Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zvýšení výkonu motoru 1.1????


Guest Kubas_24

Recommended Posts

Pokusím se trochu konstruktivněji. Začal bych dnes už klasickými a poměrně jednoduchými úpravami. To jest sportovní sání (můžeš jen filtr, nebo celý komplet), lepší svíčky (např. hodně používané Denso Iridium, nebo třeba Brisk LGS, nebo NGK atd...) no a ani sportovní koncový tlumič výfuku (v tvém případě univerzální dle výkonu) nic nezkazí. Samozřejmostí je kvalitní olej a motor v bezchybné kondici. Do zásadnějších úprav bych se nepouštěl, poměr výkon=vložené investice by byl tragický.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzes zkusit zapojit turbo! :D

no co, nekoukejte na me tak... kdyz to mohl nekdo dat do felicie 1.3, tak proc ne do 106 1.1 :D :D :D

Samozdrejme vtipkuju, ale s tou felinou je to pravda!!

2 Kubas_24: Svicky a filtr, nic vic s tim nezmuzes...

Původně zaslal: komisar

a nakonec se ti rozletí motor PRODEJ a kup lepší

tak, tim ze pouzije sportovni filtr a jine svicky se mu motor urcite nerozleti.... :xvul

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: f3Rd@

Muzes zkusit zapojit turbo! :D

no co, nekoukejte na me tak... kdyz to mohl nekdo dat do felicie 1.3, tak proc ne do 106 1.1 :D :D :D

Samozdrejme vtipkuju, ale s tou felinou je to pravda!!

2 Kubas_24: Svicky a filtr, nic vic s tim nezmuzes...

Původně zaslal: komisar

a nakonec se ti rozletí motor PRODEJ a kup lepší

tak, tim ze pouzije sportovni filtr a jine svicky se mu motor urcite nerozleti.... :xvul

Lol to už neni ani sranda :D

To nevíš, že na turbo je potřeba i jiné řídící jednotka, pokud možno změnit kompresní poměr, ocelové těsnění pod palici a spousta dalších věcí, jako třeba větší vstřiky. I kdyby to tam dal, bude ho to stát tak kilo jenom za vstřiky a jednotku, milion hodin práce a stejně se to nakonec rozletí, protože už vidim, jak někdo schání kovaný ojnice a pořádný písty na 1,1.

Všichni, co roubujou turba třeba na 1,4 motory, to dělaj s tím, že těch motorů maj na šroťáku tři velký množství, jednotku maj nějakouo starší, se kterou už nejezdějzávody jen tak doma, turbo se vezme tohle, protože co s nim a co je potřeba vyrobit z nerezu, hliníku, ocele, tak se prostě vyrobí, protože maj slušně vybavenou dílnu. No a když je to hotový, tak s tím, že se to sice může každou chvíly rozletět a najede to v nejlepšim případě pár desítek tisíc se spotřebou jako kráva, ale to neni účel.

Kdyby tohle všechno udělal někdo s tou 1,1, tak by se rozmlátil v první zatáčce, nebo by to z prvního kopce neubrzdil.

Takže na tebe tak koukám, to se nesmíš divit.

[upravil dne 22/11/2006 vector]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: f3Rd@

Muzes zkusit zapojit turbo! :D

no co, nekoukejte na me tak... kdyz to mohl nekdo dat do felicie 1.3, tak proc ne do 106 1.1 :D :D :D

Samozdrejme vtipkuju, ale s tou felinou je to pravda!!

2 Kubas_24: Svicky a filtr, nic vic s tim nezmuzes...

Původně zaslal: komisar

a nakonec se ti rozletí motor PRODEJ a kup lepší

tak, tim ze pouzije sportovni filtr a jine svicky se mu motor urcite nerozleti.... :xvul

No to určitě ne, ale taky to víc nepojede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lol to už neni ani sranda :D

To nevíš, že na turbo je potřeba i jiné řídící jednotka, pokud možno změnit kompresní poměr, ocelové těsnění pod palici a spousta dalších věcí, jako třeba větší vstřiky. I kdyby to tam dal, bude ho to stát tak kilo jenom za vstřiky a jednotku, milion hodin práce a stejně se to nakonec rozletí, protože už vidim, jak někdo schání kovaný ojnice a pořádný písty na 1,1.

Všichni, co roubujou turba třeba na 1,4 motory, to dělaj s tím, že těch motorů maj na šroťáku tři velký množství, jednotku maj nějakouo starší, se kterou už nejezdějzávody jen tak doma, turbo se vezme tohle, protože co s nim a co je potřeba vyrobit z nerezu, hliníku, ocele, tak se prostě vyrobí, protože maj slušně vybavenou dílnu. No a když je to hotový, tak s tím, že se to sice může každou chvíly rozletět a najede to v nejlepšim případě pár desítek tisíc se spotřebou jako kráva, ale to neni účel.

