Hrac.Dr.m Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Mám problém mám 205ku r.v.85 1,8D motor šlape ale kastle je už trochu horší.NIcméně mi to auto nák přirostlo k srdci....Nevíte někdo jestly by se dalo někde sehnat tohle auto bez paoírů abych ho mohl překopat na papíry??? Dost by mě to pomohlo,hlavně to musý bejt 5dveř.Jestly tam bude 1,8D nebo už 1,9 to už bych uhrál... Díky,moc.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vix Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Zkus někoho, kdo je dováží ze zahraničí ... i když tam dneska sehnat nezrezlou a slušně zachovalou 205 je už pomalu zázrak - a když se povede, tak stojí ranec. ... budeš to mít asi těžký Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hrac.Dr.m Posted November 9, 2006 Author Share Posted November 9, 2006 Původně zaslal: vix Zkus někoho, kdo je dováží ze zahraničí ... i když tam dneska sehnat nezrezlou a slušně zachovalou 205 je už pomalu zázrak - a když se povede, tak stojí ranec. ... budeš to mít asi těžký Jo jo,díkec...Já vim...Dneska to nemá nikdo lehký.Kdybych si mohl dovolit dávat prachy jen do auta tak si asi koupim 306ku nebo 406ku a vůbec tohle neřešim..Ale zase to auto mě zkrátka nák učarovalo.Známej takhle občas prej něco dováží apod. tak mu asi řeknu at mě někdy vezme sebou... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vix Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 V nejhorším sežeň benzína - přehodíš akorát motor a nádrž a jezdíš se dál. Mě by se to asi už nevyplatilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hrac.Dr.m Posted November 9, 2006 Author Share Posted November 9, 2006 Původně zaslal: vix V nejhorším sežeň benzína - přehodíš akorát motor a nádrž a jezdíš se dál. Mě by se to asi už nevyplatilo. Jo,tak stim se taky počítá.Ikdyž zase když už bych to třeba dotáhnul na svejch značkách např. z Německa tak by mohl nastat problém při kontrole když bych měk v papírech 1,8D a pod kapotou na první pohled jasnej benzín i na zvuk se to dá poznat... Ale to už bych zase řešil věc zákonů apod..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarda205 Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Původně zaslal: Hrac.Dr.m Původně zaslal: vix Jo,tak stim se taky počítá.Ikdyž zase když už bych to třeba dotáhnul na svejch značkách např. z Německa tak by mohl nastat problém při kontrole když bych měk v papírech 1,8D a pod kapotou na první pohled jasnej benzín i na zvuk se to dá poznat... Ale to už bych zase řešil věc zákonů apod..... Clovece to uz by bylo i na Nemce dost, kdybys pred nima premlatil natvrdó VIN Nehlede na to je lepsi si auto pojistit tam a dojet s nim k nam na vyvoznich znackach ze SRN, protoze kdyz by se neco stalo, jsi krytej. Kdybys mel jiny auto, vystavujes se nebezpeci neplneni ze strany pojistovny v pripade nehody a ze voni to pak zkoumaj dukladne.. Podle myho nazoru je nejlepsi podval nebo vyvozni znacky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarda205 Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 A jeste neco, je lepsi sehnat rovnou diesel pokud nejsi automechanik, i zapojeni elektriky je malicko jine a je lepsi to nechat delat elektrikare (vyznas-li se v tom, tak super:) ) a mam pocit ze i poloosy se musi menit. Kamos si predelaval 1,1 na 1,8D a stravil na tom tri nedele a to je automech. Kazdopadne bohuzel dnes si uz clovek z 205tek nemuze moc vybirat.. Jen chci rict ze je to proste mnohem min prace:mrk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.