kuboSE

puegeot406 2.0HDI 80KW & shell V-power diesel s GTL technologiou mate skusenosti???

22 posts in this topic

chcel by som sa opitat vas vsetkych ci uz ste niekto niekedy taketo nieco natankovali do svojo tatosa aj po predchadzajucom palive bez toho aby sa cistila nadrz a ci malo auto lepsi tah, pripadne ci to moze mat vpliv na väcsiu zivotnost motora a jeho sucasti??? obetoval by som tych par korun navysse za tu naftu ak by to bola naozaj taka kvalita ako opisuje sam velky vyrobca shell :D dik za vsetky odpovede...

Share this post


Link to post
Share on other sites

V Power Diesel tankuju pravidelně a spokojenost

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kuboSE

chcel by som sa opitat vas vsetkych ci uz ste niekto niekedy taketo nieco natankovali do svojo tatosa aj po predchadzajucom palive bez toho aby sa cistila nadrz a ci malo auto lepsi tah, pripadne ci to moze mat vpliv na väcsiu zivotnost motora a jeho sucasti??? obetoval by som tych par korun navysse za tu naftu ak by to bola naozaj taka kvalita ako opisuje sam velky vyrobca shell :D dik za vsetky odpovede...

No celkem to jede, ale zas mi příde, že to má o půl, až o litr větší spotřebu.

Pokud můžu, tak beru naftu jen od Shellu, zatím sem neměl problém s kvalitou paliva, ani s čerpadlem, ani ucpaným filtrem, vstřiky taky zatím drží... protože to u HDi rozhodně není pravidlem, zkouším to zatím připisovat palivu. NAftu u nich ale beru jen obyč, právě proto, že V-Poweru to papá nějak víc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to je pekne ze prebieha podobna diskusia ale mna zaujma len konkretne tato nafta a ziadna ina!!! len to musi byt shell v-power diesel ALE PODOTYKAM NIE OBYCAJNY ALE S \"GTL technologiou\"!!! je to novinka aspon podla reklami na slovesnku a co som cital na strakne shellu tak v cechach to nie je ale nie som si 100% preto sa aj pitam...a hlavne tie skusenosti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já tankuju jen u Shellu a V power diesel... spokojenej jsem. Nicméně o té technologii jsem v Čechách nic neslyšel a nikde se to ani tady tankovat nedá (pokud vím), přibliž v čem mají být výhody té technologie...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zimu přecházím na naftové palivo, protože naše čerpačky prodávájí vše co teče , tak jsem si zvolil Shell věřil jsem v kontrolu, nepravěpodobnost, že by si velká nadnárodní společnost dovolila výrazně šidit!!! Krutý omyl nastal letos v lednu- udeřily mrazy a ti co tankovaly u OMV mě tereńákem tahaly 10 km abych to auto natočil a mohl odjet do práce a stačilo na 60l nárž dotankovat cca 20l nafyt od OMV a startoval jsem taky. Tak přeju hodně štastných kilometrů s Shell , aby Vám motr lépe v mrazu šel:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co se týče V-power diesel, nebude to tak, že to, co je na Slovači prodáváno s jakýmsi dodatkem je vlastně totéž, co my už tady máme cca rok jako právě V-power diesel???

Ještě v létě se na Slovači V-power D u Shellu nedal natankovat, měli jen klasickou naftu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Co se týče V-power diesel, nebude to tak, že to, co je na Slovači prodáváno s jakýmsi dodatkem je vlastně totéž, co my už tady máme cca rok jako právě V-power diesel???

Ještě v létě se na Slovači V-power D u Shellu nedal natankovat, měli jen klasickou naftu

no asi to neni to iste shell v-power diesel a shell v-power diesel s GTL technologiou lebo na SK stranke shellu je zvlast popisane o jednom diesli a zvlast o druhom diesli s GTL technologiou!!! nieco je tam spominane v takom zmysle ze je to robene z plynu ktory je skvapalneny a ze ma minimalnu hodnotu siry, ma to lepsi vykon pri najmodernejsich dieslovych autach a co je pre mna asi najpodstatnejsie zevraj to chrani a cisti trisky pred zanesenim!!! atd atd... kto chce vediet viac tak nech si da slovensku stranku shell :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: trsek

Na zimu přecházím na naftové palivo, protože naše čerpačky prodávájí vše co teče , tak jsem si zvolil Shell věřil jsem v kontrolu, nepravěpodobnost, že by si velká nadnárodní společnost dovolila výrazně šidit!!! Krutý omyl nastal letos v lednu- udeřily mrazy a ti co tankovaly u OMV mě tereńákem tahaly 10 km abych to auto natočil a mohl odjet do práce a stačilo na 60l nárž dotankovat cca 20l nafyt od OMV a startoval jsem taky. Tak přeju hodně štastných kilometrů s Shell , aby Vám motr lépe v mrazu šel:P

tiez som pocul o takomto niecom v SR a ze dokonca nafta a benzin na shell je zo slovnaftu co u nas teda nie je ziadna vyhra a preto som aj prestal tankovat u shellu a presiel som na OMV(ktore asi jedine v SR vozi paliva z rakuska a nie od slovnaftu) alebo teda na CARFFORE pupmu ktora bere paliva od OMV a zatial ziadny problem len ma zaujala ta novinka na shellu tak preto sa pitam... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja som ju raz vyskušal a rozdiel bol poznať! Myslím na výkone. Mal som tiež pocit, že ráno, keď som naštartoval studený motor, to malo krajší - pravidelný chod! Spotrebu som nemeral, tak to neviem posúdiť, ale môže byť, že bude vyššia, lebo, keď tam mam V-Power Diesel, tak to skrátka ide a človek sa musí viac krotiť!

