striker Posted November 14, 2006 Share Posted November 14, 2006 Zdarec chtel bych se jenom zeptat jak rychle u micka maji padat pri proslapnuti plynu otacky na volnobezne ? U gticka padaly tarka okamzite .. u micka me lezou dolu pomalu.. tak nevim jestli je tam chyba napr v cidle na skrtici klapce nebo je to tak ok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted November 14, 2006 Share Posted November 14, 2006 Hmm nám padají zruba stejně rychle jak GRI(DDZ-8ventilu)tak i MI16.Myslím že ten pojem se nazývá pomalá deakcelerace,je možný,že máš bohatší směs(delší doba otevření vstřik.ventilů),,,a příčin může bejt fůra.....lepší viz HLEDANI:aut:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
striker Posted November 14, 2006 Author Share Posted November 14, 2006 nj ale pri deceleraci neni vstrik vent. otevreny vubec az pak pri volnobeznych ot.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted November 14, 2006 Share Posted November 14, 2006 Hmm pravda ja tupec,to jsem si neuvedomil,jak jinak by to brzdilo motorem-Ja su vul sorry:xvul:D:D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
striker Posted November 15, 2006 Author Share Posted November 15, 2006 ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bohouš Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Striker - mě padají též mnohem pomaleji než na GTI a co vím, tak Johnovi též :roker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 U Mi16 opravdu padají otáčky o něco pomaleji jak u 8V (GTI,SRI). Takže vada to není pokud ti to neleze dolu 15sec třeba.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
striker Posted November 16, 2006 Author Share Posted November 16, 2006 nene 15 sec ne ale rekl bych ze to trva tak 2x mozna 3x dele nez u meho gticka... nevite nahodou nekdo cim to muze byt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matos Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 ja som mal ten problem, chyba je na skrtiacej kapke( tam kde konci plynove lanko-pri motore, su 2 ozubene kolieska na ktorych su uz unavene pruziny alebo je to poskodene lanko plynu) klapky sa pomaly vracaju:roker to som si opravil sam lebo v servise mi tie otacky nevedeli nastavit:bojim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.