Algol Odesláno 16. listopad 2006 Sdílet Odesláno 16. listopad 2006 Tak sem si zakoupil svého pažouta, vozidlo to zimní...udělal sem několik oprav a úprav (zimní gumy, generálka předních ramen, výměna pár hadic, svíčky, atd.), prostříkal všechny kontakty, prošel celý auto a...před nastartováním kontrolka K svítí, tak jak má, po nastartování zhasne tak jak má, ale po razantnějším přidání plynu se rozsvítí a zůstane svítit...po opětovném nastartování opět to samé...automatický sytič funguje, klapky fungují také, vyblikaný kód ukazuje na chybu snímače otáček...můj dotaz tedy směřuje k tomu, zda je to možné, zda snímač otáček může jevit chybu pouze při razantnějším přidání plynu...další věcí je poněkud vyšší spotřeba, kolem 9 litrů kombi, zde budu hledat asi odpověď v teplotním čidle, předpokládám, že moc možností, co udělat se stříkačkou není...jinak je to motor TU3M, Peugeot 309 1,4 Monotronic r.v. 91...díky za všechny podnětné nápady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 16. listopad 2006 Sdílet Odesláno 16. listopad 2006 poradne prohledej forum, je to tu nekolikrat jake cislo presne vyblikas? ono to totiz nemusi byt smerodatne .... spotreba zavisi na tom, jak moc tomu slapes, jak casto ohrivas motor, jestli jezdis mesto a nelozeny nebo ne (kombi) jeste me zarazilo...ty mas TU3M KDZ ? nebo KDY ? co ja vim, tak KDZ se davalo az do novejsich aut... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Algol Odesláno 20. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2006 Teplotní čidlo je OK, kód je 41, čili chyba snímače vačky/snímače otáček, problém je v tom, že není připojený Hallův snímač (snímač HÚ), nemůžu v elektrice k Monotronicu najít připojení tohohle konektoru, zapojení mám až pro čtyřbod 1,9GTI, což je hovadina...nikde není volný konektor, jestli je to KDZ nebo KDY fakt nevím, protože motor je překopávka, bylo to původně 1,1 (já tu předělávku nedělal) a štítek je přeražený, takže teď je na motoru HDZ Nevím, jestli bere ŘJ impuls o pohybu motoru ještě z někama jinama, brát ho musí, protože bez zapojeného snímače HÚ by se to nemohlo rozběhnout...jede to celkem normálně, v sobotu jsem s tím metl 155, v nouzovým režimu to nejde, tak teď vážně nevím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 21. listopad 2006 Sdílet Odesláno 21. listopad 2006 :myslim:myslim to jsou mi veci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Algol Odesláno 21. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2006 To Pata: víš co bys ale pro mě mohl udělat? Mrkni na svůj motor, please, pokud máš jednobod, zepředu, vedle lambdy, budeš mít možná na přírubě převodovky a motoru ze strany motoru čidlo, z něj vedou 3 dráty...zajímalo by mě, zda a kam je to připojený, stačí svazek, do kterýho ty káble jdou, pokud někam jdou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 21. listopad 2006 Sdílet Odesláno 21. listopad 2006 Původně zaslal: Algol To Pata: víš co bys ale pro mě mohl udělat? Mrkni na svůj motor, please, pokud máš jednobod, zepředu, vedle lambdy, budeš mít možná na přírubě převodovky a motoru ze strany motoru čidlo, z něj vedou 3 dráty...zajímalo by mě, zda a kam je to připojený, stačí svazek, do kterýho ty káble jdou, pokud někam jdou... Mam 309 1,4i a mam taky dojem, ze je to snimac otacok z prevodovky a nemam ho zapojeny, nakolko sa otacky snimaju z rozdelovaca (Hallova sonda). V scheme vstrekovania (Mono Jetronic) je snimac otacok oznaceny ako \"magneticky snimac na vackovom hriadeli\". Skontrolovat to fyzicky neviem, lebo mam auto v robote , ale mam foto z motora - je to hnedy konektor s 3 dratmi, volne visi a je nedaleko lambdy. Myslis ten? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Algol Odesláno 23. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. listopad 2006 Díky za info, už sem znásilnil jednoho pežotistu, tohle čidlo je skutečně nezapojené a jeho zapojení je možné pouze na čtyřbod...čili teď už mi zbývá jenom zjistit. proč hláší chybu snímač z rozdělovače... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 23. listopad 2006 Sdílet Odesláno 23. listopad 2006 Původně zaslal: Algol Díky za info, už sem znásilnil jednoho pežotistu, tohle čidlo je skutečně nezapojené a jeho zapojení je možné pouze na čtyřbod...čili teď už mi zbývá jenom zjistit. proč hláší chybu snímač z rozdělovače... Mozno to dava slaby signal a je poskodeny, pripadne je zaoxidovany drat a je tam ubytok napatia... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 24. listopad 2006 Sdílet Odesláno 24. listopad 2006 Původně zaslal: Algol To Pata: víš co bys ale pro mě mohl udělat? Mrkni na svůj motor, please, pokud máš jednobod, zepředu, vedle lambdy, budeš mít možná na přírubě převodovky a motoru ze strany motoru čidlo, z něj vedou 3 dráty...zajímalo by mě, zda a kam je to připojený, stačí svazek, do kterýho ty káble jdou, pokud někam jdou... Sry, byl jsem nejak mimo, znasilnovali me ve skole uz to nepotrebujes, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 4. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2006 Ahoj,měl jsem taky pár problémů a za některý mohl znečištěný snímač horní uvrati. Diagnostika mi hodně pomohla. Tohle je opsaný z protogolu Diagnostiky: FUNKCE: Snímač zahchytává polohu pístu,pomocí signálu je synchronizované zapalování a vstřikování. Snímač může být zabudovaný na klikové hřídely,vačkové a nebo v rozdělovači zapalování. Běžné formy súinduktívny a Hallov snímač. (je to slovensky) POZOR: Při některých vozidlech/typech počítačov (asi jednotek) je tato chyba uložená aj při vypnutým motoru! V tomto případě nemá chyba žádný význam. Funkčnost tohoto čidla si múžeš proměřit klasickým měřákem a mělo by to dávat 300 až 500 ohmů. A to na kolíkách 2a 3 a to když to nasměruješ tím výystupkem na tom konektoru k sobě a budeš ty kolíky počítat z leva do prava.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 4. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2006 Jo a ta červená kontrolka s tím divným K a obrázkem motoru mi svítila i při diagnostice a nenašlo ju to.. a rožíná a zhasíná si jak chce a s 1.6i jezdim ted v zimě taky kolem těch 9/100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 4. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2006 no ta cervena kontrolka je prave signalizace, ze neco neni v poradku... :myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 5. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2006 No tak si zajedˇ na diagnostiku a tam Ti řeknou co není v pořádku,ale taky se může stát,že nic nenajdou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Algol Odesláno 7. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2006 Čiliže tedy snímač HÚ je na cívce, je indukční, protože Hall je odpojený a je odpojený na všech 309 kromě 1,9 GTi, kde je 4-bod...takže ještě proměřím ostatní čidla, atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kedar01 Odesláno 19. listopad 2011 Sdílet Odesláno 19. listopad 2011 Mě 309 hlásí taky chybu č. 41 k dyž jsem proměřil tu řídící jednotku zapalovacího systému a to mezi piny 3 a 2 tak jsem naměřil cca 1980 ohmů.... auto chyrtá relativně slušně.... myslíte, že má cenu tuhle jednotku měnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.