A čo sa týka čistenia motora - trysiek a tak, chcelo by to asi dlhodobý test a následne rozobranie a rozanalyzovanie!

Zatiaľ to je najlepšia nafta, čo som mal v aute! :P

:super:potlesk:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Miloš306

ja som ju raz vyskušal a rozdiel bol poznať! Myslím na výkone. Mal som tiež pocit, že ráno, keď som naštartoval studený motor, to malo krajší - pravidelný chod! Spotrebu som nemeral, tak to neviem posúdiť, ale môže byť, že bude vyššia, lebo, keď tam mam V-Power Diesel, tak to skrátka ide a človek sa musí viac krotiť!

A čo sa týka čistenia motora - trysiek a tak, chcelo by to asi dlhodobý test a následne rozobranie a rozanalyzovanie!

Zatiaľ to je najlepšia nafta, čo som mal v aute! :P

:super:potlesk:aut

to je konecne to co som chcel pocut, kolko litrov si tam asi natankoval celkovo??? minul si pred tym ako si tam dal ten shell celu nadrz alebo si ju dako vyplachol??? to s tymi tryskami som chcel hlavne vediet od pouzivatelov ktory to uz dlhsie tankuju ale aj tak dik za odpoved :potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites
:papa Tankujem len na shellke Extradiesel (iny u nas nedostat) vzdy tankujem dopolna a vyjazdim to az na rezervu 70l. robim na tom 1450-1550km. Nikdy som nemal problem zo startom a pod... V-Power Diesel som mal zatial len raz (cesta cez Ostravu) a najazdil som na nom 1450km takze vedsiu spotrebu som nezaznamenal, malinko som pocitoval silnejsi tah, a pri nizsich otackach bol motor tichsi, a hlavne som mal lebsi pocit ze som mu dal cosi lebsiho.... :D Ak by bola moznos tak by som tankoval len \"V\". od 1.12 do 1.3 jednoznacne OMV alpin diesel. Minuli rok som mal auto odstavene v servise (prasknuty naraznik) 3dni a zrovna u nas na kysuciach udieralo cez noc -28C :bojim pre auto so si prisiel rano o 6:00 (-24C) a start na prvu supu :super takze netreba ryskovat \"DOBRE PALIVO JE USPORA PENAZI...\"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: stefan.m

:papa Tankujem len na shellke Extradiesel (iny u nas nedostat) vzdy tankujem dopolna a vyjazdim to az na rezervu 70l. robim na tom 1450-1550km. Nikdy som nemal problem zo startom a pod... V-Power Diesel som mal zatial len raz (cesta cez Ostravu) a najazdil som na nom 1450km takze vedsiu spotrebu som nezaznamenal, malinko som pocitoval silnejsi tah, a pri nizsich otackach bol motor tichsi, a hlavne som mal lebsi pocit ze som mu dal cosi lebsiho.... :D Ak by bola moznos tak by som tankoval len \"V\". od 1.12 do 1.3 jednoznacne OMV alpin diesel. Minuli rok som mal auto odstavene v servise (prasknuty naraznik) 3dni a zrovna u nas na kysuciach udieralo cez noc -28C :bojim pre auto so si prisiel rano o 6:00 (-24C) a start na prvu supu :super takze netreba ryskovat \"DOBRE PALIVO JE USPORA PENAZI...\"

OMV nemá špatnou naftu, jenže alespoň u nás, jak kde :D

Vzal sem nedavno před nuselákem do centra a připadal sem si, jak když taknuju v Rakousku... naprostá pohoda, motor tichoučkej, najednou naměl vůbec problém sebrat se na vysoká kvalty ani z volnoběhu, prostě pohoda.

