Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

505ka Familiale i pro 9 lidí


Marcel505

Recommended Posts

To, že se dělala 505ka kombi pro 8 lidí (dvě normální sedadla a za nimi dvě řady normálních sedadel - plnohodnotných, žádné krčení) jsem věděl. Ale to co je na obrázku vidím poprvé. Řazení si ještě dovedu představit, ale jak byla řešena ruční brzda?

Co bezpečnostní pásy??? :myslim

post-0-14109595000293_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marcel505

To, že se dělala 505ka kombi pro 8 lidí (dvě normální sedadla a za nimi dvě řady normálních sedadel - plnohodnotných, žádné krčení) jsem věděl. Ale to co je na obrázku vidím poprvé. Řazení si ještě dovedu představit, ale jak byla řešena ruční brzda?

Co bezpečnostní pásy??? :myslim

Co ruční brzda ve stylu Mercedes(čtvrtej pedál uplně vlevo), a s pásama si asi hlavu nelámali:D

[upravil dne 10/11/06 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

Původně zaslal: barenst

Kdysi nebyly pasy vsude , hlavne ve francii nebyly ani operky hlavy do nejake doby standart.

A opěrky hlavy nebyly v 80. letech standart ani u nás (Š105/120, 1203)

Pravda, tehdy to nebylo povinné, ale tento, byť první model 505ky, určitě pásy měl. Mě spíš zaráží právě ta sedačka...

A o ruční brzdě jako dalším pedálu - to ne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ota

to bude nějaká nouzová sedačka, nějak zajímavě instalovaný, ručku bych viděl na standardním místě...

Taky bych viděl ručku na standartním místě.

Prostě to tam vedli jako že to auto je pro 9 lidí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie som si isty ale skor ano. Aj ked na fotka na konci tohto clanku \"http://en.wikipedia.org/wiki/Simca_1300/1500\" ukazuje, ze radenie bolo asi pod volantom v tomto \"http://www.rootes-chrysler.co.uk/simca-cars/simca-1300.html\" paku jasne vidiet (aj striebornu kluku ako na okne ktora ovladala rucnu brzdu). A dialkace sa prepinali nohou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: cj

Nie som si isty ale skor ano. Aj ked na fotka na konci tohto clanku \"http://en.wikipedia.org/wiki/Simca_1300/1500\" ukazuje, ze radenie bolo asi pod volantom v tomto \"http://www.rootes-chrysler.co.uk/simca-cars/simca-1300.html\" paku jasne vidiet (aj striebornu kluku ako na okne ktora ovladala rucnu brzdu). A dialkace sa prepinali nohou :)

To když měli auta řazení pod volantem, tak měli většinou sedačky v celku a tedy se vešli tři vpředu... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: Marcel505

To když měli auta řazení pod volantem, tak měli většinou sedačky v celku a tedy se vešli tři vpředu... ;)

No tak vim o dvou typech, který ač měli řazení pod volantem, měli samostatný sedačky ;)

Trabant a Wartburg kupříkladu... (nejsem si jistej starou Octavií :myslim )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dundee

Původně zaslal: Marcel505

To když měli auta řazení pod volantem, tak měli většinou sedačky v celku a tedy se vešli tři vpředu... ;)

No tak vim o dvou typech, který ač měli řazení pod volantem, měli samostatný sedačky ;)

Trabant a Wartburg kupříkladu... (nejsem si jistej starou Octavií :myslim )

To jo. Nechystali to pro řazení mezi sedačkama...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: Dundee

Původně zaslal: Marcel505

To když měli auta řazení pod volantem, tak měli většinou sedačky v celku a tedy se vešli tři vpředu... ;)

No tak vim o dvou typech, který ač měli řazení pod volantem, měli samostatný sedačky ;)

Trabant a Wartburg kupříkladu... (nejsem si jistej starou Octavií :myslim )

To jo. Nechystali to pro řazení mezi sedačkama...?

U Warťase nevim, ale Trabanty to takhle měli už od typu P50 (Trabant 600- kulatější) :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marcel505

Díky znalče za info, bohužel mě tyto stroje minuly...

Jakejpak já jsem znalec :D Jen jsem Trabiho vlastnil (a ne jednoho) a tudíž jsem se sháněl po různých materiálech, abych byl chytřejší (to se ostatně snažim u každýho auta). Navíc doma typu P50 mě taky minula, a to o cca 25 let :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dundee

Původně zaslal: Marcel505

Díky znalče za info, bohužel mě tyto stroje minuly...

Jakejpak já jsem znalec :D Jen jsem Trabiho vlastnil (a ne jednoho) a tudíž jsem se sháněl po různých materiálech, abych byl chytřejší (to se ostatně snažim u každýho auta). Navíc doma typu P50 mě taky minula, a to o cca 25 let :D

No Trabiho už si asi nepořídím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...