Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Stale se povolujici hnací řemenice---ach jo:(


gen.Migen

Recommended Posts

Zdravím všechny. Musím se zeptat na jednu věc. Už mi auto stojí 4 dny a začina mi to dost vadit. Mam peugeot 406 2.1 TD rok vyroby 96. Prvnotni zavada byla, že auto přestalo dobijet a přestalo lehce zatačet. Bylo jasny, že je něco s klinakem. Klinaj je vpohodě, ale je uvolněná hnací řemenice, která je upevněna na klikovce. Takže sem ji dotahl, znovu napl klinak, nastarotval a za 10 sekund byl klinak dole a hnací řemenice uplně stejně povolená jak v prvním případě. Pořadně sem se dival na klikovku a nenašel tam žadnej klinek jak to popisují v nahradnich dilech.Na klikovce je ještě upevněo ozubene kolo pro rozvodový řemen. To už určitě musí mít nějaký klínek proti otočení. Můj dotaz zní, je možne aby hnací řemenice na klikovce byla upevněna pouze tlakem šroubu který ji dotahuje, nebo tam musi byt taky klinek. Jenže na te hřideli(klikovce) neni vidět žádná drážka pro klinek(když je tam nasazeno ozubené rozvodové kolo). Leda že by byla společna pro jeden klinek, ktery by čouhal až do te řemenice. Na řemenici samozřejmě dražka je. Prosim jestli někdo má s timto zkušenosti, případně jak to řešil atd...Děkuji budu vděčný za jakoukoli odpověd.

Tady je odkaz na forum, mam stejny problem:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: gen.Migen

Zdravím všechny. Musím se zeptat na jednu věc. Už mi auto stojí 4 dny a začina mi to dost vadit. Mam peugeot 406 2.1 TD rok vyroby 96. Prvnotni zavada byla, že auto přestalo dobijet a přestalo lehce zatačet. Bylo jasny, že je něco s klinakem. Klinaj je vpohodě, ale je uvolněná hnací řemenice, která je upevněna na klikovce. Takže sem ji dotahl, znovu napl klinak, nastarotval a za 10 sekund byl klinak dole a hnací řemenice uplně stejně povolená jak v prvním případě. Pořadně sem se dival na klikovku a nenašel tam žadnej klinek jak to popisují v nahradnich dilech.Na klikovce je ještě upevněo ozubene kolo pro rozvodový řemen. To už určitě musí mít nějaký klínek proti otočení. Můj dotaz zní, je možne aby hnací řemenice na klikovce byla upevněna pouze tlakem šroubu který ji dotahuje, nebo tam musi byt taky klinek. Jenže na te hřideli(klikovce) neni vidět žádná drážka pro klinek(když je tam nasazeno ozubené rozvodové kolo). Leda že by byla společna pro jeden klinek, ktery by čouhal až do te řemenice. Na řemenici samozřejmě dražka je. Prosim jestli někdo má s timto zkušenosti, případně jak to řešil atd...Děkuji budu vděčný za jakoukoli odpověd.

Tady je odkaz na forum, mam stejny problem:

V tom středu řemenice je nějaký gumový jakoby silenblok a v něm teprv střed, asi se ti ta guma vytrhla a je pryč, už se to tu probíralo někde, vidím to na novou řemenici.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: gen.Migen

Zdravím všechny. Musím se zeptat na jednu věc. Už mi auto stojí 4 dny a začina mi to dost vadit. Mam peugeot 406 2.1 TD rok vyroby 96. Prvnotni zavada byla, že auto přestalo dobijet a přestalo lehce zatačet. Bylo jasny, že je něco s klinakem. Klinaj je vpohodě, ale je uvolněná hnací řemenice, která je upevněna na klikovce. Takže sem ji dotahl, znovu napl klinak, nastarotval a za 10 sekund byl klinak dole a hnací řemenice uplně stejně povolená jak v prvním případě. Pořadně sem se dival na klikovku a nenašel tam žadnej klinek jak to popisují v nahradnich dilech.Na klikovce je ještě upevněo ozubene kolo pro rozvodový řemen. To už určitě musí mít nějaký klínek proti otočení. Můj dotaz zní, je možne aby hnací řemenice na klikovce byla upevněna pouze tlakem šroubu který ji dotahuje, nebo tam musi byt taky klinek. Jenže na te hřideli(klikovce) neni vidět žádná drážka pro klinek(když je tam nasazeno ozubené rozvodové kolo). Leda že by byla společna pro jeden klinek, ktery by čouhal až do te řemenice. Na řemenici samozřejmě dražka je. Prosim jestli někdo má s timto zkušenosti, případně jak to řešil atd...Děkuji budu vděčný za jakoukoli odpověd.