Jindy vezmu třeba v Benešově a pění to jak saponát, nejede a nadávám na dálnici jako špaček...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: stefan.m

:papa Tankujem len na shellke Extradiesel (iny u nas nedostat) vzdy tankujem dopolna a vyjazdim to az na rezervu 70l. robim na tom 1450-1550km. Nikdy som nemal problem zo startom a pod... V-Power Diesel som mal zatial len raz (cesta cez Ostravu) a najazdil som na nom 1450km takze vedsiu spotrebu som nezaznamenal, malinko som pocitoval silnejsi tah, a pri nizsich otackach bol motor tichsi, a hlavne som mal lebsi pocit ze som mu dal cosi lebsiho.... :D Ak by bola moznos tak by som tankoval len \"V\". od 1.12 do 1.3 jednoznacne OMV alpin diesel. Minuli rok som mal auto odstavene v servise (prasknuty naraznik) 3dni a zrovna u nas na kysuciach udieralo cez noc -28C :bojim pre auto so si prisiel rano o 6:00 (-24C) a start na prvu supu :super takze netreba ryskovat \"DOBRE PALIVO JE USPORA PENAZI...\"

kokso ty mas asi ine auto :o :o :o lebo ja na mojom hdi 2.0 80kw najazdim max 1100-1200km tak potom asi mam daco s aftom!!! ale to neriesim teraz ja len tolko ze aj v ZA je na jednej shelke len diesel extra ale na druhej je uz podla www stranky shellu uz aj ten V power s GTL technologiou!!! no tiez prave rozmyslam nad tym ci ist do shellu alebo do OMV cez zimu ved to je aj jeden z dvovodou preco som tu a pitam sa! inac preco davas od 1.12 do 1.3 OMV??? zamrzol ti niekedy shell?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

Původně zaslal: stefan.m

:papa Tankujem len na shellke Extradiesel (iny u nas nedostat) vzdy tankujem dopolna a vyjazdim to az na rezervu 70l. robim na tom 1450-1550km. Nikdy som nemal problem zo startom a pod... V-Power Diesel som mal zatial len raz (cesta cez Ostravu) a najazdil som na nom 1450km takze vedsiu spotrebu som nezaznamenal, malinko som pocitoval silnejsi tah, a pri nizsich otackach bol motor tichsi, a hlavne som mal lebsi pocit ze som mu dal cosi lebsiho.... :D Ak by bola moznos tak by som tankoval len \"V\". od 1.12 do 1.3 jednoznacne OMV alpin diesel. Minuli rok som mal auto odstavene v servise (prasknuty naraznik) 3dni a zrovna u nas na kysuciach udieralo cez noc -28C :bojim pre auto so si prisiel rano o 6:00 (-24C) a start na prvu supu :super takze netreba ryskovat \"DOBRE PALIVO JE USPORA PENAZI...\"

OMV nemá špatnou naftu, jenže alespoň u nás, jak kde :D

Vzal sem nedavno před nuselákem do centra a připadal sem si, jak když taknuju v Rakousku... naprostá pohoda, motor tichoučkej, najednou naměl vůbec problém sebrat se na vysoká kvalty ani z volnoběhu, prostě pohoda.

Jindy vezmu třeba v Benešově a pění to jak saponát, nejede a nadávám na dálnici jako špaček...

velmi podobny problem aj tu v SR konkretne som sa s tym stretol aj v Ziline!!!! neviem podla coho vyberat dobru pumpu som uz z toho zufali a najradsej by so vybral tu najlepsiu a je jedno co bude stat!!! preto sa pitam hlavne na ten sheel v-power s GTL technologiou... :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kuboSE

to je konecne to co som chcel pocut, kolko litrov si tam asi natankoval celkovo??? minul si pred tym ako si tam dal ten shell celu nadrz alebo si ju dako vyplachol??? to s tymi tryskami som chcel hlavne vediet od pouzivatelov ktory to uz dlhsie tankuju ale aj tak dik za odpoved :potlesk

Prvý krát som tankoval, ked v nadrzi bolo cca 10L starej nafty! Dotankoval som nejakych 25L a poznal som rozdiel, len čo sa dostala do motora! Nádrž som nevyplachoval!

Teraz ked tankujem V-Power,tak väčšinou beriem plnu a netankujem potom bars kde, lacnu - nekvalitnu naftu!

Všeho všudy som toho V-Poweru natankoval cca 150L .?.

:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

kokso ty mas asi ine auto :o :o :o lebo ja na mojom hdi 2.0 80kw najazdim max 1100-1200km tak potom asi mam daco s aftom!!! ale to neriesim teraz ja len tolko ze aj v ZA je na jednej shelke len diesel extra ale na druhej je uz podla www stranky shellu uz aj ten V power s GTL technologiou!!! no tiez prave rozmyslam nad tym ci ist do shellu alebo do OMV cez zimu ved to je aj jeden z dvovodou preco som tu a pitam sa! inac preco davas od 1.12 do 1.3 OMV??? zamrzol ti niekedy shell????

:papa 80% jazdim mimomesto, slaba premavka, lahka noha (Turzovka- Vsetin). Ked sa zdrzujes v ZA a okoli tak musis pocitat spotrebu inak...

Ci zamrza nafta od Shellu v takychto extremoch ako som pisal hore tak to neviem. Niekde som pocul ze Alpin Diesel vydrzi az do -35C tak nieje co riesit a preto ked prituhuje od 1.12 do 1.3 proste zmenim zanacku nafty... :super

Obcas mam cestu cez ZA kolko tam stoji ta \"carovna tekutina\" ???

[upravil dne 16.11.06 stefan.m]

[upravil dne 16.11.06 stefan.m]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.