@re Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Původně zaslal: dry Tak pro zmenu resim zase problem, vcera vecer divny zvuky kolem rozvodu, nakonec to je nahon kompresoru klimatizace, prej se to musi vymenit cely, novej kompresor z druhovyrovy za 17000,-. Tak si na PP a tempomat budu muset pockat. PS: @re: cet sem tvoji recenzi kacenky na moje.auto.cz , byl bych ji podporil, ale nechce se mi registrovat. [upravil dne 8.6.07 dry] Tak to je pech! Zkus vrakoviště, jestli nemají ten kompresor. K te recenzi: jednou v noci jsem nemohl spát, tak jsem to tam sepsal... Třeba prezentovat i Peugeoty mezi tolika auty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1234 Odesláno 9. červen 2007 Sdílet Odesláno 9. červen 2007 Co řikáte tomuhle?To neni moje Coupe, já bych si na to vživotě mračítka nedal. [upravil dne 9.6.07 Marek1234] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1234 Odesláno 9. červen 2007 Sdílet Odesláno 9. červen 2007 Ty dveře já bych možná bral je to takový odlišný ne moc zažitý atd.ale dávat za 50.000,- to se mi nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
genzer Odesláno 9. červen 2007 Sdílet Odesláno 9. červen 2007 na coupe stoji 15 tis http://mptuning.iprodej.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=232&products_id=1816 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1234 Odesláno 9. červen 2007 Sdílet Odesláno 9. červen 2007 Cena už je sice přijatelná,ale jde to o to jak je to s kvalitou a pak taky ta montáž to nebude žádná prd..l:)Ja osobne se do sveho auta nerad vrtam, muj nazor je ze jakmile jednou rozeberes dvere, sundas tapec atd. uz to nikdy neni jako z vyroby a kazdy znas urcite pozna ten zvuk rozebiranych dveri tak divne to drnci, nekoliktrat jsem se s tim setkal v autobazarech pri prohlidce auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Další věc je užívání auta. Pokud bych ho měl na víkendové ježdění tak proč ne, ale na každodenní ježdění... Nedokážu si představit jak bych se z toho hrabal 10x denně... No a pak bych to taky mohl otočit na střechu a co pak.... Bral bych ty kola... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Původně zaslal: MPavel Další věc je užívání auta. Pokud bych ho měl na víkendové ježdění tak proč ne, ale na každodenní ježdění... Nedokážu si představit jak bych se z toho hrabal 10x denně... No a pak bych to taky mohl otočit na střechu a co pak.... Bral bych ty kola... jj kola jsou perfektní... mně se ty dveře líbí, ale s praktičností to nebude zrovna nejlepší... Spíš by to chtělo TURBO !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Původně zaslal: @re Původně zaslal: MPavel Další věc je užívání auta. Pokud bych ho měl na víkendové ježdění tak proč ne, ale na každodenní ježdění... Nedokážu si představit jak bych se z toho hrabal 10x denně... No a pak bych to taky mohl otočit na střechu a co pak.... Bral bych ty kola... jj kola jsou perfektní... mně se ty dveře líbí, ale s praktičností to nebude zrovna nejlepší... Spíš by to chtělo TURBO !!! Asi tak nějak. Jenže to jsou pak investice.. A hlavně to musí dělat profíci, kteří vědí co dělají... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1234 Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Jak je to vlastně s tím TURBEM?Delali i 2.0i TURBO jde to predelat i na klasickem 2.0i 16V?A kolik to popripade asi tak muze stat a co to udela s vykonem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1234 Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Teda koukam jak nam hezky klesaji ceny Coupe 407, za 660.000,- ve 3.0V6 to je hodne solidni cena.Takovy auto kdyby se vzalo na leasing na 6 let tak se v tom da myslim jezdit:myslim Hele co kdyby jsme se na to slozily je nas tu dost, budem si to pujcovat:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
genzer Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 ja potrebuju automat:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1234 Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Proč musíš mít automat? Původně zaslal: genzer ja potrebuju automat:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Myslím, že bychom se pěkne servali... 2.0 s turbem se nějaký dělal. Co vím, tak se dával do 405 a do starších 406, ale s těma 406tkama si nejsem zcela jist. Zda jde turbo dodělat? No jistě, že jde. Jde všechno když se chce. Problém je v tom, že nestačí tam prostě prsknout turbo a jedeme. Musí se tomu taky přizpůsobit motor + předpokládám přenastavení řídící jednotky. No prostě voser nejvyšší. To si radši koupím tu V6tku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Původně zaslal: MPavel To si radši koupím tu V6tku. A co až ti nebude stačit V6tka ?? Poraď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Původně zaslal: @re Původně zaslal: MPavel To si radši koupím tu V6tku. A co až ti nebude stačit V6tka ?? Poraď V6tka alá BMW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
genzer Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Původně zaslal: Marek1234 Proč musíš mít automat? Původně zaslal: genzer ja potrebuju automat:papa protoze jsem mel pred 5 lety autonehodu,byl jsem spolujezdec a odnesla to prava ruka,naraz bocne do stromu na me strane:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1234 Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Tak to me mrzi, to jsem nevedel.Uz chapu proc automat.No ale ja bych to bral i s automatem:) Meli jsme to v Audi A8 4.2 Quatro a vubec jsem si na to nestezoval a byl jsem v nekterych situacich rad ze to radi samo:) Původně zaslal: genzer Původně zaslal: Marek1234 Proč musíš mít automat? Původně zaslal: genzer ja potrebuju automat:papa protoze jsem mel pred 5 lety autonehodu,byl jsem spolujezdec a odnesla to prava ruka,naraz bocne do stromu na me strane:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Původně zaslal: MPavel Původně zaslal: @re Původně zaslal: MPavel To si radši koupím tu V6tku. A co až ti nebude stačit V6tka ?? Poraď V6tka alá BMW Nezklamals Já to říkám pořád Mpower je Mpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Borovec Odesláno 27. červen 2007 Sdílet Odesláno 27. červen 2007 Kdyby někoho zajímalo, tady je srovnání starých a nových motorů 2.0 a 3.0;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cupé0wnAge Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 to je hezký porovnání.Já osobně mám 2.0 /98rok 97kw,max.220km(ne z kopečka:) ).0-100to zvládne i do 5vteřin.spotřeba 12 na 100km.Takže o nějakých 9litrech jak se někde na začátku zmiňovalo..hmm co bych za to dal.Jsem asi jedinej kdo má cupéčko v zeleně hráškové barvě.Není příliš oblíbená.Ale o to víc ji miluju:roker:D..chlapi případně scháním zpětný zrcátko s tou krásnou elektrickou vymožeností která Vám zatmavý zrcátko při svícení vozidla jedoucího za Vámi.Aby Vám to nevypálilo oči..zda-li víte co mám na mysli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.