Peta_V Odesláno 7. listopad 2006 Sdílet Odesláno 7. listopad 2006 ahoj mam takovej problemek na sve 106 gti. Stava se mi ze kdyz jedu a seslapnu plyn az na podlahu tak se auto rozjede ale treba kolem 3-4000ot najednou jakobych podradil a auto sebou hrozne skubne. Obcas chytne druhej dech a pokracuje ve zrychleni. Obcas musim zmacknou spojku a pustit plyn. stava se to hlavne kdyz treba preradim treba z 1 na 2 a jak pridam plyn a pustim spojku tak se nic nedeje, auto jakoby zpomaluje, pak se chytne a skubne sebou a normalne jede. Pri volnobehu je vse OK, otacky kolem 900-1000 podle toho jestli je zahrate nebo ne. Slysel jsem ze by to mohl byt nejaky volnobezny ventil(ale volnobeh je ok) nebo nejaky krkokovy motorek(ale ten tusim taky hlida volnobeh) nebo neco se svickama(vylucuju protoze jsem mel puvodni NGK,ted mam Denso a delalo to na obou) a nebo palivova pumpa ze nestiha obcas dodavat palivo. Nestalo se tady nekomu neco podobneho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 7. listopad 2006 Sdílet Odesláno 7. listopad 2006 No a nebo taky potenciometr škrtící klapky. Zkus Hledání, psalo se tu o něm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta_V Odesláno 7. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2006 zkusil jsem, nasel jsem, vypada to jako by to bylo podobny, netusite nekdo jak to zkontrolovat, seridit nebo tak neco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
striker Odesláno 7. listopad 2006 Sdílet Odesláno 7. listopad 2006 podle udaju k ridici jednotce.. tam mas cca 3 udaje pro ruzne otacky a podle nich to muzes poladit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta_V Odesláno 11. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. listopad 2006 Vymenil jsem palivovy filtr, nalil do nadrze trochu Velfobinu, trosku se to zlepsilo ale dela to stale. Navic vcera jsem jel, mel jsem zarazeno 3 a kdyz jsem pustil plyn tak klessaly otacky normalne, jak jsem na nej slapnul tak se vubec nic nedelo, auto stale zpomalovalo a az po chvily sebou skublo a rozjelo se, takhle asi 3x za sebou a nakonec kdyz jsem to zkusil po ctvrty tak dokonce zdechlo:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakoubek Odesláno 11. listopad 2006 Sdílet Odesláno 11. listopad 2006 zdravim pane, skubani jsem resil cca mesic zpet, mne to obcas skublo, ci nechtelo pridat plyn pri cca 2200 - 2500ot, byl jsem na diagnostice, skrtici klapka, chtel jsem ji vymenit, ale rikali, ze to je jeste zbytecne /najeto 61t km/, byla vycistena, nyni vse OK, po cca 3tydnech /800km jsem byl znova na diagnostice a vse bez chyb... Take jsem vzdy myslel, ze klapka ovlivnuje pouze volnobeh. J. [upravil dne 11/11/06 jakoubek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta_V Odesláno 11. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. listopad 2006 mam najeto 141000,- , netusite \"pane\" :-) co ta nova skrtici klapka stoji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 11. listopad 2006 Sdílet Odesláno 11. listopad 2006 taky jsem se tu nedávno ptal jak se ta škrtící klapka dá vyčistit. Myslím že na tom celkem nic neni akorát nevim kde jí hledat a jak na to. Poradí někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakoubek Odesláno 12. listopad 2006 Sdílet Odesláno 12. listopad 2006 zdare pane..... tusim celkem presne, kolik stoji na 1.1 vicebod... 3 450.- primo u Peugeotu :-) Na tu tvou mne nenapadlo se zeptat :-) J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.