Kdyby tohle všechno udělal někdo s tou 1,1, tak by se rozmlátil v první zatáčce, nebo by to z prvního kopce neubrzdil.

Takže na tebe tak koukám, to se nesmíš divit.

[upravil dne 22/11/2006 vector]

Rikam ze vtipkuju! Chjo, sem nemyslel, ze to bude nekdo brat vazne! Tak jeste jednou! S TIM TURBEM JSEM TO NEMYSLEL VAZNE! Je to naprosto hloupy napad davat na takovy motor turbo! Je s tim mrte prace a stoji to kupu love! A vysledel urcite nebude odpovidat vynalozenym investicim!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no on je taky docela hloupý nápad dávat na to otevřenej filtr, svíčky, svody, cokoli.

Zvuk nasranýho čmeláka pa obrně a výkon žádnej.

Ono je vůbec celkem zcestný se ptát na každé zvýšení výkonu u malých obsahů. Dokud jde kouopit silnější verze, tak nemá smysl vymejšlet bastly. Něco jiného je když někomu vyrezne vejfuck a poptá se, jeslti někdo umí z nerezu, když už ho bude měnit.. ale to taky ne na 1.1 :)

Osobně sem nepochopil, pro koho tenhle polomotor vlasntě je, ale určitě se najde někdo, kdo ho bude moc chtít. Takže pokud majitel chce lepší výkon, ať si koupí výkonnější verzi auta... tohle si rád koupí někdo, kdo chce 1.1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: f3Rd@

Lol to už neni ani sranda :D

To nevíš, že na turbo je potřeba i jiné řídící jednotka, pokud možno změnit kompresní poměr, ocelové těsnění pod palici a spousta dalších věcí, jako třeba větší vstřiky. I kdyby to tam dal, bude ho to stát tak kilo jenom za vstřiky a jednotku, milion hodin práce a stejně se to nakonec rozletí, protože už vidim, jak někdo schání kovaný ojnice a pořádný písty na 1,1.

Všichni, co roubujou turba třeba na 1,4 motory, to dělaj s tím, že těch motorů maj na šroťáku tři velký množství, jednotku maj nějakouo starší, se kterou už nejezdějzávody jen tak doma, turbo se vezme tohle, protože co s nim a co je potřeba vyrobit z nerezu, hliníku, ocele, tak se prostě vyrobí, protože maj slušně vybavenou dílnu. No a když je to hotový, tak s tím, že se to sice může každou chvíly rozletět a najede to v nejlepšim případě pár desítek tisíc se spotřebou jako kráva, ale to neni účel.

Kdyby tohle všechno udělal někdo s tou 1,1, tak by se rozmlátil v první zatáčce, nebo by to z prvního kopce neubrzdil.

Takže na tebe tak koukám, to se nesmíš divit.

[upravil dne 22/11/2006 vector]

Rikam ze vtipkuju! Chjo, sem nemyslel, ze to bude nekdo brat vazne! Tak jeste jednou! S TIM TURBEM JSEM TO NEMYSLEL VAZNE! Je to naprosto hloupy napad davat na takovy motor turbo! Je s tim mrte prace a stoji to kupu love! A vysledel urcite nebude odpovidat vynalozenym investicim!

No pokud dostane fabie 1.2T, tak proc by to turbo nemohl dat do 1.1? :roker je to penezich a casu

zalezi na majiteli, kolik usili a casu chce obetovat... ale podle me bude 100% jeden z mala, co maji ve 106tce turbo :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samozřejmě se dá i 1.1 upravit na vyšší výkon.

ale je lepší to auto prodat, přidat k utrženým penězům ty které by padly na úpravu a koupit něco silnějšího. a to pak třeba i upravit.

ale je fakt, že by mohl být dobrý pocit napráskat 1,6-kám a sedět v 1,1-če

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: f3Rd@

Původně zaslal: vector

no on je taky docela hloupý nápad dávat na to otevřenej filtr, svíčky, svody, cokoli ... tohle si rád koupí někdo, kdo chce 1.1.

No, vis, on ne kazdy si muze dovolit 306 GTI 6!;)

... ktera vyjde pravdepodobne levneji a bude se chovat lepe, nez nejake brutality s 1.1 ve stylu turbo a pod.... ;)

ale tak proc hned skakat do extremu, urcite se najde neco v 1.4 / 1.6, co pojede lip, nebude extremne zrat a trebas i neco vydrzi....

vetsina uprav ma smysl pouze tehdy, kdyz se neda poridit silnejsi verze tehoz, nebo jsi omezeny objemem kvuli kategoriim na souteze. cokoliv jineho je sice mozne, ale znacne neekonomicke...

cokoliv delat s 1.1 prinese pouze placebo efekt... pokud ji mas teda v normalnim stavu - ciste filtry, svicky, atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...