Kdo Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Na webu jsem našel tohle: http://www.vltava2000.cz/Sportovniautodoplnky/goodsdetail.asp?strGoodsID=5202 Otázka zní, zda je možno tomu věřit. Všichni víme, jak naše potkávací světla svítí a hodilo by se něco, co by výkon zvedlo. Teď používám H1 Osram Silver Star a je to lepší, než normál. Otázka je i jak se bude namodralý odstín světla chovat na mokru. Hlavně, aby se nejednalo o obyčejné shity se zamodřenou baňkou a o zbytek se postará placebo efekt. [upravil dne 21.11.06 Kdo] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 no nevim, ale uz z fotky jde videt, ze jsou barvene...aby zarovna mela poradnou svitivost, tezko bude barvena, takze si myslim, ze asi nic moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 No asi tak, mám Eufab gold H7, svítěj suprově ale za mokra jsem zatím jel jen jednou a nic moc, ale ješte jsem nejel v autě abych v dešti dobře viděl, prostě mokrá silnice sežere všechno světlo a to v jakykoliv barvě. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenduch Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Mno kdysi jsem si koupil do XMka žárovky za cca 1000kč od Philips, které měli mít udajně stejné spektrum jako xenony. Mno a teď když mám bixenony v potkávacích světlech, tak v dálkových ty \"zázračné\" žárovky svítí jako blinkry. Takže na fotky moc nedejte. Jde totiž o to, co s čím porovnávají. Nebo stačí snížit napětí o 2-3V a hned každá druhá svítí krásně žlutě. Ty \"zázračný\" žárovky v postatě svítí jako jakékoliv jiné s plus padesáti procenty. Ale bixenony jsou bixenony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozefsv Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 mam nejake osramy s 50% zvysenou svietivostou.ked som ich vymenil za stare tak rozdiel bol,ale s postupom casu zistujem,ze so stretavackami svietim aby som bol videny a nie aby som videl.je to stale slabe oproti novsim autam s cirou optikou.neda sa to ani porovnavat,viete to dobre.takze moj zaver je asi taky,ze nech tam das cokolvek tak to nikdy nebude ono.ja sa s tym vyrovnam po chlapsky a pockam si na peniazky na nove auto:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trsek Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Musím se \"pochválit\" taky jsem chtěl lépe vydět a tak jsem si objednal H4 70/65W namontoval je do auta a oni byly jako bludičky . To jsem byl neštastný, ne kvůli ceně (obě 98 kč) , ale protože vidím ještě hůř!! Až při jejich odmontování jsem se pořádně podíval a byly na 24 V:D:D: Aspoň mi to nic nepokazilo jako moje jiné nepozrné nákupy:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenduch Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Mno jen takový dodatek. Nemluvil jsem o xenonové výbojce v obyčejný parabole, ale o kompletní bixenonové optice! Tzn. čočka s vlastní parabolou s el.mag. ovládanou clonkou, výbojkou a VN trafama. Navíc ta sranda mě celkem vyšla na víkend práce a 5000kč. Oproti těm žárovkám za litr směšná cena. Prošel jsem legální STK a několika policejními kontrolami. V autě už mám výbojky rok a půl a najeto cca 50.000km a naprostá spokojenost. Netvrdím že žárovky nevyjdou levněji, ale že bixenony jsou bixenony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 ja jsem si taky koupil nejake s vetsi svitivosti...nejake +30%..maly rozdil je tam znat, ale nic zasadniho...605tka sviti na to stary auto celkem v pohode. Je dobre taky sundat skla, ocistit, a navlhcenym kapesnikem otrit prach v parabolach. Uz toho pomuze vice nez nove zarovky, pokud se to jeste nikdy neudelalo. Sklo byva taky nekdy dost dustojne zasrane zevnitr. a jeste k tak drahym zarovkam...no trepal bych se hruzou, ze mi jebnou zarovky za litr ja tam mam nejake za stovku, a uz tak mi to prijde dost [upravil dne 22/11/2006 rimmer] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kdo Posted November 22, 2006 Author Share Posted November 22, 2006 Původně zaslal: rimmer Je dobre taky sundat skla, ocistit, a navlhcenym kapesnikem otrit prach v parabolach. Uz toho pomuze vice nez nove zarovky, pokud se to jeste nikdy neudelalo. Sklo byva taky nekdy dost dustojne zasrane zevnitr.