pavel.happy Odesláno 15. listopad 2006 Sdílet Odesláno 15. listopad 2006 Zdravím Vás, mám problém se startováním. Od určité doby mi statér motor otáčí i třeba 10x než chytne, někdy musím žhavit a točit i 3x. Baterka je z toho na větvi stejně jako já. Předtím to pepa (peugeot) nedělal - než jsem měnil chladiče (klimu i chladič motoru) - a poslušně chytal napoprvé a na převalení. Nový žhavky jsem tam dával na jaře, rozvody taky, teď olej. Jinak to má na 90% nalítáno 170 tkm a byl tam servis. Poraďte někdo, please, jezdím denně a takhle startovat je děs . Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ludweek Odesláno 16. listopad 2006 Sdílet Odesláno 16. listopad 2006 a co zkusit novou baterku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerry2 Odesláno 16. listopad 2006 Sdílet Odesláno 16. listopad 2006 mně napadlo jestli ti nepadá nafta? někde ruplá hadička nebo tak něco:nevim, víš jakože jak tak dlouho startuješ že si ji to nasaje zase zpátky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel.happy Odesláno 18. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2006 Baterka dostává zabrat, ale vždy jí dobíju namax (55Ah), je přesně rok stará. Pozítří jedu přezkoušet žhavice, jestli do nich jde dostatečný proud. Ještě mě napadlo, když mi to dělá od té výměny chladiče, jestli přitom nepoškodili zvýšení otáček při studeném motoru, protože jakmile se motor ohřeje a je venku teplo, už to zase startuje jako dřív. Ale otáčky se při startu (studeném) drží mezi 1000-1100 . Takže dám vědět, díky za odpovědi, baterku taky přeměřím (elekrolyt) a po žhavkách půjdu po těch trubičkách a naftě. Zdar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 19. listopad 2006 Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 Souhlasím s jerry2. Zkus si před startováním dva-třikrát pumpnout balonkem naftu. Tím natlakuješ čerpadlo a pokud ti to chytí na šup. tak ti opravdu padá nafta.Příčin múže být víc. -netěsnost samotného čerpadla /pohlaď ho zespodu, jestli je vlhký od nafty tak je to ono/ - netěsnost na spojích hadic nafty/ pokud máš pruhledný hadice zkus podržet vyšší otáčky a sleduj jestli se neobjevují bublinky/ -vadný zpětný ventil Pokud by byl co i jeden žhavič pryč tak by to po nastartování několik vteřin čmoudilo na bílo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel.happy Odesláno 19. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 No, po nastartování mi z vejfuku jde normál černej dým. Aspoň mi to tvrdil kolega, co mu to rozhodilo účes. A náladu. A podle toho vypadal :D:D. Ten balónek sem zkoušel, ale ani ho nezmáčknu, jak je tuhej. Je teda pravda, že sem pár dní jezdil na skoro suchou nádrž - víc jak 5 litrů tam nebylo. Že by si nasál i vzduch do trubek?? Ještě bych Vás poprosil o Váš názor, jestli to nemůžou být ventily, jelikož v diskuzích zde, je tvrzeno (diskuze o žhavkách), že 1,9td je bez hydroštelů, ale v peugeot servisu mi maník, co mi to auto prohlížel, tvrdil, že to hydroštely má. Tak sem z toho jelen . typ čerpadla LUCAS, motor DHY, rok výroby 1/4čtvrt. 1999, klima. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel.happy Odesláno 19. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 P.S. Čerpadlo je suché a kde je zpětný ventil paliva?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 20. listopad 2006 Sdílet Odesláno 20. listopad 2006 Zpětných ventilú je víc. Jeden je zrovna v tom balonku, další v tělese palivového filtru /takový kruhový štuplík jištěný segrovkou za kterym je kulička /, a další je přímo v čerpadle. Pokud si měl rozpojený hadice na přívodu nafty při opravě, tak vem na vědomí, že jak stárne auto, tak stárnou a TVRDNOU i hadice paliva , takže opětovné nasazení a zejména utěsnění takovýchto hadic je často i nemožné. Buď rád, že je čerpadlo v suchu a prověř jestli hadičky někde nesajou vzduch. Ona nafta ti ven nepoteče, ale tím, že se do systému přes noc dostane vzduch tak ta nafta spadne, čerpadlo není \"pod tlakem\", a motor bez paliva nechytne.Baterka točí, ale než dotlačí naftu do čerpadla, tak to chvíli trvá. Balonek by neměl bejt TVRDEJ , ale přiměřeně tuhej. Uvidíš, ze na to přídeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 