Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Je mi zima !


Guest dtyrkas

Recommended Posts

Nevite cim by to mohlo byt? V zime je mi zima, ale prave ze i v aute. Nastalo to po vymene topeni, teplota se nevysplha ani z minima a je porad spadla pod 70°C. Kdyz je nad nulou tak to jde, ale neni to idealni. Jizda do kopecka zvedne teplotu jen malo, ale asi to staci k otevreni termostatu. Pritom se starym spatnym topenim to topilo obstojne. :myslim

Neni neco s termostatem? Asi jo, co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měnil termostat v létě, protože jsem jezdil na 70°C a v zimě jsem se dostal těsně za ty 4 čárky na kraji stupnice a skoro vůbec to netopilo...

Teď se i v mínusových teplotách v pohodě dostanu na 80-85°C a začíná topit už po dvou kilometrch jízdy...:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdopadne ja resil to podobny, vymena termostatu a odvzdusneni je nejdulezitejsi. Pokud jsi menil teleso topeni je dulezity aby bylo odvzdusneny, samozrejme taky tam musi byt dost chladici kapaliny, stalo se mi ze tam bylo sice dost na uchlazeni motoru ale na topeni to nestacilo...

:roker No a konecne kdyz jsem vymenil asi 3 krat termostat, chladic, hadice a teleso topeni uz to zacalo topit. Ma zkusenost mi dava za pravdu ze je lepsi mrznout nez zacalovat prez 13tis za teplo...hihihihi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

Problém : U nás ve kvelbu mi nabídli 2 termostaty - velkej a malej .

Jakej je mezi nima rozdíl ?

Blíží se zima a v autě bych si už taky rád zatopil :)

Jak jako velkej a malej? Kdžy jsi jim řekl typ auta a typ motoru, tak Ti nabídli malje a velkej?? To by mě teda taky zajímalo ... mně nabízeli jenom jeden...Se zeptej přímo jich, jakej je mezi nima rozdíl?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tenhle kvelb je zajímavej tím, že většinou mají všechno - takže z mýho pohledu 2 termostaty jsou lepší než jeden a špatnej. O motoru toho vím tolik, že mám diesela. Jestli je to 1.8 nebo 1.9 netuším.

Takže ve kvelbu byli dobří - nabídli mi 2 termostaty, dokonce byli ochotný jít do toho, že mi pak jeden vezmou zpátky (je blbý skládat termostat nadvakrát). Se slovy \"já to zjistím\" jsem odpochodoval.

To, že se později dával palivovej filtr na těleso termostatu vím, dokonce jsem rozdíl v tomhle i čul - já mám těleso termostatu filtruprosté, takže jaký termostat ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Malej, velkej - to je věc modelu a roku výroby. Nekterý výrobci dávaj vybrat i podle taploty

otevření termostatu. Ale nezávisle od toho- motor ohřátej už na 50 - 60 stupňú , pokud je odvzdušněná soustava, topí jako čerti v pekle. Kolik myslíte, že máte doma na radiátoru stupňú? Je jasný, že termostat vyměnit, ale hlavně O D V Z D U Š N I T..

Koštuju letošní slivovicu, tak pardon za ty velký písmena, ale mysl mám O.K.:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...