Šátek Odesláno 10. listopad 2006 Sdílet Odesláno 10. listopad 2006 Ahoj, doufám, že nebudu nějak moc otravovat svýma dotazama, ale jsem tu novej a nic z toho, co chci vědět, jsem ve foru nenašel, tak doufám, že mě neukamenujete 1) jak to je s označením 1,9D a 2,0D? v čem je rozdíl? já mám v techničáku 2,0GLD 2) sotva klesla teplota kolem nuly a už se mu moc nechce chytat, musím tak třikrát čtyřikrát nažhavit a pak je to lepší, ale ne tolik, je to vůbec dobrý tolikrát žhavit? 3) u každýho auta jsem byl zvyklej, že při prvním studeném startu drží větší otáčky, ale tady nee. Nastartuju už i v mínusovejch teplotách a motor strašně klepe kapotou a otáčky jsou šíleně nízký a tím pádem to má tendenci chcípat a to i teplého motoru na křižovatce, ale to jenom fakt občas. 4) Je normální, že začíná pořádně brát až úplně na poslední části těsně u podlahy až když se sešlápne plyn na max nebo je někde chyba, např. v lanku a tak... díky chlapi za všechno.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milhaus Odesláno 11. listopad 2006 Sdílet Odesláno 11. listopad 2006 Zdravím, momentálně mám 1,4i,ale jezdil jsem chvíli s tátovou 309D... 1)otec má v techničáku 2.0D,ale jinak je to 1,9D(existují pouze 1,8D a 1,9D).taky jsem se tomu divil:myslim,ale nezkoumali jsme to,na technický to prošlo,tak co... 2)tohle nám dělalo taky a pomohla výměna svíček,jinak nevim.Ten majitel před náma se o to asi moc nestaral 3)4)já osobně si myslím,že to bude těma nízkýma otáčkama.asi se v tom někdo hrabal a pohrál si i s lankem plynu4),stačí ho trochu přitáhnout.otáčky se nastavují nějakými šroubky,zkus pohledat tady na fóru,určitě se to tady řešilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 11. listopad 2006 Sdílet Odesláno 11. listopad 2006 V určité době bylo při zapisování individuálně dovezeného auta běžné, že se kubatura motoru zaokrouhlovala vždy směrem vzhůru (proto Peugeot 1905ccm byl přihlašován jako 2,0) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šátek Odesláno 12. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 12. listopad 2006 Původně zaslal: Medvěd V určité době bylo při zapisování individuálně dovezeného auta běžné, že se kubatura motoru zaokrouhlovala vždy směrem vzhůru (proto Peugeot 1905ccm byl přihlašován jako 2,0) to já právě vím, mám ještě Mazdu s obsahem 1840 a v papirech samozřejmě 1,9, jenže tak je to u všech mazd tak mi právě bylo divný, že každej peugeot to má psaný jinak při stejným objemu, když už jedna metodika přepisování objemu, tak přece stejná, ale co no, aspon vím, jak to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 12. listopad 2006 Sdílet Odesláno 12. listopad 2006 Povšimni si, že se jedná o \"určitou dobu\" a \"individuální dovoz\". Takže vezmeme - li 309ku, r. v. 1987, 1905 Diesel, tak ta se sem dovážela ofiko přes TUZEX a v papírech tudíž bude mít 1,9 D (pokud si ale stejný rok výroby někdo dovezl samostatně - koupí ojetiny třeba v Německu - v roce 1992, úředníák mu automaticky zapsal 2,0 D, páč se podle interních předpisů kubatura vždy zvedala nahoru). Totéž se samozřejmě dělo i po revoluci, kdy pro prodejce nových aut je samozřejmě lepší kubaturu tlačit dolů (zejména v kraji, kde je pro spoustu lidí veledůležitá částka, kterou platí za povinné ručení ) a tudíž se ti mohlo stát, že koupil 405ku u zástupce piškota (pak měla 1,9), nebo sis jí opět dovezl sám, a pak úředník hbitě zaokrouhlil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šátek Odesláno 19. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 A další stupidní dotaz: je hodně špatný, když při startu sešlápnu plyn? mně připadá, že to chytne líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mart Odesláno 2. leden 2007 Sdílet Odesláno 2. leden 2007 podívej se na plynové lankou, nevím jak ho máš uchycené tak přitáhnout, druhámožnost, je šroub kterým, \"se přidává nafta\", nevím jak se správně jmenuje. Ale do toho se nepouštím, to jsem dal radši bráchovy a ten to poladil jinak ať jezdí A podle toho jak to popisuješ bude ten motor asi hodně uškrcenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pista-3 Odesláno 20. červen 2008 Sdílet Odesláno 20. červen 2008 to ne jam mam vyroba 1986 mam ve velkym technicku jako 1.9 d a v malem technicaku to mam jako 2.0D:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest M-A-X Odesláno 22. červen 2008 Sdílet Odesláno 22. červen 2008 K tomu zhaveni na nekolik pokusu. Mozna uz budou taky v haji zhavicky. Mne to delalo neco podobnyho. Nech si je vod nejakyho autoelektrikare premerit a zkontrolovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. červen 2008 Sdílet Odesláno 22. červen 2008 Původně zaslal: Šátek A další stupidní dotaz: je hodně špatný, když při startu sešlápnu plyn? mně připadá, že to chytne líp Studený diesel startuj bez plynu--je tam zařízení pro studený start--přesuvník vstřiku--něco jako u benzínu sytič Teplý diesel startuj s plným plynem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 22. červen 2008 Sdílet Odesláno 22. červen 2008 Původně zaslal: pista-3 to ne jam mam vyroba 1986 mam ve velkym technicku jako 1.9 d a v malem technicaku to mam jako 2.0D:mrk To že je v techničáku u typu auta dopsáno 1.9D nebo 2.0D je stejně celkem bezpředmětný údaj, protože při sjednávání pojištění se bere údaj o skutečném obsahu motoru v cm3, který je napsaný v TP v jiné kolonce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.