Tady je odkaz na forum, mam stejny problem:

nevim zda ti to pomuze ale:

muj problem byl takovy, ze se mi povolil sroub, remenice se protacela na klice..vysledek, vyzvykana hridel, nova remenice uz tam nesla dat, moc volna(klinek by tam pry mel byt), takze starou remenici na vysoustruzeni a vsazeni vlozky na miru na vyjetou hridel. Podlepeni lepidla a zadelani. Vzhledem k tomu, ze mi bylo receno, ze tim tlakem remenice drzi resp. jisti i rozvodove kolo a ozubene kolo na olejovou pumpu, bylo mi receno, ze jsem prijel za 5 minut 12..jinak rozvody hop, anebo by to prestalo mazat.

Precti si v 605 foru vlakno Unik oleje ..tam jsem to popisoval... vic nepomuzu, nejsem az tak znaly ale dal bych si na to velky pozor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

Původně zaslal: gen.Migen

Zdravím všechny. Musím se zeptat na jednu věc. Už mi auto stojí 4 dny a začina mi to dost vadit. Mam peugeot 406 2.1 TD rok vyroby 96. Prvnotni zavada byla, že auto přestalo dobijet a přestalo lehce zatačet. Bylo jasny, že je něco s klinakem. Klinaj je vpohodě, ale je uvolněná hnací řemenice, která je upevněna na klikovce. Takže sem ji dotahl, znovu napl klinak, nastarotval a za 10 sekund byl klinak dole a hnací řemenice uplně stejně povolená jak v prvním případě. Pořadně sem se dival na klikovku a nenašel tam žadnej klinek jak to popisují v nahradnich dilech.Na klikovce je ještě upevněo ozubene kolo pro rozvodový řemen. To už určitě musí mít nějaký klínek proti otočení. Můj dotaz zní, je možne aby hnací řemenice na klikovce byla upevněna pouze tlakem šroubu který ji dotahuje, nebo tam musi byt taky klinek. Jenže na te hřideli(klikovce) neni vidět žádná drážka pro klinek(když je tam nasazeno ozubené rozvodové kolo). Leda že by byla společna pro jeden klinek, ktery by čouhal až do te řemenice. Na řemenici samozřejmě dražka je. Prosim jestli někdo má s timto zkušenosti, případně jak to řešil atd...Děkuji budu vděčný za jakoukoli odpověd.

Tady je odkaz na forum, mam stejny problem:

nevim zda ti to pomuze ale:

muj problem byl takovy, ze se mi povolil sroub, remenice se protacela na klice..vysledek, vyzvykana hridel, nova remenice uz tam nesla dat, moc volna(klinek by tam pry mel byt), takze starou remenici na vysoustruzeni a vsazeni vlozky na miru na vyjetou hridel. Podlepeni lepidla a zadelani. Vzhledem k tomu, ze mi bylo receno, ze tim tlakem remenice drzi resp. jisti i rozvodove kolo a ozubene kolo na olejovou pumpu, bylo mi receno, ze jsem prijel za 5 minut 12..jinak rozvody hop, anebo by to prestalo mazat.

Precti si v 605 foru vlakno Unik oleje ..tam jsem to popisoval... vic nepomuzu, nejsem az tak znaly ale dal bych si na to velky pozor

BTW jen tak bokem :) jestli ti vadi, ze auto stalo 4 dny, me kvuli remenici, pretesneni komplet motoru a spoustu dalsich picovinek za 37tisic, vcetne spojky stalo 5 tydnu :))) takze v podstate 4 dny bez auta bych ani nepoznal :) teda musel bych jit na bus do prace, ale dalo by se to prezit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zatim diky, potřeboval bych vidět jak vypada nova řemenice, ja to nemam vubec sjety(nějaké foto). Hned jak se to stalo tak sem zastavil a jako hřilel vpoho a řemenice teda ted nevim, nic gumovyho ve středu určitě nemám. Ale nechapu jak tam muže bejt guma, když je tam podle mně dost teplo. a taky ted když to tam nasadim tak je pruměr řemenice větší jen tak o 2 mm v průměru, takže na každe straně milimetr. Asi zajedu do peguetu a kuknu se na novou, ale novou nekoupim jako hihi..ta stojí 7200kč. a to je mazec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: gen.Migen

