ajven Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Tak som sa dne rozhodol, že preventívne pozriem a vičistím sitko v palivovej nádrži. Najskôr som sa popýtal automechanikov čo má čaká a potom som na to vyletel. Zhodiť zadnú sedačku celú dole. Nájsť veľký plastový dekel vypáčiť ho von odpojiť hadičky a el. konektor ku čerpadlu. Toto je celkom dobrý návod ako sa dostať k čerpadlu keď tak často odchádzajú na Pažoutoch. Keď je dekel preč potom sa človek narobí kým povolí plastový uzáver ten sa točí normálne, má pravý závit. Takže povoľuje sa doľava, potom to šrobenie vyberieme cez dieru von ,aby nezavadzalo čerpadlu. Potom sa celé čerpadlo vytiahne von. Ak už je vonku vylejeme všetku naftu z tej nádoby, v kt. je uchytené. Potom vytiahneme hadičku zo spodu nádoby, odistíme všetky bočné úchytky hore na nádobe a celé to vytiahneme lebo sitko je na samom spodku plastovej nádoby. A už len vyčistiť technickým benzínom sitko a naspäť zložiť! Hotofka! Posielam aj fotky z mobilu. Robota všeho všudy 2hod.Na prvýkrát nabudúce 1hod. Tak za 50000km, ;)dúfam. [upravil dne 1.11.06 ajven] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajven Posted November 1, 2006 Author Share Posted November 1, 2006 ešte jeden detail, treba tu odpojiť plavák, nech vám nespadne do nádrže. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajven Posted November 1, 2006 Author Share Posted November 1, 2006 takto sa celé čerpadlo vytiahne von, tu je vidno tú bielu plastovú nádobu, kt. drží celé čerpadlo. a bráni vyčisteniu sitka priamo: [upravil dne 1.11.06 ajven] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajven Posted November 1, 2006 Author Share Posted November 1, 2006 tú čiernu hadičku na ľavo bolo treba stiahnuť dole a odpojiť aby sa dal dať preč tá plastová nádoba: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajven Posted November 1, 2006 Author Share Posted November 1, 2006 A ešte detail zasraného sitka: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
argoo Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Ma to vsak jeden hacik (plati pre moju P406), Ta diera v plechu je mensia ako plastove srobenie, ktorym je to cele prisrobovane. Trapil som sa s tym dost dlho, kym som pochopil, ze su len dve moznosti: dat dole nadrz a potom to vybrat, alebo noznicami na plech rozstrihnut plech na krajoch otvoru, aby sa zvecsila diera a potom vybrat. Tak som zvolil druhu, nadrz von sa mi zda dost velka dan za vycistenie sitka. Co mali ti francuzi zly meter??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xantik Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 A nemůžou se t ypodávací čerpadla kazit právě tím, že je zašpiněné sítko a tak k čerpadlu nejde dostatek paliva na mazání nebo musí vyvýjet větší námahu aby nasálo palivo??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajven Posted November 2, 2006 Author Share Posted November 2, 2006 Původně zaslal: argoo Ma to vsak jeden hacik (plati pre moju P406), Ta diera v plechu je mensia ako plastove srobenie, ktorym je to cele prisrobovane. Trapil som sa s tym dost dlho, kym som pochopil, ze su len dve moznosti: dat dole nadrz a potom to vybrat, alebo noznicami na plech rozstrihnut plech na krajoch otvoru, aby sa zvecsila diera a potom vybrat. Tak som zvolil druhu, nadrz von sa mi zda dost velka dan za vycistenie sitka. Co mali ti francuzi zly meter??? No ja som to srobenie tiez musel stlacit ako ked davas dolu pokryvku s tlakoveho hrnca. Rozumies dufam ako?A potom to uz islo von, proste spravis z toho elipsu. A kamos daval nadrz dole a to by som ja nerobil. Suhlasim s tebou ze je to velka dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maweryk Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Myslite, zeto je podobne aj na 306?By som sa na to pozrel aj aj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4ever Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 no mne to cerpadlo odislo:grr mozno prave tomu ze bolo to sitko zasrane, este som ho nevyberal len som ci odpisal cisla pre zohnanie druheho... mam rok 2001 a tak sa mi zda ze to ani nevyberem to cerpadlo cez tu dieru. inak co sa tyka toho plavaka ako ho treba odpojit, to som nepochopil, nieze mi clupne do nadrze, to by bol asi pruser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BobyD Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 ale je to inteligentne umistene maloktere auto to tak ma aby to clovek v klidu udelal zevnitr auta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajven Posted November 2, 2006 Author Share Posted November 2, 2006 Původně zaslal: maweryk Myslite, zeto je podobne aj na 306?By som sa na to pozrel aj aj. Servus Mawerik, je to tam tak isto lebo otcovi to robili v Pažoutovi a ja som sa dal na to sám. Takže kľudne zhoď sedačku a choď na to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maweryk Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Diky Ajven, tak sa do toho pustim aj ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajven Posted November 5, 2006 Author Share Posted November 5, 2006 Původně zaslal: maweryk Diky Ajven, tak sa do toho pustim aj ja. tak nech sa ti dari. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f3Rd@ Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 tez se na to vrhnu! Diky za navod! BTW: Neslo by to cerpadlo nejak promazat nebo tak - kdyz uz ho budu mi t venku... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zipík Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Me tece nadrz pri natankovani plne a je to tim,ze nekdo pri vymene cerpadla dal tu matici pres zavit:(Nejde tam nijak nasadit musi ven nadrz:(Takze pozor pri zpetnem sroubovani at nedopadnete jako ja:(Uz pul roku se na to chystam a nejak se mi do toho nechce a taky doufam,ze nebudu muset schanet novou nadrz:grr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajven Posted November 6, 2006 Author Share Posted November 6, 2006 Původně zaslal: Zipík Me tece nadrz pri natankovani plne a je to tim,ze nekdo pri vymene cerpadla dal tu matici pres zavit:(Nejde tam nijak nasadit musi ven nadrz:(Takze pozor pri zpetnem sroubovani at nedopadnete jako ja:(Uz pul roku se na to chystam a nejak se mi do toho nechce a taky doufam,ze nebudu muset schanet novou nadrz:grr Myslim si ze aj tak by to malo ist nejako utesnit. Ked tam das cerpadlo tak potom omotaj obyczjnym sackom zavit na nadrzi a potom ked budes zrobovat vicko tak by to mohlo utesnit. Ja davam vzdy sacok na kanistre 20litrove. To vies ked sa nejaky dizel zozenie aby sa nevylial. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
l.hrudka Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 zdravim dneska sem to taky cistil ale v nadrzi sem zadny cerpadlo nenasel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajven Posted November 12, 2006 Author Share Posted November 12, 2006 Původně zaslal: l.hrudka zdravim dneska sem to taky cistil ale v nadrzi sem zadny cerpadlo nenasel že byt niekto zobral?? to snáď nie? podľa podpisu vidím že máš ten istý motor. tak by som povedal že by to tam malo byť. :myslim no čo už. ahoj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
l.hrudka Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 tak sem se dneska dozvedel ze je to nejakej novejsi typ co uz zase cerpadla v nadrzi nema [upravil dne 13/11/2006 l.hrudka] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.