jarous Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 mám pežotku 309 (1,4l) a když jedu do zatáčky a zrychluju (rychl.stup. 1,2,),tak se mi z přední nápravy ozývá silné rachotání. Mě to připadá jako by bylo nějaké ložisko v tahu, ale o autech vím jen kde maj motor a kam se leje benzín. Poraďte prosím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 napada me, co nejakej silentblock? Dela mi to taky (u breaku), ale jen kdyz prejizdim koleje.. . Chystam se to prozkoumat o vikendu, pak ti dam vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 jarous: jeste je dobry vedet, kam se leje olej a kapalina do ostrikovacu. Radsi si to nekde najdi:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 Těžko podle termínu \"rachotání\" rozpoznat o jaký zvuk se jedná, ale kromě ložiska to může bejt i polosa ( zvuk má nižší frekvenci než ložisko, ale je víc \"citelný\" a někdy i rozvybruje řízení - záleží na stupni opotřebení) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 Jarous pokud to rachotí tak asi ložisko ne to spíš hučí dělá to do obou stran zatáčení nebo jen do jedný muže bejt čep nebo silenbloky je tam toho trochu víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mArda Odesláno 18. červen 2003 Sdílet Odesláno 18. červen 2003 Typuju poloosu, je to v zatáčkách a v tahu. Moje poloosa dělala randál jak kráva. 80% na poloosu (na tu kratší). [Editován dne 18/6/03 mArda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 19. červen 2003 Sdílet Odesláno 19. červen 2003 Jo jo bude to poloosa. Apropo, která je ta kratší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 19. červen 2003 Sdílet Odesláno 19. červen 2003 Bonifác a co brzdy nejde tam železo na železo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 19. červen 2003 Sdílet Odesláno 19. červen 2003 U mojej 309 je to to iste. V zakrute do prava a tahu to klepoce -stale rovnaky zvuk - ale podla rychlosti jazdenia. A tiez mi to diagnostizovali ako poloosu. Len nemam 5000,- na vymenu:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 20. červen 2003 Sdílet Odesláno 20. červen 2003 Pánové když to tak řeknu je to k posrání. Proč jdou poloosy, čepy, uložení, tlumiče a ostatní věci do háje? Myslím si, autíčka za to nemůžou, protože když člověk jezdí po našich silnicích nemá možnost udržet auto v pořádku. Není to normální ježdění ale slalom mezi dírama. Jedno se opraví a za chvilku děláš další a za to chtějí p. ručení a dálniční poplatky??? Někdy mi příjde, že si z lidí dělaj legraci koš?ata. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 20. červen 2003 Sdílet Odesláno 20. červen 2003 To Tom1 Pravdu díš chlape. Tady už se skoro nedá realizovat taková ta pohodová jízda, kde se v klidu položíš do sedačky a budeš si to užívat. Už sem si tak nějak zažil, že musíš mít voči furt navrch hlavy, kde na tebe vybafne nějaká díra nebo šutrák na silnici. Je to k posrání. Budu-li to brát teoreticky, tak tím, že platíš silniční daň a dálniční poplatky si vlastně pronajímáš veřejné komunikace. A jak se ti něco díky špatnýmu stavu komunikace zesere na autě, nemáš žádný odvolámní. Kámoš takhle zničil felinu a jak to dopadlo? A? si stěžoval, kde chtěl všechno k hovnu. Jediná rada - odjebat se od?ialto...:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 3. červenec 2003 Sdílet Odesláno 3. červenec 2003 Z pohodový jízdy tě vytrhne strašná rána jak v zatáčce na plnej vletíš do pasti na mamuty, prásk prásk a něco se urve, když máš štěstí je to \"jenom\" silentblok, nebo čep. Když náš smůlu a 250nm krou?ák, tak si sešrotuješ přední nápravu. Naposledy památná věta, to jste měl předpokládat a přizpůsobit rychlost stavu a povaze vozovky...... Kurv... když je sucho krásně a čisto a nějákej total trotel udělá novej koberec jenom do zatáčky. Nebo jako posledně nechá semtam nějákou značku na silnici, protože to už nechtěli v pátek všechno sklízet..... strašně rýcho sa odjeba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xVlasta Odesláno 3. červenec 2003 Sdílet Odesláno 3. červenec 2003 Zdravim, tak ohledne nasich silnic se radeji nebudu ani vyjadrovat...... kozdopadne mam asi taky nejaky problem. cca 75% nalozene auto a do zatacky na 2 prip. 3 je citit vibrace celym autem.....jsou v haji teda poloosy ??? Nejsem v tomhle smeru zadny znalec..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikols Odesláno 7. červenec 2003 Sdílet Odesláno 7. červenec 2003 Mam 309 a mel sem ten samej problem --- silenej kraval jakoby vod kola poprvy mi to zaclo delat na dalnici pri 140,byl hrozne vlhkej vzduch a nekde i prselo a to byl ten duvod --- mel sem totis prasklou manzetu a dostal se mi tam asi bordel a taky us tam bylo malo vazeliny druhej den mi to zas nedelalo as tak po hodine ale ty intervaly se furt zkracovaly. Vymenil sem manzetu namazal a vycistil kloub na poloose a ted je vse vpohode --- [Editován dne 11/7/03 drtikols] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 7. červenec 2003 Sdílet Odesláno 7. červenec 2003 Myslím si, že by to mohly být homokinetické klouby na poloosách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drtikols Odesláno 11. červenec 2003 Sdílet Odesláno 11. červenec 2003 jo mas pravdu ja musel vyndat poloosu i s kloubem proto sem psal poloosu ---- bylo to presne jak rikas v kloubu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 14. červenec 2003 Sdílet Odesláno 14. červenec 2003 Taktak, moje poloosa má stejný problém. Začalo to nejprve po ujetí nějakých km, jakoby drhnutí. Časem už po pár kilometrech. Pak už to i pískalo a vrzalo. V obou manžetách dírky, jedna prodřená od pásky a druhá v záhybu. Vzal jsem vazelínku do stříkačky a napustil do každý tři, čtyři celý. Zvuky zmizely, jenomže výměna obou manžet a vyčistění kloubů mě stejně čeká co nejdřív, protože mi to stejně v záběru doprava pořád chroupe. Navíc co je horší po zahřátí začne vybrovat řízení. Myslíte že to odstraním vyčištěním ? To je asi ztráta času a nervů, já bych to viděl na GLOGARa, co vy na to. .. silnice jsou vážně na koko?, dojebane je to tu porjadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 29. srpen 2013 Sdílet Odesláno 29. srpen 2013 U P309 jsem měl podobné zvuky, a stačilo dotahnout torzní stabilizator, který má tý polose matici od tý tyče stabilizatoru. měl jsem obě matice povolený. Kromě toho že byl kyneťák taky v háji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 29. srpen 2013 Sdílet Odesláno 29. srpen 2013 tohle je rekord , gratulace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 29. srpen 2013 Sdílet Odesláno 29. srpen 2013 deset let a kousek, Antiku klobouk dolů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.