Tak zatim diky, potřeboval bych vidět jak vypada nova řemenice, ja to nemam vubec sjety(nějaké foto). Hned jak se to stalo tak sem zastavil a jako hřilel vpoho a řemenice teda ted nevim, nic gumovyho ve středu určitě nemám. Ale nechapu jak tam muže bejt guma, když je tam podle mně dost teplo. a taky ted když to tam nasadim tak je pruměr řemenice větší jen tak o 2 mm v průměru, takže na každe straně milimetr. Asi zajedu do peguetu a kuknu se na novou, ale novou nekoupim jako hihi..ta stojí 7200kč. a to je mazec.

No nevim teda jestli se ta s gumou nedávala až na HDI.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: gen.Migen

Jo a taky co ten klinek teda?..zapada to teda do klinku na hřideli nebo je to tam jen tak jak piše Radek na nějake gumě...????

Řemenice klikového hřídele s tlumičem torzních kmitů

Představujeme novinku v sortimentu –

řemenice klikového hřídele Sasic, na francouzské

vozy.

Řemenice klikového hřídele jsou specificky

namáhané. Jejich středová část je vyrobena

ze speciální pryže, působící jako tlumič torzních

kmitů. Tyto části jsou u přeplňovaných

motorů s přímým vstřikem paliva vystaveny

kvůli náhlé změně otáček motoru a měnícímu

se zatížení příslušenství různému namáhání

(kompresor klimatizace, servořízení,

alternátor apod.).

Funkce řemenice: Přenáší hnací sílu na

řemen pohonu příslušenství. Je přišroubována

na konec klikového hřídele ve spodní

části motoru.

Hlavní poruchy: Střed řemenice je vyroben

z pryže, která časem ztvrdne a ztratí

svojí pružnost. Z tohoto důvodu přestane

fungovat jako tlumič torzních kmitů.

Řemen, který je poháněn touto řemenicí,

je příliš namáhán, může prasknout nebo se

vnější díl řemenice oddělí od středového

dílu. Řemen spadne a může se dostat pod

kryt rozvodového řemene a zničit

[upravil dne 16/11/06 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevim jestli mam koupit novou řemenici, jak poslal Radek ty řemenice tak ja mam trochu jinou viz. http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0

Ta moje řemenice je ovšem jako by vydřená, ale docela symetricky, tak nevim. Budu muset zajet primo do peugeotu a omrknout. Až seženu fotak tak ji sem vyfotím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pravě že to osazeni mě mate. No a když dam tu řemenici na hřidel tak je ta hřidel tak o 2mm menši a kvedla to, ale jak se to asi dotahne k tomu osazeni tak to přestane, klinek je urvanej to už sem zjistil, ale ted mi de o to, jestli když tam dam novej klinek, jestli tam mužu dat tuto řemenici? Nemohla byt třeba ještě v te řemenici nějaka vložka ktera vypadla nebo se rosekala uplně? Je to divný:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: gen.Migen

No pravě že to osazeni mě mate. No a když dam tu řemenici na hřidel tak je ta hřidel tak o 2mm menši a kvedla to, ale jak se to asi dotahne k tomu osazeni tak to přestane, klinek je urvanej to už sem zjistil, ale ted mi de o to, jestli když tam dam novej klinek, jestli tam mužu dat tuto řemenici? Nemohla byt třeba ještě v te řemenici nějaka vložka ktera vypadla nebo se rosekala uplně? Je to divný:(

No leda by ti tu řemenici nějakej strojař vyvařil nebo vyvložkoval, ale asi bych koupil novou, určitě v ní nic nebylo, je to vymletý, zpátky ji takhle dát nemůžeš házela by a odešlo by ložisko na klikovce. Musí být vyvážená.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: gen.Migen

Asi máš pravdu, ale stojí original 7000 a v elitu kolem 4000 a to je palka. Možna bych to zkusil vyvložkovat. No uvidime, stejnak musim udělat zrovna rozvody tak to bude drahy no

Je sice pravda že to bude drahý ale budeš mít klid, vem to z ty druhý strany mohlo se to urvat jinak, potkat se motor a bylo by to v pr..., takhle to bude docela v pohodě.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...