Jezkovi.voci Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 Zajímalo by mě, jakej vliv bude mít úprava sání na \"náporový\" na váhu vzduchu? Co případné turbulence, je filtr schopnej to uklidnit? Jak to bude s přetlakem vzduchu v sání u atmosf. motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 Vaha meri aktualni prutok vzduchu u klapky, na tom se nic nezmeni, a musi se snadno vyrovnat i s turbulencemi. Jak budes realizovat naporovy sani? On ani ten pretlak zas tak velkej nebude, to bys jinak nepotreboval turbo :D:D . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 19. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2003 No jednoduše, upravím ten první díl sání. Jelikož to saje vzduch za plechem masky, seříznu ho tak, aby proud vzduchu vstupoval přímo do sání. No a z podtlaku v sání by měl vzniknout mírný \"přetlak\". Teda aspoň doufám, že by to tak mělo fungovat. Otázka je jak se to projeví na chodu motoru. (jestli se to vůbec projeví ... ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 19. červen 2003 Sdílet Odesláno 19. červen 2003 To voči z ježka Neprojeví se to vůbec nijak. Tlak za turbínou je tak kolem 1,8 - 1,9 atmosféry. Rychlost jakou by si musel vyvinout pro dosažení takovýho tlaku měkolikanásobně překračuje povolený dálniční limity. Tudy cesta nepovede. Naopak. Sací potrubí atmosfericlého motoru je laděný na konkrétní podmínky a vzduchové rázy by chodu motoru moc neprospěli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 20. červen 2003 Sdílet Odesláno 20. červen 2003 Dej na slova znalce a myslím si, že všeobecně zásahy do sání a hlavně u Peugeotů nejsou nic dobrého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezkovi.voci Odesláno 20. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2003 Klucí, vůbec jsem nechtěl nahrazovat turbínu zajmalo mě jen, jak se bude motor chovat, když bude mít víc vzduchu k dispozici ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest 206WRC Odesláno 22. červen 2003 Sdílet Odesláno 22. červen 2003 mi pripomina tipka na srazu, kterej mi se svitem v ocich vykladal, jak si da do Feliny el. vetrak, jak mu to bude \"tlacit\", ze to musi bejt poznat a pod blaboly... tak jsem mu spocital, kolik litru vzduchu potrebuje motor vzduchu ve 4tis/min a kolik je schopnej dat ten zuppa vykonej ventilator :-))) a nebylo o cem dal debatovat :-))) zajimavejsi uprava je omotani vyfukoveho potrubi medenou trubickou, kterou proteka voda hnana vyfukovyma plynama ze spec pridav nadrzky, vnikne para/nutne zlo kvuli dokonalemu zplynovani/ a jde do sani motoru, kde nasledne snizuje teptloty horeni, cimz se oddali bodd vzniku detonacniho horeni, tim padem se muze posunout nastaveni predstihu a zvysit plnici tlak turba... ale nepochybuju, ze je vas tady plno moudrejsich, takze vas s tim nebudu obtezovat :-))) je zase čas udělat pápá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki Odesláno 22. červen 2003 Sdílet Odesláno 22. červen 2003 206WRC to je sice pekne ale pochybujem ze tuto dotazovatel ma vo svojej 306 1,4i turbo :D:D ak sa mylim, berte to ako moj hlboky omyl .Co sa tyka tychto uprav a v tomto rozsahu je nezmysel . staci spotrova vlozka alebo otvoreny KIT ale v tom pripade je potrebne dobre vymysliet odizolovanie Airboxu lebo inak to bude nasavat teplo z motora a pojde to este horsie nez predtym .takze siska je skvela ale musi byt poriadne odizolovana inak to pojde este horsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.