Denim405 Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 může se předehřev profouknout vzduchem???nejraději bych ho úplně vynechal ale jen ta k ničemu tam není že...............:roker:roker:roker:roker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Já ho u 2,5 taky odpojil už minulou zimu a mám klid, už žádný zavzdušňování, to samý jsem udělal na 405 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 ja uz ho taky nemam dlouho..minulou zimu jsem bez neho jezdil bez problemu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denim405 Posted November 7, 2006 Author Share Posted November 7, 2006 Tak já to taky zkusím a uvidím.aspoň ušetřím na hadicích a svorkách:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenduch Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Je tam uplně k ničemu a pokud mi někdo vysvětlí proč ho tam výrobce dával budu rád leda pro zlost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 pro lepsi filtrovatelnost nafty, tim ze do nej poustis teplou naftu...samozrejme az se zahreje motor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Původně zaslal: rimmer pro lepsi filtrovatelnost nafty, tim ze do nej poustis teplou naftu...samozrejme az se zahreje motor Takže je to vlastě předehřev po zahřání To je něco jak startování za chodu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kdo Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Původně zaslal: rimmer pro lepsi filtrovatelnost nafty, tim ze do nej poustis teplou naftu...samozrejme az se zahreje motor Jenom Rimmera doplním pro snažší pochopení . Jde o zimní provoz, kdy se ve studené naftě vysráží parafín a ten ucpává filtr a motor nejede. Ten předehřev tomu má zabránit. Někteří výrobci používají elektrické vyhřívání, jiní zase teplou vodu od chlazení. Kromě toho el. vytápění je opravdu všechno až po zahřátí . Ale jde jezdit i bez předehřevu, hadice vedou kolem motoru a navíc se nespálená nafta vrací do nádrže, takže se trochu ohřívá i tou cirkulací a ohřátí i o pár stupínků stačí k lepší filtrovatelnosti. Uvažuji tedy zimní naftu, letní by to asi v zimě nestačilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 nestacilo a hlavne bys ani stejne nenastartoval, me by se idealnejsi reseni jevilo vracet prepad od vstriku tesne pred filtr, takze by se tepla nafta vracela tesne pred filtr a ten by se zahral i tak..kazdopadne, pokud to nastartuje na studenou naftu, neni duvod aby to na studenou naftu nemohlo jezdit tak i tak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kdo Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Původně zaslal: rimmer pokud to nastartuje na studenou naftu, neni duvod aby to na studenou naftu nemohlo jezdit tak i tak... Dovolím si nesouhlasit. Nejde o čerpadlo (nastartuješ \"ze zásoby\" v něm a navíc je během chvilky teplé), ale právě o filtr. Jak skrz něj protéká studená nafta, tak se na papíru v něm vylučuje ten parafín a ucpává ho do takového stádia, že skrz filtr nejde nic do čerpadla a motor přestane táhnout. To samozřejmě chvíly trvá. Proto ta nafta musí být alespoň tak teplá, aby se nevylučoval parafín. S přepadem - dobrá myšlenka. Na bavoru jsem to vyřešil tak, že jsem hadičku k filtru několikrát obtočil kolem hadice s vodou k chladiči - takový výměník. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenduch Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Mno ale jestli se nepletu tak hadice jde nejdřív do filtru a pak teprve do předehřevu..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 me tedy sla nejdrive do predehrevu, az pak filtr..jinak by to totiz postradalo smysl, zde nekolikrat zminovany...asi si to mel zapojeny opacne.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denim405 Posted November 8, 2006 Author Share Posted November 8, 2006 No jistě nejprve jde do předehřevu a pak do filtru.co by to mělo za smysl zacpat filtr a pak téct se ohřát..........:myslim:myslim:myslim:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poulmm Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Zdravím,s připojením přepadové hadice před filtr na zimu není špatný nápad,ale pozor,při delší jízdě nebo při jízdě v létě se nafta začne v tomto malém okruhu rychle zahřívat až vařit a dojde tím k zavzdušnění,takže pozor na to. Mívali jsme s tím problémy,když jsme montovali na stavební stroje a nákladní auta plombované průtokoměry které neuměly měřit přepad zpět, a proto se přepad zapojil před něj a tím vznikaly tyto problémy,takže je to vyzkoušené a tyto problémy to nese. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 to byl jen takovy napad, ja do toho vrtat nebudu, neni duvod, kdyz to jezdi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hary605 Posted October 6, 2007 Share Posted October 6, 2007 Původně zaslal: Freedy Já ho u 2,5 taky odpojil už minulou zimu a mám klid, už žádný zavzdušňování, to samý jsem udělal na 405 . kde je to přesně umístěný ten předehřev? Přes ty hadice tam není vidět, nemáte někdo schéma? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr605 Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Původně zaslal: Hary605 Původně zaslal: Freedy Já ho u 2,5 taky odpojil už minulou zimu a mám klid, už žádný zavzdušňování, to samý jsem udělal na 405 . kde je to přesně umístěný ten předehřev? Přes ty hadice tam není vidět, nemáte někdo schéma? Díky U 2.1 je to na pravý straně bloku motoru, taková hliníková placka přišroubovaná k bloku, co z ní vedou směrem dopředu dvě hadice. Skoro 4 roky, co jsem to auto měl, tak jsem jezdil bez toho. Je to jenom zdroj problémů. Takže asi tak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 U 2.5 je to umístěný na boku motoru jakoby nad spojkou, je tam moc hezkej přístup, já jsem prostě odpojil hadice co tam vedou a zaved přívod přímo do filtru a je pokoj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hary605 Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Díky za informace, 2.5 TD to má opravdu v pravo. Taky jsem to odpojil a je to [upravil dne 22.10.2007 Hary605] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Původně zaslal: Hary605 Díky za informace, 2.5 TD to má opravdu v pravo. Taky jsem to odpojil a je to [upravil dne 22.10.2007 Hary605] vidis..a to bylo kolem toho vseho povidani Stejnak to nema zadny extra vliv, jezdim jsem bez toho uz tu predminulou tuhou mrazivou zimu a v pohode. Odpojit a mit dobou naftu a lepe do toho nalit jeste aditivum na zimu a nemuzes mit problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.