Jump to content
Ferin007

Nafta a aditiva (1,6 HDi 110k)

Recommended Posts

aditiva ne, akorat kdyz je mraz vic nez - 15 tak trochu naturalu (2-3l / nadrz) aby to nezamrzlo a asi nekupovat u tech soukromniku kteri maji jen 1 pumpu . V BMW 320d ....150 000 KM bez vymeny palivovyho filtru (soucasny majitel ma 250 000 km a slape furt)......ale trohu se bojim az do toho zacnou michat repku:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

nestojí!!! už dvakrát mi to kvůli špatné naftě umřelo a tak už jedině Schell V-Power Diesel, Schell Diesel Extra a nebo OMV :roker (mrzí mě že u nás skončila Aralka, neboť ta měla taky dobrou naftu)...zkuste ten V-Power..je to docela poznat..hlavně v zimě doporučuji!!! Vůbec to neklape a jede jak po másle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlavně je to poznat když to tam natankuješ a jezdíš s tím :)

A co se týče složení, tak je o hodně čistější ten V-power a má lepší vznětlivost ..takže autíčko je citlivější..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: BIGI

nestojí!!! už dvakrát mi to kvůli špatné naftě umřelo a tak už jedině Schell V-Power Diesel, Schell Diesel Extra a nebo OMV :roker (mrzí mě že u nás skončila Aralka, neboť ta měla taky dobrou naftu)...zkuste ten V-Power..je to docela poznat..hlavně v zimě doporučuji!!! Vůbec to neklape a jede jak po másle

Hmm, je to poznat...ale precijenom, ja na nadrzi usetrim 210...takze to rozdil je...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: BIGI

Hlavně je to poznat když to tam natankuješ a jezdíš s tím :)

A co se týče složení, tak je o hodně čistější ten V-power a má lepší vznětlivost ..takže autíčko je citlivější..

No nez zacnete delat Shellu zbytecny trzby doporucuju: http://www.prima-autosalon.tv/index.php?stranka=archiv-autosalonu-cs-37

Je tam test obou naft a narust vykonu u V-Power Dieselu je 2,4% ! Takze je to spis placebo drazsi o 1,6 Kc. Ale mam plno kamosu, kteri na to jezdi a tvrdi, ze je to lepsi, ja to taky zkousel a nic nepoznal. Pro zle jazyky, tankuju taky jedine Shell, ale jen Diesel Extra za normalni penize. :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
:myslim No nevim, jestli to spis neni jen pocit, ze za tech 70 Kc na nadrzi navic neco doopravdy je. Udajne to funguje az po dlouhodobym pouzivani. A jestli to prida 1 kW je to podle mne k nicemu. Ale nic proti, jen nazor.............:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

to Kosta: kolik to přídá kW, to opravdu nevím..to by jsme museli zkusit na motorové brzdě... :aut ...ale co ti doporučím, tak vzít to v zimě když budou velký mrazy, a to poznáš!!!

[upravil dne 11.11.06 BIGI]

[upravil dne 12.11.06 BIGI]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: BIGI

to Kosta: kolik to přídá kW, to opravdu nevím..to by jsme museli zkusit na stolici...a tu mám dobrou :aut ...ale co ti doporučím, tak vzít to v zimě když budou velký mrazy, a to poznáš!!!

na stolici? nie nahodou na brzde?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: BIGI

to Kosta: kolik to přídá kW, to opravdu nevím..to by jsme museli zkusit na motorové brzdě...a tu mám dobrou :aut ...ale co ti doporučím, tak vzít to v zimě když budou velký mrazy, a to poznáš!!!

[upravil dne 11.11.06 BIGI]

No to prave zkouseli v tom Autosalonu a nepridalo to temer nic. Ale asi to teda v zime zkusim. Podle me to je dobrej tah od Shellu jak vydelat vic na nafte. Btw. u benzinu to naopak funguje skvele, vic oktanu........ Moje pristi auto bude na benzin.........:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×