Lolodreveny Odesláno 20. listopad 2006 Sdílet Odesláno 20. listopad 2006 ""Ahojte..mam nekonecny problem s miznucou chladiacou kvapalinou..Mizne iba po troske, ked jazdim po meste teda (0-100KM/H) a zavratnou rychlostou po dialnici(100-175KM/H).. teda po meste mi "zmizne nadrzka kvapaliny t.j asi 0,5 l tak na 850 Km a pri rychlej jazde asi tak za 250Km. Kedze o5 sa zima blizi a ja zacinam pomaly skaredo pokukovat po 10kilovom kladive a a flexibruske ,skuste mi povedat,kadial sa este dokaze voda vyparit. Kedze hlava motora bola koli tomu zarovnana + tesnenie vymenene ,chladic vymeneny, hadice skontrolovane, vsakovake tesniace prasky nasypane.. vrchnak nadobky som skusal iny,olej nepribuda.. ... ... jo a este,tvori bielo-cierna vazelinovita hmota tam,kde sa olej do motora nalieva... daaka idea...? "" P 306 1,9 TDI 66kW/90Ps r.v. 98 [upravil dne 21.5.07 Lolodreveny] [upravil dne 21.5.07 Lolodreveny] [upravil dne 21.5.07 Lolodreveny] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 20. listopad 2006 Sdílet Odesláno 20. listopad 2006 Napadaju ma 2 moznosti. Bud prasknuta hlava, alebo netesniace hadice, tj. spony na hadiciach netesnia dostatocne a pod tlakom kvapalina unika. Mal som podobny problem na 309 1,4 benzin, stracala sa mi pomaly chladiaca kvapalina, a nevedel som kade. Az raz som zastavil a videl striekat pod autom chladiacu zmes. Pozrel som, odkial to islo, a bolo to na motore zozadu, pricom mi netesnila dobre spona na hadici. Ked som tam dal druhu, odvtedy sa mi nic nestraca. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 20. listopad 2006 Sdílet Odesláno 20. listopad 2006 Původně zaslal: Lolodreveny Ahojte..mam nekonecny problem s miznucou chladiacou kvapalinou..Mizne iba po troske, ked jazdim po meste teda (0-100KM/H) a zavratnou rychlostou po dialnici(100-175KM/H).. teda po meste mi \"zmizne nadrzka kvapaliny t.j asi 0,5 l tak na 850 Km a pri rychlej jazde asi tak za 250Km. Kedze o5 sa zima blizi a ja zacinam pomaly skaredo pokukovat po 10kilovom kladive a a flexibruske ,skuste mi povedat,kadial sa este dokaze voda vyparit. Kedze hlava motora bola koli tomu zarovnana + tesnenie vymenene ,chladic vymeneny, hadice skontrolovane, vsakovake tesniace prasky nasypane.. vrchnak nadobky som skusal iny,olej nepribuda.. ... ... jo a este,tvori bielo-cierna vazelinovita hmota tam,kde sa olej do motora nalieva... daaka idea...? P 306 1,9 TDI 66kW/90Ps r.v. 98 To že se ti dělá ta kaše( bielo-cierna vazelinovita hmota) na víčku oleje znamená že jde voda do oleje, jde ji tam málo tak se asi stihne odpařit a olej nepřibývá, ale vypadá to na netěsnost hlavy nebo něco podobnyho, nebo je hlava prasklá. nechci nijak strašit ale možny by to bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 20. listopad 2006 Sdílet Odesláno 20. listopad 2006 a nebo může bejt fouklý těsnění pod hlavou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 20. listopad 2006 Sdílet Odesláno 20. listopad 2006 Drobná rada ..... Jedna zbytečná zátka na expanzku chladící kapaliny, do ní našroubovanej ventil z duše, samozřejmě na těsno, utáhnout, a system pomocí kompresoru a manometru natlakovat. A pak pomocí uší a očí poslouchat a vysledovat kudy, že ta voda mizí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 20. listopad 2006 Sdílet Odesláno 20. listopad 2006 to je dobrá rada ale sou místa kam šišku nestrčíš ale za pokus to určitě stojí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.