ludom Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 ahojte, moze mi niekto povedat ako sa prejavuje ked turbo odchadza do vecnych lovist?? dakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 oleje ubyva... nejlepe se to pozna tak, ze staci sundat hadici mezi turbem a sani, nastartovat, prilozit bily kapesnik, trosku proturovat a jestli kapesnik bude od kapicek oleje tak je to jasne. Jinak to ze je hadice vevnitr od oleje je vcelku normalni, ale nesmi z toho ten olej splichat. [upravil dne 3/11/2006 rimmer] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludom Posted November 5, 2006 Author Share Posted November 5, 2006 Původně zaslal: rimmer oleje ubyva... nejlepe se to pozna tak, ze staci sundat hadici mezi turbem a sani, nastartovat, prilozit bily kapesnik, trosku proturovat a jestli kapesnik bude od kapicek oleje tak je to jasne. Jinak to ze je hadice vevnitr od oleje je vcelku normalni, ale nesmi z toho ten olej splichat. [upravil dne 3/11/2006 rimmer] no zatial som si nevsimol, ze by sa tratil olej, je to stale od vymeny do vymeny okolo litra, ale dost ma to stve, lebo ked potrebujem predbiehat, a prestane to tahat tak to ma fakt hneva. nemoze to byt len ventil od toho turba?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrD406 Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Pokud to v určitém pásmu otáček přestane táhnout, může jít o váhu vzduchu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Původně zaslal: ludom Původně zaslal: rimmer oleje ubyva... nejlepe se to pozna tak, ze staci sundat hadici mezi turbem a sani, nastartovat, prilozit bily kapesnik, trosku proturovat a jestli kapesnik bude od kapicek oleje tak je to jasne. Jinak to ze je hadice vevnitr od oleje je vcelku normalni, ale nesmi z toho ten olej splichat. [upravil dne 3/11/2006 rimmer] no zatial som si nevsimol, ze by sa tratil olej, je to stale od vymeny do vymeny okolo litra, ale dost ma to stve, lebo ked potrebujem predbiehat, a prestane to tahat tak to ma fakt hneva. nemoze to byt len ventil od toho turba?? to co popisujes konkretne s turbem asi problem nebude, mozna v jeho regulaci. Ja popisuju problem, ktery je zpusoben koncem zivotnosti loziska turba..tj. ze zacne poustet olej, diky velkym vulim..nic vic. Musis popsat co to presne dela, tak se mozna vseobecne dobereme k problemu. Taha to malo v malych otackach? nebo ve vetsich? ztraci to vykon pouze pro plnem plynu ? Slysis turbo hvizdat/vyt stejnym zvykem jako pred poruchou? Kouri to? Problem muze byt jak s dodavkou paliva do motoru, tak s dodavkou vzduchu...paliva muze jit malo, napr. diky zavsdusneni, to potom vetsinou pri plnem plynu nema dost nafty, protoze saje hodne bublinek, nebo napr. diky spatne regulaci cerpadla podle tlakovaneho vstupniho vzduchu ...tj. diky vetsimu tlaku z turba cerpadla adekvatne neprida - hadicka ze sani privadi tlak vzduchu do cerpadla a to adekvatne zveda davku nafty. Nebo ti muze spatne fungovat obtokovy ventil turba - to by se spis projevovalo v nizsich otackach nez vyssich, nebo spousta jinych blbosti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Původně zaslal: PetrD406 Pokud to v určitém pásmu otáček přestane táhnout, může jít o váhu vzduchu. BTW> to sice muze jit o vahu vzduchu, ale osobne dost pochybuju, ze to auto ji ma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludom Posted November 7, 2006 Author Share Posted November 7, 2006 Původně zaslal: rimmer Původně zaslal: PetrD406 Pokud to v určitém pásmu otáček přestane táhnout, může jít o váhu vzduchu. BTW> to sice muze jit o vahu vzduchu, ale osobne dost pochybuju, ze to auto ji ma ahojte, no vahu to asi pravdepodobne nema, je to este mechanicky vstrek, ale co pisal rimmer, o tom zavzdusneni, alebo nieco take, tak to ma napadlo, ale nic som nikde nenasiel, vsekto tesni a nahorsie je, ze sa to tvari takto: kym je studene - vsetko ok, ked idem cca 20min, tak potom, to akoby prestalo davat dostatok nafty pri otackach okolo 3500 a hore to uz nejde, ostava to max na tych 3,5 tisic/min ja som z toho uz jasny, zajtra tam idem dat druhy palivovy filter a uvidim. dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.