Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.1TD


Denim405

Recommended Posts

Prosím o radu

psal jsem to i na servis ale vy 605-tkáři asi budete vědět víc.Když mám studený motor tak mi po 100metrech chcípne.nastartuju a dokud není teplota cca 80stupnu tak to porad chcípe,jak kdyby tam nešla nafta,ale jak jje to ohřáté tak to jede jak kule.nevíte co stím???????????:myslim:myslim:myslim:myslim:myslim:myslim:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a jinak ti to jede treba po dalnici pri plnem plynu nebo do kopce bez problemu ? podobna vec se mi stavala, kdyz jsem mel zavzdusneny a spatny predehrev nafty, tj. pouste mi vzduch. Pres noc mi padala nafta..nastartovalo to, ale chcipalo to, nez se zase ta nafta nasala do systemu. Pokudu z si fakt nevis rady, zkus si dat pred cepradlo misto cerne hadice nejakou pruhlednou, jestli ti tam nejdou bublinky. Vic asi neporadim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno s největší pravděpodobností ti padá nafta a podle projevu co píšeš tak máš mechanický čerpadlo Bosch. Lucas by jsi totiž už asi nenastartoval a musel mazat odvzdušňovat pumpičkou k motoru.

Takže pokud jsem se nespletl, jako první bych vyřadil z činnosti předehřev nafty, tzv. žehličku. Neznám moc motorů na kterých by to nezlobilo a stejně je to tam k ničemu. A když už to budeš odpojovat tak rovnou překontroluj přetažení pásek u hadic na naftu a pokud máš ještě takový ty tvrdý originální tak je všechny vyměň. Mno a pokud by ani tohle nepomohlo tak bych to odhadoval na vstřiky nebo naftový filtr. Pokud to ale přestane dělat až se motor ohřeje tak spíš vstřiky. Může se to skrz ně klidně zavzdušňovat zespoda. Dej pak echo jak jsi uspěl.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v obalu palivového filtru je pumpička na odvzdušnení-načerpání nafty, je tam gumové membrána, tak ji máš prasklou jde vyměnit, náhradní u bosche, je pod tím černým knoflíkem co se mačká .

mění se tak že ze spodu ze opatrně vyhnou plechové packy.

pokud si nejsi jistý tak odpoj hadici od filtru a napoj čerpadlo přímo s kanistru a uvidíš, pokud ani ted nenastartuješ tak máš problém v čerpadle. nebo v elektrice, ventil zastavení atd.... , to všechno se dá ověřit pomocí průhledné hadice (zavzdušnení).

TOM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Tak auto už startuje normálně, musel sem přitáhnout na doraz tu přední páku na čerpadle (Bosch), zřejmě je na předstih, u 405 nic takovýho nebylo. Ráno je při mrazech trošku hlučnější, ale proti starým golfům to má hodně daleko.:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...