20. listopad 2006 Sdílet Odesláno 20. listopad 2006 pokud pri tom startovani naprazdno jde z vyfuku svetly dym, tak do motoru jde nafta, cili mozna zhavky, nebo nezhavi. Kdyz nejde z vyfuku nic, tak tam nejde nafta...vyber si pripad a podle toho se zarid Kdyz nejde nafta, tak ti proste asi pada a trva to chvili nez se dostane do cerpadla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 20. listopad 2006 Sdílet Odesláno 20. listopad 2006 1.9 TD hydroštely nemá (jsou tam podložky) - může to být opravdu vůlí ventilů, alespoň jednou po 150 tkm (pokus o vtip) by se měla ustavit. Změřil bych ty ventily - proč se nevymezily vůle, když byly rozvody rozhozený ?? P.S.: Ty ventily u těkhle kousků se doporučuje štelovat při výměně rozvoďáku - tak nějak to spolu souvisí (kilometrově). Pokud to jenom lehce zlobí, může být přicpaný palivový filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel.happy Odesláno 21. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2006 Tak je to vyřešeno . Zajel jsem k maníkovi, co má nějakou mašinku na měření žhavení (asi BOSCH a umí toho asi víc), maník ani nevyndaval žhavky jenom dal snímač na kabely ke žhavkám a pustil žhavení. Načež mu to na monitoru ukázalo, že do nich jde \"jen\" asi 20 Ampér. Načež mi oznámil, že to je tak hodnota pro jednu a po vyndání se opravdu ukázalo, že tři ze čtyř jsou v pr***i. Takže to startovalo jen na jednu žhavicí svíčku a když byla větší zima jeden válec to prostě neutáh. Ty měněný svíčky byly z autokelly, asi za 250,- jedna (značku radši neuvádím - nechci nikoho poškozovat) , a byli tam od března letos. Šetřil jsem na nepravým místě. Děkuji za Vaše rady, zkoušel jsem v rámci mých chabých možností co jste zde mi zde radili a jsem rád, že se můžu na někoho obrátit. Jsem spokojen i cenou opravy, protože ty původní žhavky (vyndaný na jaře) jsem si schoval a fungujou bezchybně (maník mi je proměřil) a cena opravy byla 180,- Kč. :) Pro VIXE : Na seřízení ventilů u dieselů založím o víkendu (změněno, nestíhám) nový téma, jestli se teda neurazí . Zajímá mě to a chtěl bych se o tom dozvědět něco víc. [upravil dne 22.11.06 pavel.happy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 22. listopad 2006 Sdílet Odesláno 22. listopad 2006 prave ze by neskodilo tu znacku uvest, at se ostatni muzou vyhnout... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel.happy Odesláno 22. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 22. listopad 2006 Žhavičky, které vydrží 9 měsíců - EUROCARB . Proti Autokelly nic nemám, kupoval jsem tam více věcí a vždy byli maximalně ochotní. [upravil dne 22.11.06 pavel.happy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudouš Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 Ja sem mnel podobny problem . . . Peugeot 806 2,1 TD a v servisu rikal ze pri startovani mam slapnoutna plyn. Takhle to delam uz pul roku a jako v pohode. Ale sere mne tobo chvily to toci na sucho . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest brouk Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 se žhavičema zn. EUROCARB mám stejné skušenosti,vydržely jednu zimu a šly.....tak jsem ted dal BOSCH a uvidíme.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel.happy Odesláno 2. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2007 Pro Rudík: Startováním s nohou na plynu si zničíš turbo , jednou prošlápneš víc (při studeném motoru) a zadřeš ho, jelikož prvních 5 až 10 sekund se nemaže naplno . A zvlášť v zimě. To není z moji hlavy, ale od člověka, který tyhle věci spravuje. Jinak vůbec tůrovat studený motor je, jako když Tě vytáhnou z postele a polejou studenou vodou. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest klm306 Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 mam podobny problem ale mam bendzin 1,6 8V. Toci to tak 5x potom vzdy chytne prisiel som na to ze ak stojim z kopca, cumakom dole tak to chytne hned..... takze asi si pada bendzin cerpadlo netaha alebo nevem vy mi povedzte ako je to tam vymyslene je tam cerpoadlo alebo AC pumpa???? mam 306XT r.v.98. Ak to necham tak ako to mozem at nasledky?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.