OK406 Mě to drnčelo při otáčkách 2200 ot/min. a to ze předu. Když jsem přidal plyn, tak to ustalo. Nejdříve jsem myslel, že je to výfuk, ale ten byl v pořádku. Nakonec jsem na to přišel. Byl to horní silentblok v motoru na straně spolujezdce. a to byl uplně v pr... nebo jsi s ním něco udělal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 24. listopad 2006 Sdílet Odesláno 24. listopad 2006 Byl špatný.Dělal to pouze při 2200 ot/min. Ať jsem přidal nebo ubral, tak nic. Tak jsem dal nový je je to v pořádku. Kdybych měl foťák, tak ti ho vyfotím. Je na straně spolujezdce nahoře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardas Odesláno 24. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. listopad 2006 A jak jsi poznal, že to bylo ono? Metodou pokus-omyl? Mrknu na to, fotka by možná ani nepomohla, protože máš jiné auto. Dík za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 24. listopad 2006 Sdílet Odesláno 24. listopad 2006 Díval jsem se na motor a přidával otáčky. Bylo to slyšet a i lehce vidět, jak je to odřené. Já mám 406 2.0i. Neznám motor u 307. To byla příčina u mě, u tebe to může být něco jiného. např. se může dotýkat při určitých otáčkách výfuk o karoserii a to se pak přenáší po celém vozidle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pilot Odesláno 24. listopad 2006 Sdílet Odesláno 24. listopad 2006 Jedno podobné \"drnčení\" při určitých otáčkách jsem zjistil za akumulátorem. Za plast. krytem, nad druhou brzdovou nádržkou je napříč plech a ten rezonoval při přechodu podobných otáček, jak udáváš. Stačí lehce napružit a vrátit plast. kryt. Jinak řeším pouze nové zvuky. Na těch ostatních 258 zvuků odevšad, jsem si už zvyk. No 307, to není Peg. Partner Multispace. To byla oáza klidu!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kosta1 Odesláno 27. listopad 2006 Sdílet Odesláno 27. listopad 2006 Me to zase drnci v rozmezi 3000-3200 otacek, na rychlosti nezavisle. Taky nekde od motoru zepredu. Tak radim driv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.