Estintore Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Zdravim.. začnu od začátku.. koupil jsem auto Peugeot 406 2.0HDi r.v 2000. Auto táhlo až tak nějak od 2.500ot., tak jsem dle návodu vyčistil váhu vzduchu a jízda se zlepšila.. nicméně stále to nebylo tak jak to má být a spotřeba byla také vysoká. Takže jsem tedy v auto-kelly zakoupil za 3400Kč novou váhu vzduchu, kterou jsem tam dnes namontoval. Výsledek je takový, že autí opět vůbec netáhlo.. takže jsem váhu odpojil a jede jako normálně. Může mi to nějak někdo vysvětlit?? Jsem laik a nechápu... ještě bych rád věděl na co má toto odpojení vliv...??? Spotřeba a ? Děkuji za rady a odpovědi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Když se to připojí na diagnostiku, tak se snímá desítky údajů čidel a pracovních podmínek. Pak lze identifikovat příčinu. Že by někdo dokázal jen na základě \"špatně táhne\" určit co je chybné v tomto složitém řídícím systému, to by musel být jasnovidec. Napiš odkud jsi, a kolegové poradí, kde je v okolí seriozní servis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 PS: když řídícímu systému chybí údaj některého čidla, tak jede v náhradním režimu (na dojetí) a netáhne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estintore Posted November 13, 2006 Author Share Posted November 13, 2006 jsem z Prahy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estintore Posted November 13, 2006 Author Share Posted November 13, 2006 ale právě zajímavé je, že i když netáhl, tak začal táhnou od 3000ot.. (v nouzovém režimu by asi netáhl po 3000ot.) po odpojení té váhy jede uplně normálně... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...