Chozé Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Nevíte někdo,proč skoro nemůžu při rychlosti 120KM/H udržet auto na silnici?Dal jsem zimáky,185 60 R14 a od té doby to dělá,tak nevim,pneu mam nahuštěné,kola nově vyvážené a geometrie by měla být dobrá,když na letních to bylo OK.Na zadním kole nejdál od řidiče mám na jednom disku rozdílný ET 24 a na zbývajících ET 34,ale kluk co mi to prodával(ty disky) říkal,že to v žádném případě nemůže vadit!!!Fakt to plave jako......! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaHab Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Kdybych někomu něco rodával, tak mu taky řeknu, že ta rez je přece v pořádku a je to hezký tuningový prvek... Docela bych tomu věřil, že by se to mohlo projevit neklidností vozidla. Otázkou je jak kvalitně jsou kola vyvážená. Už se mi stalo, že mi v Praze Holešovicích měnili a vyvažovali kola a za týden jsem je nechal raději překontrolovat (a převážit), protože se na tom nedalo jezdit. Můj dvorní pneumechanik v Opavě se nad tím křižoval a řekl, že toho experta by chtěl mít na svlíkací stolici... Celé to házelo a bylo to úplně špatně vyvážené, pak už jsem byl v pohodě. Taky je otázka, v jakém stavu jsou pneu. Měl jsem pneu z druhé ruky a měly plošky - říkal, že to vyvážil jakž takž a příští rok že už to chce nové... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanagy Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Tak to je hukot - to máš jedno kolo s rozdílným ET než všechny ostatní ? )))) Tak to je mi tě líto ( - to určitě nebude dělat dobrotu - navíc je to asi i proti předpisu (takhle to asi nemá projít technickou). S vyvážením je to taky alchimie. Nechal sem si poslat gumy z jednoho nejmenovaného internetového obchodu - jedno bylo naprasklé, tak po měsící reklamace došlo nové - a strašný problém to kolo vyvážit - nakonec sem dal 300,- jen za závažíčka ((( Prý se to stává - že může být v gumě nerovnoměrně rozložená hmota. Takže jak se to kolo bude sjíždět, tak se to zase bude měnit - stejnak nezbývá nic jinýho než převažovat každou sezonu. Jo..a ten bombónek...kolo s nasazenou gumou technik asi třikrát upínal do centrovací mašiny a pokaždý to hodilo trochu jiný hodnoty závažíček (pořád se to zhošovalo )))) (Taky zkoušel pootáčel gumu v ráfku) Záleží jak se kolo nazuje na disk. Příště půjdu asi jinam. Jo, a nekupovat gumu přes internet. V obchodě si to můžu nechat nazout, vyvážit a když to bude na závažích víc jak dvě kila(myslím 200,- českých), tak jim řeknu, že to je zmetek guma a že tam chci jinou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kveton Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 muze zlobit i to, ze jsi ty gumy neobul presna jak byly, tzn. ze si dal treba gumu z puvodne LP kola na PZ apod. to taky dela neplechu! A to ET se mi taky nelibi, to bych si na auto teda nedal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trsek Posted November 14, 2006 Share Posted November 14, 2006 ET 24 a ET 34 to znamená že jedno kole je o 10 mm v hajzlu opriti kolu se kterým je v zákritě ty nejedíš s auto ale s motrkou se sajdkou a divíš se. j:bojim Jeslti se nechceš zabít tak ho vyhod´!!!!!!!!!!!!!!:bojim:bojim:bojim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanagy Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Pozice kol samozřejmě měnit jde - a dokonce se to i doporučuje kvůli rovnoměrnému sjíždění. Ale musí se měnit přední za zadní (nebo naopak). V žádném případě levé za pravé. Pokud je to směrový dezén tak je to uplně bez problémů (Levý nezaměníš za pravý - kvůli šipkám nakresleným na gumě).. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vertex Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Já mám ET na jednom kole sice taky jiný, ale jen o číslo a na zadní nápravě a jezdí to v pohodě i ve 180ti. :D Jestli že máš ok diagnostiku, tak vyměn ten disk a nech si to ještě pro jistotu převážit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chozé Posted November 15, 2006 Author Share Posted November 15, 2006 Chlapy díky moc za rady,urychleně to dám do pořádku,volal jsem tomu svému prodejci a opětovně mi tvrdí,že to vůbec nevadí(to rozdílný Et).Dělám co můžu a sehnat ten disk s ET 34 se mi nějak nedaří.Nevíte jak zjistím na disku co je to za rozměry,je to někde vyražený nebo tak něco? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanagy Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 No já mám na disku vyražený údaje zevnitř...ale nevím jestli to není jen firemní kód, který je nutno rozkódovat...kouknu na to zítra. Jinak hodně zdaru Chozé. Jestli tomu prodejci nevadí, že auto neprojde technickou, tak mu vyřiď, že by mu to teda vadit mělo. Na každé nápravě musí mít kola stejného typu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Můj skromný názor: vůle v přední nebo zadní nápravě anebo v háji geometrie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.