Radek_306 Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Ahoj, nechal jste si nekdo nekdy udelat nahradni klic s imobilizerem? Mam 306 hdi r.01. Jak na to? Kde to pozjistovat? A cena? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepp Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Zkus pouzit HLEDANI - uz se to tu resilo nekolikrat. Pokud mas ke klici i kartu, tak to neni problem a cena? Z hlavy nevim, ale za vsechno se plati [upravil dne 8/11/2006 Sepp] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepp Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Zkus treba tohle tema: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raspa Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Původně zaslal: Sepp Zkus treba tohle tema: souhlas zkus hledání to už se tu řešilo několikrát. Jinak náhrdní klíč s immobilizérem s DO kolem 3000kč Bez DO kolem 2000 , ptej se v peugeot servise TADY [upravil dne 8/11/2006 raspa] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiigr Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 minuly tyden, jsem si ho dal pridelat. Na 406 hdi s imobilserem. V Kotve v prizemi. Cena 990,-Kc. Zadnou kartu nepotrebujes. Software sami dekodujou a do novyho klice nahrajou. Zalezitost cca 10 min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
imaster Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Původně zaslal: tiigr minuly tyden, jsem si ho dal pridelat. Na 406 hdi s imobilserem. V Kotve v prizemi. Cena 990,-Kc. Zadnou kartu nepotrebujes. Software sami dekodujou a do novyho klice nahrajou. Zalezitost cca 10 min. Tak to jsi šťastný člověk. Já přišel s klíčem , pán ho strčil do takového přístroje a zakroutil hlavou. Pane to nepůjde, je tam čip krypto 2, to jedinně do Peugeotu. Klíč Vám udělám, ale nebude startovat, jen jako náhradní v případě zlomení. Mám P 206 rok výroby 11/2004. [upravil dne 8/11/06 imaster] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumpma Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Cauky Taky jsem si resil klic neslo mi dalkove. Nakonec jsem si \"koupil\" na E bayi navod na naprogramovani klicu a nahle zacali fungovat oba:D. Ja mam 406 ale myslim ze to tam bylo na vsechny modely od peugeotu. Kdyz budete mit zajem tak vam to sem dam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reyjim Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 ..tož dej.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
imaster Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Připojuji se, ale moc tomu nevěřím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumpma Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Tak tady to mate http://rapidshare.com/files/2559338/programovani_klicku.txt Pokud s tim budete mit problem tak se ozvete Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
imaster Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Tak moc díky, jen ta angličtina. Za mých mladých let jsme se učili rusky. Ještě jednou díky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Původně zaslal: lumpma Tak tady to mate http://rapidshare.com/files/2559338/programovani_klicku.txt Pokud s tim budete mit problem tak se ozvete Tenhle navod tady uz nekdo vystavoval. Aby se nemusel stahovat z rapidshare, tak ho davam sem: programovani_klicku.txt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Jinak to je vlastne jenom \"sparovani\" dalkoveho ovladani. Nema to nic spolecneho s imobilizerem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts