radimt76 Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Chtěl bych vědět jestli jde přidělat na 405 1.8TD pohon 4x4 z 405 2.0MI 16V 4x4. Nemáte někdo informace o odlišnostech karoserie a uchycení motoru k převodovce těchto dvou motorů? Předem děkuji za jakoukoliv informaci či dokumentaci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medvěd Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Asi bych si to rozmyslel - obecně je piškotí 4x4 dost problematické zaříení, tak aby sis nenadělal do vlastního hnízda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dundee Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Si myslim, že to asi nepůjde, páč 4x4x má tušim úplně jinej středovej tunel a hlavně je vzadu na 4x4 hydraulika a dost dalších odlišností... 4x4kaři, kde jste kdo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barenst Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Proc by to neslo ,ale nevyplati se to , jeden znamy predelal pohon z 405 4x4 na Berlingo 2,0HDi a jezdi , jen nevim jak STK ? Jen toho musiz hodne premontovat a upravit , mozna by bylo lepsi dat do benzinove 4x4 dieslovy motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Durexpepo Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 ide to krasne vymenit kamarat to ma spravene na peugeote 405 1.9.D ale je to combi ale to by malo byt jedno .motor nechal original 1.9D a len vimenil prevodovku +zadnu napravu.a tiez musis vymenit vyfuk z 4x4 lebo ten org. nesedy .nevihoda : do vecieho kopca mu dizlacik scipina lebo je tam benzinova prevodovka a je zaber 4x4 a zere mu to teraz cca.8-9 l/100km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 No samozřejmě že by to šlo,ale to je lepší už radši koupit 4x4,protože by to stalo takovejch prachu a ta prace....kastle je stejna,ale to je asi vsechno,diferencial přední nápravy,rozvodovka,kardan,diferenicial a rozvodovka zadní nápravy,samo jiná naprav,hydraulika,výfuk,atd....prostě promiń,ale podle mě totalní blbost....:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 405 4X4 z novin........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pája Rybišár Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 a ješte jednou...... PS:je to prostě cool žihadlo!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bohouš Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Pája - mohl by jsi mě prosím poslat ten článek kompletní mailem ??? Předem dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medion Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 taky bych do toho nešel a ten středovej tunej je jinej.u 4x4 je větší takže se tam kardan s těží vejde.a těch prachů co by to stálo.....za to by si měl origo P405 x4 několik.a pak když se něco podělá to je dalších mrtě peněz.hlavně ta hydraulika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neon Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Bohouš: ty články o 405 (i 4x4) jsou na hlavní stránce P-C v MODELech a ty články tam byly přidány 26.6.2005 - tak na to koukni. K tématu přestavba ... jeto pitomost, která bude určitě pracná a finančně náročná ... a taky by mě zajímalo, jak by se to pořešilo papírově (i když nikdo z cajtů to vědět nemusí a ani nepozná, ale co STK? - leda, že by znamý ... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radimt76 Posted November 30, 2006 Author Share Posted November 30, 2006 Tak jsem omrkl čtyřkolku a ten středový tunel je stejný, tady s ročníkem 92. Jen nádrž a přední náprava je jiná. Ale ještě to pořádně omrknu. Jinak dík za názory. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vix Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Bych se na to vybodl a když čtyřkolku, tak 1.9 Mi16 4x4. Teda, T16 je lepší, ale buďme skromní. Dávat to na diesela? Radši bych si nechal toho diesela jak je, než ho bastlit, nebo bych jezdil čtyřkolkou - spojením toho vznikne kočkopes. Ale jo, pokud máš peníze, čas, nervy a někoho na technické, proč ne ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vector Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Původně zaslal: radimt76 Tak jsem omrkl čtyřkolku a ten středový tunel je stejný, tady s ročníkem 92. Jen nádrž a přední náprava je jiná. Ale ještě to pořádně omrknu. Jinak dík za názory. A zadní náprava včetně tlumičů a čerpadlo nad nápravou a trubky a možná ani převodovka nepůjde přidělat nehledě k tomu, že má jinak rychlosti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bohouš Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 radimt76 - a nechceš raději origo Mi16x4 v kůži a plný polní ??? Jedna mě stojí v garáži a po zimě bych jí možná i pustil :roll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Pokud pominu, že to je docela blbost to přestavovat, tak technicky to zas takový problém není. Co se týče převodovky, tak oboje je XU, takže přidělání stejné, a rychlosti u benzínu budou o chlup kratší, což je jedině dobře, aby to ten TD vůbec uvezl (že to neutáhne D bez turba je celkem jasné - ad jeden z předchozích příspěvků). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Původně zaslal: Bohouš radimt76 - a nechceš raději origo Mi16x4 v kůži a plný polní ??? Jedna mě stojí v garáži a po zimě bych jí možná i pustil :roll Copak copak? že budeš pouštět obývák? copak se děje? jsi nespokojený? :myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radimt76 Posted December 1, 2006 Author Share Posted December 1, 2006 Nechápu proč by motor 1.8TD neutáhl pohon 4x4:myslim, záleží více na kruťáku a ten je u TD vyšší než u 1.9 benzín. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bohouš Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Původně zaslal: John Copak copak? že budeš pouštět obývák? copak se děje? jsi nespokojený? :myslim Nééé to ani v nejmenším i když občas u benzínky hekám :D Jinak si nemůžu stěžovat - oproti GTI to je obývák :roker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Původně zaslal: radimt76 Nechápu proč by motor 1.8TD neutáhl pohon 4x4:myslim, záleží více na kruťáku a ten je u TD vyšší než u 1.9 benzín. Za prvé se nauč číst - nedávám do spojitosti s TD \"utažení pohonu 4x4\", ale především délku převodů, což je dost zásadní rozdíl, a že na té délce převodů zatraceně záleží, na to můžeš vzít jed. Za druhé, o tom tvém \"kruťáku\" nemáš zjevně ani páru, co to vlastně znamená a k čemu je to dobré. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.