[upravil dne 22/11/2006 rimmer] Asi to pomůže, ale IMHO nejvíc \"žere\" světlo ta plastová destička před žárovkou v potkávacích (bo dálková svítí jak o život i teď) a jak jsem se dověděl. tak to její žluté vypálení \"vyčistit\" nejde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kdo Posted November 22, 2006 Author Share Posted November 22, 2006 No možná nejlepším řešením by bylo světla rozebrat, co půjde vyčistit a pak implantovat http://www.rusmich-tuning.cz/Eufab/Sada-Xenonu-EUFAB-vymena-za-zarovku-H1_g5364.html Osobně, když jedu podálnici souběžně s jiným autem, mám pocit, že ani nesvítím, je to bída, když je to s čím porovnat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Původně zaslal: rimmer ja jsem si taky koupil nejake s vetsi svitivosti...nejake +30%..maly rozdil je tam znat, ale nic zasadniho...605tka sviti na to stary auto celkem v pohode. Je dobre taky sundat skla, ocistit, a navlhcenym kapesnikem otrit prach v parabolach. Uz toho pomuze vice nez nove zarovky, pokud se to jeste nikdy neudelalo. Sklo byva taky nekdy dost dustojne zasrane zevnitr. a jeste k tak drahym zarovkam...no trepal bych se hruzou, ze mi jebnou zarovky za litr ja tam mam nejake za stovku, a uz tak mi to prijde dost [upravil dne 22/11/2006 rimmer] Na litr přijdou všechny 4ks a pak Eufab jako výrobce dává záruku 5 let, u nás ze zákona jsou to 2 roky, ale pokud ti praskne do těch dvou let tak ti ji vymění přímo na prodejně kus za kus, pry s tím nejsou problémy. Ve stary Š105 jsem měl nějaky Narvy 30+ a svítila líp než 406tka, a ty žárovky tam jsou 5 let a pořád svítěj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Původně zaslal: Kenduch Mno jen takový dodatek. Nemluvil jsem o xenonové výbojce v obyčejný parabole, ale o kompletní bixenonové optice! Tzn. čočka s vlastní parabolou s el.mag. ovládanou clonkou, výbojkou a VN trafama. Navíc ta sranda mě celkem vyšla na víkend práce a 5000kč. Oproti těm žárovkám za litr směšná cena. Prošel jsem legální STK a několika policejními kontrolami. V autě už mám výbojky rok a půl a najeto cca 50.000km a naprostá spokojenost. Netvrdím že žárovky nevyjdou levněji, ale že bixenony jsou bixenony No to vypadá nějak levně na Bixenony. Tím neříkám že ti to nesvítí. Ale když tak bych asi měnil celý světla, ono nějak to zbastlit to umí dneska každej, ale udělat to tak aby to svítilo a neoslňovalo to už každej neumí. I když jak říkáš, prošel si technickou tak by to v tvém případě mělo být dobrý. [upravil dne 22/11/06 Radek Hurvajz] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozefsv Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 no hlavne vecer ked presadnem z fabie do 605 tak zistujem,ze nic nevidim.vela krat som hladal po internete nejake svetla s cirou optikou,ale nic.neviete niekto poradit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kdo Posted November 22, 2006 Author Share Posted November 22, 2006 Původně zaslal: Kdo No možná nejlepším řešením by bylo světla rozebrat, co půjde vyčistit a pak implantovat http://www.rusmich-tuning.cz/Eufab/Sada-Xenonu-EUFAB-vymena-za-zarovku-H1_g5364.html Osobně, když jedu podálnici souběžně s jiným autem, mám pocit, že ani nesvítím, je to bída, když je to s čím porovnat. Apropó, jaká