Drtikoll Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Přeji všem hezký den, rád bych věděl, jak je to u Vás s teplotou motoru.U 309 se ohřeje na 90 po nějakých 5 - 6 km, ale u 307 po víc jak 10 km sotva na 80.Jste na tom podobně? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BERT Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Mě se motor u 307 ohřeje na 90 už po nějakých 3 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JarinoRS Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 chlapi, dajte si do podpisu ake mate motory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martinsk Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Motor HDi 83°C otvára 79°C zatvára. Benzínový motor drží okolo 90°C. Bolo to tu už rozoberané Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leitlik Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Já mám stejnej \"problém\" jak \"Drtikoll\" a mám 1,6 benzín ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martinsk Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 A termostat máš dobrý? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leitlik Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 A jak to zjistím ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drtikoll Posted November 3, 2006 Author Share Posted November 3, 2006 Motor mám 2.0 HDi, 66 kW, auto začne topit tak po 5 km, takže z toho usuzuji, že termostat bude dobrý.Zítra zkusím zakrýt 1/2 chladiče kartonem, jestli to pomůže.Dám vědět, jak jsem dopadl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martinsk Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 To: Leitlik Vyber termostat a daj ho do hrnca s vodou a začni pomaly zohrievať vodu. Maj tam aj teplomer. Krásne uvidíš ako sa otvára. Na starom HDi som mal zaseknutý termostat. Bol stále pootvorený. V meste držal 70°C a na diaľnici 90 - 95°C Po výmene okolo 80 - 83°C. To: Drtikoll Chladič sa nesmie zakrývať u áut s klímou. Dosť najazdím cez zimu s 1,6 HDi a pokiaľ sa s autom ide (aj pri -24°C), tak s kúrením nie je problém. Horšie je to, keď sa čaká s naštartovaným motorom niekde zápche a je pod -5°C potom tá teplota zachvíľu klesne na 60°C. Potom sa znova zapne elektrické vykurovanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drtikoll Posted November 5, 2006 Author Share Posted November 5, 2006 Chladič jsem nezakrýval, jem jsem zmenšil plochu spodního žebrování v masce.Je to trochu znát a klima taky maká Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lolo Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Mal som ten isty problem, teplota sa dostala max.na 80 stupnov, viacej nestupla ani po prejdení 5 a viac km. Dal som vymenit termostat v servise /cena s pracou cca 900 sk/ Od tej doby teplota nastupa na 90 stup. už po prejdení 3 km a drži 90 . Znížila sa dokonca i spotreba. P 307-1,4-16v: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumpma Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Mel bych dotaz mam 1.9DT v zacpe ci na dalnici ma pres 90 ale jinak dost casto tam mam 70-80 jizda je v rozmezi otacek cca1800-2500 (samozrejme nekdy i 3500:mad: ale zridka) myslite ze ta teplota je normalni? Znami co si to pujcil za mnou prisel a trvdi ze je termostat v haji, tak se radeji ptam. diky moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minooo Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 no zas poviem takto mal som benzím 1,4 a tam tiež nejak skoro sa zohrial motor, toš u HDi to je iné zohrieva sa kapánek dlhšie a neviem prečo viac ma znárvóznovalo to že bolo hned zohriate ako toto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stam Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 V PEUGEOTu mi říkali, že chladič je u 307, 2.0 HDI naddimenzován, aby v létě stačil i při popojíždění v kolonách chladit. Já těmto \"odborníkům\" v autorizovaném servise moc nedůvěřuji a proto zkusím jak termostat pracuje v hrnci na plotně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdemik Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Teplota taky nepřesáhne 80 a spotřeba po městě je 5 litrů,což je podle mne slušné,topí to taky slušně takže s termostatem nebudu nic dělat 1.6 HDI 80 kW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mares Posted January 2, 2007 Share Posted January 2, 2007 Teplota u mého motoru 1,6 HDI 66kW nepřesáhne 80°C po celou dobu co ho mám.Spotřeba v létě 4,9 l a v zimě(zimní pneu PIRELI) 5,4 l.Se spotřebou jsem spokojen, jelikož 70% jízd tvoří městský provoz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jardas Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 Vcera jsem se ptal v Peugeotu a rekli mi, ze teplota ma byt spise 90 st., takze me ceka vymena termostatu. Menil jste si nekdo termostat doma sam? Je potreba nejak moc vypoustet vodu? Dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martinsk Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 Ja som menil na mojom starom HDi termostat doma. 15 min roboty a potom som dolial 0,5l nemrzky a bolo to. Sú to 3 skrutky M6. Prajem veľa šťastia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jardas Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 Původně zaslal: Martinsk Ja som menil na mojom starom HDi termostat doma. 15 min roboty a potom som dolial 0,5l nemrzky a bolo to. Sú to 3 skrutky M6. Prajem veľa šťastia. a jak moc jsi vypoustel vodu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martinsk Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 Vodu som nevypúšťal. proste vytiekla sama. Ten termostat je hore, takže tam toho moc nebolo. Neboj sa ničoho, to zvládneš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.