Peetan Odesláno 8. listopad 2006 Sdílet Odesláno 8. listopad 2006 Ahoj všem, tak do rodiny přibyl další ropáček, protože stará 205 už má nejlepší léta za sebou a hlavně jako karburátorová 1,4 si po městě vezmě i do 10. Vzpomněl jsem si však na své dávné zkušenosti s komůrkovými diesly a jak jsem se s nimi v zimě trápil, přestože vše bylo relativně OK. U nových přímovstřiků to už samozřejmě neznám a tak jsem velmi zvědavý, zda budou u té 106 nějaké podobné trable (to mě ženská tedy zabije ) Tak prosím o vaše zkušenosti hlavně v zimě - zda už teď se mám klepat strachy a čekat na ty nadávky Auto bylo poctivě servisované, má najeto 140 tkm , olej měněn po 10 tis - polosyntetika 10W40. Kolik mohu čekat, že ten motor nalítá a bude OK ? Díky všem za vlídná slova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 8. listopad 2006 Sdílet Odesláno 8. listopad 2006 Priatelka mala Peugeot 106 1,5D r.v.2000, 92tkm a nemozem na to auto povedat ani jedno krive slovo. Minulu zimu 2005-2006 sme tu mavali aj -25, navyse byvam na sidlisku na kopci, tak je to umocnene este vetrom a 106 chytala ako diva. Tankovala len na Shell-ke, pred zimou som vzdy skotroloval, pripadne vymenil zhavice (olej, filtre atd.), nabil bateriu a pohoda. Vsetci ju pred kupou odhovarali, ze cez zimu to nepojde nastartovat atd. ale nic take. A ta spotreba, skoda reci, cez zimu do 5,5, cez leto do 4,5 litra. Ó, daj boze nech je jej novy majitel ku nej mily. Vzdy musim zatlacit slzu ked na to auto spominam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adler Odesláno 8. listopad 2006 Sdílet Odesláno 8. listopad 2006 pred zimou vymen naftovy filtr... skontroluj zhavice .. dobrou baterku chce a musis startovat bez problemu ... este bych pridaval nake aditiva do nafty at nezamrzne ..... jinak tento motor vydrzi opravdu hodne ... ja mam na saxu 300tis km ted sem udelal akorat tesneni pod palici pac mi tekl olej ale jinak jezdi porad. za posledni tankovani spotreba vysla 4,16l/100 :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peetan Odesláno 9. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2006 Tak díky, celkem jste mne uklidnili - snad budeme jezdit i v zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peetan Odesláno 12. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2006 tak jsem čekal, až se zima zeptá co jsme dělali v létě (já nic a taky jsem za to hned schytal vynadáno) a při -3°C už měla drahá polovice problém nastartovat. Resume - 2 svíčky total kaput, 2 tak napůl. Takže jsou všechny nové a doufám, že je to poslední zimní problém. Když to nastarovalo na dvě polomrtvé, tak snad na 4 nové se pochlapí i ve větší zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peetan Odesláno 12. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2006 jo ale jinak si chrochtá, neb si spočítala spotřebu převážně v městském provozu 4,29 l/100km. Zase mi zbyde na víc piv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peetan Odesláno 12. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2006 jo ale jinak si chrochtá, neb si spočítala spotřebu převážně v městském provozu 4,29 l/100km. Zase mi zbyde na víc piv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 12. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2006 Heh, mojej drahej to chytalo pri -18°C na jeden dobry zhavic. Ostatne boli v haji. Sice to najskor chytilo na jeden valec (zvuk ako Zetor) a postupne sa to rozbehlo. Po vymene chytalo aj pri -25°C na prvy sup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.