teplota světla (6.000, 8.000, 12.000k) by byla nejlepší? Myslím třeba i mokrou vozovku, sníh, mlhu apod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Původně zaslal: Kdo Původně zaslal: Kdo No možná nejlepším řešením by bylo světla rozebrat, co půjde vyčistit a pak implantovat http://www.rusmich-tuning.cz/Eufab/Sada-Xenonu-EUFAB-vymena-za-zarovku-H1_g5364.html Osobně, když jedu podálnici souběžně s jiným autem, mám pocit, že ani nesvítím, je to bída, když je to s čím porovnat. Apropó, jaká teplota světla (6.000, 8.000, 12.000k) by byla nejlepší? Myslím třeba i mokrou vozovku, sníh, mlhu apod. Doporučuje se 6000k aby bylo dobře vidět na mokru, sníh a mlha nevím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Původně zaslal: jozefsv no hlavne vecer ked presadnem z fabie do 605 tak zistujem,ze nic nevidim.vela krat som hladal po internete nejake svetla s cirou optikou,ale nic.neviete niekto poradit? Fabie má světla divně konstrukčně řešený, svítěj všude kam nemaj a oslňujou, si všimni že pokud proti tobě jede Fabka tak ti vždycky svítí do očí. A je i možný že je s těmi světly líp vidět. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kdo Posted November 22, 2006 Author Share Posted November 22, 2006 Původně zaslal: Kenduch Mno jen takový dodatek. Nemluvil jsem o xenonové výbojce v obyčejný parabole, ale o kompletní bixenonové optice! Tzn. čočka s vlastní parabolou s el.mag. ovládanou clonkou, výbojkou a VN trafama. Navíc ta sranda mě celkem vyšla na víkend práce a 5000kč. Oproti těm žárovkám za litr směšná cena. Prošel jsem legální STK a několika policejními kontrolami. V autě už mám výbojky rok a půl a najeto cca 50.000km a naprostá spokojenost. Netvrdím že žárovky nevyjdou levněji, ale že bixenony jsou bixenony Mno, tady mluvíme o 605kách. Jestli to ale má XM-o stejný nevím a jestli rozumím pojmu bi-xenon, pak máš centrální výbojku, elmag. ventil, který přepíná tok světla do čočky jako H4 a dálkovou máš původní. Takže nejspíš máš osazení vnější H4 a dálka H1. 605-ka má osazení 4x žárovkama H1, takže bi-xenon není třeba. Jsem to zamotal.... [upravil dne 22.11.06 Kdo] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: jozefsv no hlavne vecer ked presadnem z fabie do 605 tak zistujem,ze nic nevidim.vela krat som hladal po internete nejake svetla s cirou optikou,ale nic.neviete niekto poradit? Fabie má světla divně konstrukčně řešený, svítěj všude kam nemaj a oslňujou, si všimni že pokud proti tobě jede Fabka tak ti vždycky svítí do očí. A je i možný že je s těmi světly líp vidět. fabie nepripominej, vsecky oslnujou...maji to kurevsky nastaveny, nechapu jak jim to mohlo projit..fabii poznam az z dalky jen diky svetlum v noci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Já už sem si zvykl Fábiím napálit dálkový, ať si to řeší jak chcou, ty světla sou humus. Jinak v zimě hodně čistěte světla. Vždycky když sem se divil proč prd vidím tak sem zjistil že mám na skle světla vrstvu zaschlýho solobordelu. Hodily by se ostřiky světel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenduch Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Takže ještě pro upřesnění. XM má stejně jako P605 4xH1. Takže jsem navíc díky bixenonům získal jedny dálková světla. Jinak pokud jste spokojený s dálkovýma tak samo stačí xenonová optika. Je to jednodušší na montáž. Jinak do P605 ty čočky jdou stopro taky, stejné měl totiž v autě Marcos. Jinak kdyby někdo chtěl mám jednu xenonovou optiku doma a je k mání za 3500kč. Tzn. 2x xenonová čočka, 2x výbojka D1S 35W, 2x VN trafo. Vše nové, takže to nemá nic nasvíceno. Kdyžtak dejte echo na e-mail kenduch@centrum.cz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.